Sivu 4 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 163

Aihe: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

  1. #61

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kiitos kaikille tsempeistä ja vinkeistä Höyryllä tämä päivä menty. Tuo 510-t välillä on kettuillut.. Laitoin uuden tankin siihen toiseen atomisaattoriin ja akkuun, niin eikö perhana se taas arpoo millaisia savuja saa Välillä tulee niin, että silmiä kirvelee ja sitten ei tuu taas pariin henkäykseen mitään.. Se on aina toi sama atomisaattori, joten voiskos siinä olla jotain vikaa? Vai onko se aina tollasta kun vaihtaa ihan brand new tankin siihen atomisaattoriin?

    Isäntä tulee vasta illalla viikon matkalta, joten jos joku tietäis niin olis tosi kiva Jos mä tollasen vehkeen otan kaupungille, niin se on saletti että r-kiska kutsuu analogista ostamaan :-\ Hitsi!

     
     
  2. #62

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Turha ottaa mitään morkkista, jos jokunen analoginen livahtaakin alkuvaiheessa. Useimmilla se menee pitkän kaavan kautta, varsinkin jos laitteet nikottelee, niin kyllä siinä palaa perinteiseen hyvin äkkiä.

    Mulla meni 4 päivää höyryä ja analogisia sekaisin, viimeinen analoginen vaan maistui niin jumalattoman pahalle, että se loppui siihen. Kaipa mulla sen jälkeenkin tuli sellainen olo, että nyt tartteis ihan perinteinen sytyttää, mutta muistuttelin mieleen miltä se viimeinen maistui, ja imeskelin pilliä.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  3. #63
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Illalla huomasin sen, että mun oikein teki mieli mennä parvekkeelle vaniljan makuisille pössyille Edistystä siis! Jännä, että joku maku voi olla alkuun aivan järkkyä ja sit siihen jää koukkuun
    Itse useampaa makua kokeilleena tilasin kavereille aloituspakkauksiin paria makua ja pitihän samaa makua koeputelit itsellekin tilata, itselle otin 16mg ja toinen tahtoi 0 mg jotka tilasin ihan suomalaisesta liikkeestä, 6 mg kaverille oli sopiva, minusta se oli turhan mietoa, kuin marlboro miehestä joka joutuu kevytsavukkeita imeskelemään

    Yllättävän pehmeä makuista 3 & 5 Tobacco ja tämäkin vielä 555 Tobacco tosin näyttää olevan melkein loppu, ja ne loput alennuksessa
    Itse asiassa taitaa 3&5mennä nyt tilaukseen kun alkaa olla varastoni lopussa ja Welholtakin vähissä :P

     
     
  4. #64

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    e-lehis, Kiitos vinkistä. Pakettia odottelen tässä kanssa velholta Erilaisia tupakkamakuja sieltä tilailin. Nyt jälkeenpäin ajatellen taisin ottaa liian vahvoja... Kun suosikkini on tähän asti ollut american blend 12 mg (ligua ) ja nuo taisi olla 18 ja 16 mg mitä sieltä tilailin : Täytyypi yrittää jollain niitä laimennella..

    KIITS, Avalanche tsemistä! Välillä kun täällä lukee, miten porukka suorastaan nakkaa analogiset roskiin saadessaan höyryvehkeen käteen, niin sitä ihmettelee että miten ihmeessä ne siihen pystyy?

    510-t kettuilu sillä yhdellä atomisaattorilla jatkuu. Eilen se keksi uuden tempun ja alkaa melkein vislaamaan kun sillä imee Toinen akku ja atomisaattori toimii kuin unelma, mutta tää toinen arpoo kyllä niin pahasti, plus toi alkanut vislaus, että taida ottaa yhteyttä toimittajaan huomenissa. Olen yrittänyt vaikka mitä löysätä kierrettä, kiristää kierrettä, vaihtaa tankkia jne. Välillä tuntuu, että vaikka kuinka imis niin akun valokaan ei värähdä ja savua ei tule. Joka kolmas imu ehkä antaa savut Ja tota vinkumista kestä kukaan ilta hiljaisuudella Varmaan korvatulpat pitäs myydä ton paketin mukana itelle ja naapureille

     
     
  5. #65

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Mä voin lähettää sulle:

    2 * musta 510 manuaaliakku (käytön jälkiä, maalit vähän kuluneet)
    1 * 510 usb laturi
    pari kappaletta usb tankki ato (käyttämätön, päässä kuljetussuoja

    En ole noita käyttänyt kohta puoleen vuoteen, mutta olivat ihan toimivia aikanaan. Mä en niitä enää ikinä tarvitse, mulla on paremmat laitteet käytössä.

    Laita osoite yksärillä jos haluut noi.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  6. #66
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Tuskin mullakaan olis röökit laakista jääny, jos oisin 510:n hommannut alkuun; teho ja kapasiteetti on alhaset ja varsinkin automaattiakkujen ongelmat olis luultavasti saaneet astelemaan sinne parvekkeelle perinteistä pössyttelemään.

    Parin viikon pohjatyö tätä foorumia lukiessa sai onneksi mut välttämään kaikista kehnoimmat nesteet ja kun mulle ei "tupakkamitta" ollut mikään itseisarvo, sain tilattua myös alkuun laitteet joilla pärjäsi koko päivän ongelmitta.

    Laitteen "viheltäminen" johtuu yleensä omien kokemusteni perusteella siitä, että ilmanottoaukkoon on päässyt nestettä (luultavasti pätkiminen johtuu myös tästä); joku enemmän noita 510:a tunteva voi varmaan kertoa, saako jotenkin fiksusti puhdistettua.

     
     
  7. #67

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Avalanche laitoin yksäriä

    Insinöörihän selvitti mistä on kyse... Ilmeisesti kiinalainen kolleega on ollut nero ja tehnyt tietämättään manuaaliakun oikea ja vasenkätisille Kun minä olen oikea kätinen ja painan nappi oikealta puolelta, niin mitään ei tapahdu. Mutta sitten kun painan oikein uudelleen tarkemmin, kovemmin, niin jotainhan tapahtuu ja savua tulee. Isäntä taas, kun on vasen kätinen ja pitää tupakkaa vasemmassa kädessa ja painaa nappia vasemmalta puolelta, niin kone pelittää Eli pikku pikku kosketushäiriö ja nappi toimii vain painaen sitä vasemmalta ja vasemmalle päin :P

    Mulla on siis tuo ego-t kotivehkeenä mutta halusin tuollaisen nk. normaalin oloisen pienemmän mallin kaupunkimatkalla ja asioille ja ja ja ja

     
     
  8. #68

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kartosähläys onkin jossain toisessa osiossa :P

    Nyt menty melkein kokonaan höyryllä pari päivää. Kaksi analogista joka päivä olen vetänyt. Päivällä ja illalla, kun talo hiljenee Tosta aamun vaikeimmasta analogisesta pyrin heti pois!

    Olen tykästynyt liguan american blendiin tupakkamakuna. Siinä on sellasta jotain toffeemaista ajoittain ja aika pehmeä tupakan maku, mikä ei hyökkää silmille. Niksoja siinä on vaan 12 mg ja eilen tuntui, ettei riitä mihinkään ja analoginen melkein kutsui, mutta lisäsinkin liguan jotain tupakanmakuista sekaan, missä on nikotiiniä 18mg ja hyvin toimi. Aikani sitä pössyteltyäni ajatus analogisesta meni ohi

    Vaikkei analogiset ihan kokonaan olekaan vielä poissa, niin ihan tyytyväinen olen saavutuksiin Askel kerrallaan siis :

     
     
  9. #69
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tuskin mullakaan olis röökit laakista jääny, jos oisin 510:n hommannut alkuun; teho ja kapasiteetti on alhaset ja varsinkin automaattiakkujen ongelmat olis luultavasti saaneet astelemaan sinne parvekkeelle perinteistä pössyttelemään.
    Vaan minäpä onnistuin ihan 510-laitteilla, ensimmäinen eGo tuli tosin jo parin viikon jälkeen minullekin
    oli minulla se genesiksen minikin jota tosin lähti ensimmäisen viikon jälkeen systerille (kaksi kpl)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Parin viikon pohjatyö tätä foorumia lukiessa sai onneksi mut välttämään kaikista kehnoimmat nesteet ja kun mulle ei "tupakkamitta" ollut mikään itseisarvo, sain tilattua myös alkuun laitteet joilla pärjäsi koko päivän ongelmitta.
    Kyllä minäkin täällä lueskelin mutta pitihän se kuitenkin kokeilla, nytkin on tuossa jopa kaksin kappalein tuota PCC boxia, asken katsoin että vieläkö pystyy lataan, pystyihän ne

     
     
  10. #70
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Olen tykästynyt liguan american blendiin tupakkamakuna. Siinä on sellasta jotain toffeemaista ajoittain ja aika pehmeä tupakan maku, mikä ei hyökkää silmille. Niksoja siinä on vaan 12 mg ja eilen tuntui, ettei riitä mihinkään ja analoginen melkein kutsui, mutta lisäsinkin liguan jotain tupakanmakuista sekaan, missä on nikotiiniä 18mg ja hyvin toimi. Aikani sitä pössyteltyäni ajatus analogisesta meni ohi

    Vaikkei analogiset ihan kokonaan olekaan vielä poissa, niin ihan tyytyväinen olen saavutuksiin Askel kerrallaan siis :
    Lopettamisesta en ottanut mitään paineita minäkään, oikeastaan mitää päätöstä en tehnyt, ne vain jäi sillai itsekseen

    Tuo toffeemainen tupakka kuulostaa tutulta, itselläni on tuo ECigWizardin KY-4, jonkin aikaa se oli melkein all-day-vape :P mutta pääsi kerran loppumaan ( tilasin 2x 10ml plo lisää, 10ml kun isommat oli loppu ja 15mg (1.5%)) niin ehdin taas tottumaan toiseen makuun, maistuu se edelleenkin, sen verran oli hyvää että merkkasin sille oman tankin

    Tollanen pikkutankki johon yhdestä tyhjenneestä putelista siirsin etiketin, jätin sentää tarkistus aukon että näkee nesteen tilan
    muistaakseni myös RY4 on karamelli-tupakka maku :P tosin sitä ei ole nyt ollut vähään aikaan kun se ainokainen puteli meni vähän äkkiä :P


     
     
  11. #71
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    On mukava seurata edistymistäsi, onnea ja tsemppiä!
    Eihän maailma pariin analogiseen kaadu, ja vie melkein kaikilta hetken ennen kuin saa höyryttelyhomman pyörimään halutulla tavalla. (laitteet kenkkuilee, postit viipyilee jne)
    Kunhan päämäärä pysyy samana, eli tupakasta pikkuhiljaa kokonaan eroon!

    ps. Aamutupakasta irtautuminen jo alkuvaiheessa on fiksu veto, se on alkuun monesti se vaikein osuus.

     
     
  12. #72

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Eilen sairaalassa ollessani tupakkapaikalla ( 510 sauhus tieteskin ) siihen peruutti ambulanssi, joka ei ihan heti saanut sitä autoa passelisti. Sillä oli kyljessä KY-4 ja jotain muuta numeroa. Hetken aikaa mulla haki, että mistä toi yhdistelmä on tuttu Noh, sit välähti, että eLehishän kirjoitti tupakkamausta ECigWizardin KY-4

    Mietin kyllä siinä vaiheessa, että tällä tädillä taitaa olla liikaa palstailua ja e-nesteiden tutkintaa takana

    Isäntäkin on alkanut kokeilemaan mun vehkeitä ja on jopa ottanut töihin mukaan ego-t:n ja 510-t:n.
    EcigW:ltä oli tullut uusia nesteitä postissa ja laitoin hälle toiseen tankkiin gold ja silveriä. Kotiin tullessaa kysyi, mitä helv...siinä oli, kun haisi ja maistui ihan venäläisten hajuvedelle Eli ei tainnut tulla suosikkimakua siitä Maistoin sitten sitä itsekin ja yök!!!!!

    Eilen illalla sitten tilattiin toscana mallilta kaikki 4 vai 5 makua mitkä on kärjen tuntumassa, täydellistä makua etsimässä osiossa Toivottavasti nyt löytys joku hyvä :

    Ai niin ja Welholtakin on tulossa ry-4, jäger sitä jotain ja jotain muutakin mutta nyt ei muista :

     
     
  13. #73

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Toi omaan makuun sopivan nesteen metsästys on tuurin kauppaa.. onneksi suurimman osan saa sotkettua johonkin muuhun kun vähän käyttää mielikuvitusta.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  14. #74

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Joo, mä olen jo kokeillut tehdä omia sekoituksia Joskus onnistuu ja joskus ei.

    Oli pari veeeee..... päivää ja turvauduin isännän röökiaskiin. Hitto mikä morkkis ja miten pahalta se maistuukaan!! Ja sitten sitä ihmettelee, että minkä veen takia sitä pitää vetää???????
    Tänään olen aamulla yhden analogisen vetänyt ja ajattelin, että nyt sitten palaa vaan höyry ton jälkeen. Sillä on nyt menty

    Mutta onko se tapa vai mikä niiiiiiiiiin syvässä, että periaatteessahan sä saat tosta kaiken! Ja analogista ei mieli oikeastaan tee, mutta sitten on se pjerkeleen iso MUTTA!!!!! Se mikä varmaan sen päälle 20 vuotta ajoi sinne parvekkeelle tupakalle.

    Sille mutta sanalle yritän nyt laittaa kampoihin. Tapahan se on mutta ihan helevetin sitkeä. Asiaahan ei tietenkään yhtään helpota tuo isännän tupakka-aski tuossa parvekkeen ikkunalaudalla
    Tälläsiä mietteitä tänään. Ja se kuka sanoo, että on helppoa niin Ei ainakaan mulle

     
     
  15. #75
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Ei se helppoa ole. Kovaa itsekuria ja haluamista se vaatii, jos röökistä haluaa päästä eroon. Älä ota mitään morkkista vaan pidä lippu korkeella ja höyryt myös! Jos alkaa liikaa himottaan niin vedä jotain vähän vahvempaa nestettä pari minuuttia, niin et enää edes muista mikä tupakka on
    Tsemppiä!

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Helpottaa kummasti kun pysyy vanhoissa tavoissaan ja painelee sinne parvekkeelle aamukahvin ja höyryttimen kanssa ja sama esim autossa ite tuli piedettyä ikkunaa auki siinä kohtaa kaveri repes nauramaan.mutta vanhat tavat istuu tiukassa.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  17. #77

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Se olis kohta 2 päivää pelkillä höyryillä Yes!!!! Ei se ihan helppoa ole ja joskus ajatuksissaan meinaa vanhasta muistista esim. kaffe kupin kanssa parvekkeelle siirtyessä ottaa isännän askista analogisen. Sit muistuu, että hitto enhän mä enää noita polttanut.

    Jägerbommi tuli tilauksessa ja kyllä mietin, että hitto päissäänkö täällä väki palstailee, kun sen verran viina minusta siinä maistui Koskaan en ole viinasta digannut, siideriä silloin tällöin mennyt, mutta nyt lääkitys estää senkin :
    Mun mielestä jägerbommi kuuluu sarjassamme silver-goldin kanssa samaan kastiin, eli älä ikinä kuunaan koskaan tilaa :P

    Freedom smoke Ry 4 tuli myös ja sitä aina silloin tällöin maistellut ja vieläkään en osaa sanoa onko se mun juttu vai ei

    Toscanamalilta odottelen niitä tupankanmakuisia litkuja, mutta postipate näyttää nyt jumittuneen jonnekin päin

    Puffilta tilaus toimi taas, kuin unelma!!! Uusia tyhjiä tankkeja, sekä smoke olikos mustia kartomisaattoreita ( jotain jossa on vanua sisällä ) odottelee uusia litkuja testattavaksi Ensin täytyy taas tutkia palstaa, että mitenkä ne täytettiin.

    Mutta näillä mennään..
    Banneria yritin tonne alas laittaa mutta ketuiksi taisi mennä sekin. Pitääkö se jotenkin yhdistää profiiliin vai? Kiittää taas etukäteen neuvoista

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    82

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    jos tuosta "lopetin tupakanpolton" bannerista puhut joka näyttää kuinka monta päivää olet ollut polttamatta etc. niin kopioit sen BBcoden mitä sen antaa siihen alle kun laitat ne päivämäärät jne...sitten painat tuosta ylhäältä profiili - profiili - ja liität sen BBcoden siihen ALLEKIRJOITUKSEEN ja alhaalta tallennat muutokset. sitten pitäis toimia

     
     
  19. #79

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kiits, Nikke Tolleen yritin jo aikaisemmin, mutta se näyttää vaan ne kirjaimet tai sen koodin siinä allekirjoituksena ??? Ei siis banneria, vaan pelkkä kirjainyhdistelmä.. Mitähän mä teen siinä väärin?

     
     
  20. #80
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    82

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    hmmm....ja kopioit sen koko rivin alusta loppuun juuri sellaisena kuin se on siinä bbcode rivillä siellä bannerin luonti paikassa ? kaikkineen sulkeineen jne? pitäis mun järjen mukaan kyllä toimia...kun sen liittää siihen allekirjotus kohtaan niin se menee vähän hullun näkösesti monelle riville mut pitäs silti toimia...höh...en osaa tän paremmin auttaa asiassa =F en tiedä toimiiko se HTML versio tuossa allekirjoituksessa...koita? eli kopioit/leikkaat sen html tekstin siitä vierestä ja liität sen taas allekirjotukseen ja tallennat muutokset

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •