Sivu 3 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 163

Aihe: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

  1. #41
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SK Näytä viesti
    Mikä on herpea?
    Heh, vois sanoa että kato googlesta - ohjaa tähän ketjuun, joten kai se vastaus täältä lötyy...

    Tosin, jos tuo onkin englanninkielinen termi ja välilyönti puuttuu välistä, niin ilmeisesti sillä tarkoitetaan "hänen pissaa" :

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    ^Eikös se ois ennemminkin "hänen (naisen) herne"?

     
     
  3. #43
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    se o vähän niin ku heprea mut ei sinne päinkään
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    ^Eikös se ois ennemminkin "hänen (naisen) herne"?
    Joo, mutta eihän toi oo riittävän raflaavaa?

    Meni taas kunnon OT:ksi tämä ketju, mutta ehkä se sitten sopii tähän heprean luonteeseen.

     
     
  5. #45

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SK Näytä viesti
    Mikä on herpea?
    Et sä tiedä Meinasin laittaa, että katso googlesta, mutta jos se ohjaa tänne Niin kilautapa kaverille

    Ja OT: sopii vallan hyvin tähän herpean ja zekrobatiankin joukkoon Tän niin vakavaa pitäs olla Kisakasa oli kyllä lähinnä veikkauksissa

     
     
  6. #46
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Joo, mutta eihän toi oo riittävän raflaavaa?
    No kyllä mun mielestä naisen herne (palossa) on hieman raflaava kielikuva?

     
     
  7. #47

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Heh, vois sanoa että kato googlesta - ohjaa tähän ketjuun, joten kai se vastaus täältä lötyy...

    Tosin, jos tuo onkin englanninkielinen termi ja välilyönti puuttuu välistä, niin ilmeisesti sillä tarkoitetaan "hänen pissaa" :
    No mulle google ehdotti vain sukuelinherpestä...

     
     
  8. #48

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Mä myös ens alkuun köhin näitä höyryttimiä imeskellessä. Vaikka oli suht tehottamat aloituslaitteet. Nykyisin en välttämättä muista varoittaa, jos joku pahaa aavistamaton tuttu haluaa maistaa mun edistyneemmistä laitteista henkosen. Ovat yleensä sen jälkeen kaksin verroin köhimässä. Jaa yks kaveri ei ole missään vaiheissa köhinyt näillä, mutta tais ollakin ainoa poikkeus.

    Mutta nyt on höyryttelyköhä, samoin kuin aamuinen liman köhiminen taakse jäänyttä elämää.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  9. #49
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SK Näytä viesti
    No mulle google ehdotti vain sukuelinherpestä...
    Jahas, siellähän on ollut mielenkiintoiset haut sitten viime viikkoina käynnissä. (ellei googlen seurantaa ole pysäytetty)


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #50

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    Jahas, siellähän on ollut mielenkiintoiset haut sitten viime viikkoina käynnissä. (ellei googlen seurantaa ole pysäytetty)
    Nyt Luuponen meinas mennä kaffet näppikselle

    Älkää vaan tota vattua googlatko ton herpean kanssa 8)

     
     
  11. #51

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Mä myös ens alkuun köhin näitä höyryttimiä imeskellessä. Vaikka oli suht tehottamat aloituslaitteet. Nykyisin en välttämättä muista varoittaa, jos joku pahaa aavistamaton tuttu haluaa maistaa mun edistyneemmistä laitteista henkosen. Ovat yleensä sen jälkeen kaksin verroin köhimässä. Jaa yks kaveri ei ole missään vaiheissa köhinyt näillä, mutta tais ollakin ainoa poikkeus.

    Mutta nyt on höyryttelyköhä, samoin kuin aamuinen liman köhiminen taakse jäänyttä elämää.
    Tosta aamusesta liman köhimisestä olis kyllä ihana päästä! Toi 510-t on jotenkin passeli mun sormiin ja tupakan korvikkeeksi, että 12,00 jälkeen en ole enää analogiseen koskenut! Jospa se tästä nyt lähtis. Tänään olen jotenkin jo tottunut paremmin tuohon imemistekniikkaan, enkä sillai kun röökiä vedä, vaan RAUHASSA Aamut on kyllä varmaan hankalia, mutta ehkä sekin ohi menee. Nyt yritän sisuilla ilman analogista

     
     
  12. #52
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Tosta aamusesta liman köhimisestä olis kyllä ihana päästä! Toi 510-t on jotenkin passeli mun sormiin ja tupakan korvikkeeksi, että 12,00 jälkeen en ole enää analogiseen koskenut! Jospa se tästä nyt lähtis. Tänään olen jotenkin jo tottunut paremmin tuohon imemistekniikkaan, enkä sillai kun röökiä vedä, vaan RAUHASSA Aamut on kyllä varmaan hankalia, mutta ehkä sekin ohi menee. Nyt yritän sisuilla ilman analogista
    Hienoa että 510 oli kaipaama ratkaisu sinulle.. Ja tuosta aamusta kun sen starttaa sähköllä niin loppu päiväkin on helpompi ilman analogista ja sähköllä pärjää helpommin

     
     
  13. #53

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Hyyyyyyyyyvin hankala aamu ja kaikki maistu shitille, jopa kahvi. Kekarat ei meinnut nousta ja meinas myöhästyä koulusta, yhden pelikamat oli likaisena, avaimet hukassa jne... Eli normi aamu!!!
    Mutta mä selvisin ilman analogista Yes!

     
     
  14. #54

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Selvisin ilman analogista sairaalaan asti ja sit rupes kaupunkivehkeet temppuileen... Murrrrrr!

     
     
  15. #55

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Uijui, tekniikkarikko on ikävämpi juttu. Sen takia mä olenkin vähän neuroottinen, ja mulla kulkee kolme modia mukana. No joo, itse asiassa se johtuu tosta mun pehmenneestä päästäni. Kun en mä muista koska mä olen niihin akun vaihtanut. Bolt vaatii uuden useammin, mutta hanus-modit menee puoltoista-kaks päivää samoilla akuilla. Enkä mä koskaan muista vaihdoinko eilen vai sitä edellisenä päivänä.

    Mutta hienoa että olet muuten päässyt hyvin alkuun. Noi nesteet on mysteeri. Mä en pysty yhtä ja samaa koko päivää höyryttelemään. Mulla kulkee kahvi-sikari-vanilja sekoitus yhessä tankissa ja toisessa jotain hetelmää, kolmannessa nyt energy-neste, jatkossa ehkä testaan mentholia uudestaan. Alun jälkeen kyllästyin totaalisesti mentholiin, niitä olis tossa pullokaupalla, mutta kun ei tee mieli edes maistaa.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  16. #56
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Päätin heti alkuun ettei analogisia poltella, hommasin niksapurkkaa e-vehkeiden avuksi :P
    Viikon verran kärsittiin kunnes tottui pelkkään höyryyn. Nyt on purkat ja analogiset hyllyllä keräämässä pölyä. Jostain syystä en ole vieläkään raskinut heittää polttamatta jääneitä analogia pois.


    Tekniikkarikkojen varalta töissäkin kulkee mukana Lavatube ja Ego, milloin milläkin clearolla tai cartolla varustettuina. Paria eri makua sisällä ja pulloissa lisää. Viime yövuorossa sitten rikko kävi ja Egon akku paskaksi kesken kaiken.

    Tupakkamaut kelpaa töissä ja kun hermoja kiristelee, muutoin mennään mansikasta kahvisuklaavaniljaan.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  17. #57

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Mun pitää kanssa ruveta varustautumaan paremmin Mutta, kun eilen kaikki pelitti niin hyvin. Noh, seli seli Mulla on kanssa monta makua päivittäin, tupakkaa ( pariakin sorttia ) vanilja ja kahvi on kanssa mun lemppareita.

    Toi olis niiiiiiin ihanaa jos olis päättäväisyyttä, voimia ja kerrasta poikki asennetta jättää analogiset pois! Mut mä kuntoutan vaikeasta harvinaisesta neurologisesta sairaudesta. Lääkkeet on aika kovia ja väsyttäviä, sekä sairaus etenevä, joten pikkuhiljaa mennään eteenpäin, enkä ota tästä nyt yhtään stressiä lisää Ihanaa olis jos pystyisin kokonaan höyryttelyyn siirtymään ja se olis tavoite!

    Mä itse asiassa toissapäivänä mietin, että miten helkatissa voi tällä lääkemäärällä enää päätä särkeä :
    Mutta pikkuhiljaa mennään edistysaskelia ja tänään olen polttanut 4 analogista. Josko se joku päivä jo onnistus kokonaan höyryttelyllä

    Ps. sen takia mun kirjoitus voi olla välillä herpean ja zekrobatian välimaastosta

     
     
  18. #58
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Tiedä niin siitä päättäväisyydestä ja selkärangasta.
    Ex-tupakoivan vaimon jatkuva nalkutus analogisten vetämisestä toimi hyvänä kannustimena
    Muksut ja vaimo tykkää kun ei haise röökille enää ja oma olokin paljon raikkaampi. Eikä aamuisista keuhkojen avaus ysköksistä ole kuin huono muisto jäljellä.

    Jokainen tavallaan, mutta kuitenkin aina suunta parempaan kun analogiset jää vähemmälle.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  19. #59
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    tänään olen polttanut 4 analogista
    No tuohan on ihan hyvin! Varsinkin jos ne 4 ovat seurausta laiteongelmista. Hyvin olet edistynyt.

     
     
  20. #60
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    pitää vaan sisäistää ajatus että Mikä se on mitä siitä röökistä hakee mitä ei höyryttelystä muka saa.näin se loppu eukollakin nyt 8kk täysin ilman ja edelleen onnellisesti laama tupsukalla etiä päin.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •