Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 163

Aihe: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

  1. #21

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Ja hanki ihmeessä siihen jokin 510 drip tip. Niitä on sitten joka lähtöön, muovista, metallista, suoraa, ming-vaasia, luotia, edullisimmat on vain kolmen euron luokkaa kipale. Ilman sitä on aika ikävä sillä valkoisella pikku härpäkkeellä imeskellä. Kyllä sekin toimii, mutta mukavuus ei ole ihan parasta luokkaa. Sitäpaitsi eri väriset drip tipit on ihan hyvä markkeeraamaan missä bogessa oli mitäkin nestettä, ei tarvitse ruveta teippejä vetelemään.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  2. #22

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Hoh, hoh,,, mitähän tähän laittas Nesteethän tuli sitten vihdoin ja viimein.. Mutta kyllä olen ihmetellyt jos suoraan kerrasta on analoginen jäänyt noita testatessa pois :-[ Niin mikähän mulla mättää?

    Ensimmäin oli joku ligua tupakka 24 mg nikotiinia, niin eihän sitä edes pystynyt vetämään henkeen. Tän laitoin vielä siihen vekottimeen, mikä on se iso läpinäkyvä, missä ne milllitrat näkyy. Prkl!

    Toisena nesteenä joku ligua tupakka kanssa, mutta nikotiinia 18 mg, niin eikö perkele sama juttu. Ensin saa vetää poskarit ja sitten siit puolet ulos ja olemattomasta määrästä savua sitten henkeen : Ei hirveästä tyydytä ja yskittu ihan helvetisti!

    Kolmas neste oli ligua vanilja, jonka laitoin tankkiin ja siitä pössyttelemään. Nikotiinia taisi olla 18 mg ja sitähän jopa pysty vetämään atomasaattorista. Makuaisti on kyllä vissiin mennyt kokonaan, koska vaniljaa ei kyllä tullut vielä esille hirveästi. Mutta parempi se oli kuin nuo nesteet.

    Nikotiiniton kahvihan oli mulla ennestään ja se maku oli siinä aika vau!! Nyt toiseen tankkiin laitoin kahvia ja olikos nikotiinia siinä 12 mg ja sitä kanssa pystyin atomisaattorilla ( vai mikä pjerkele se oli ) vetäsemään. Mutta ei sekään nyt mitään Elvistä maultaan ollut..

    Onko kaikissa noissa nesteissä sellainen rasvainen ominaisuus, kun olis niveassa pyörinyttä kessua poltellut? Vai onko tuo ominaisuuus vaan tätä alku totuttelua, jota ei sitten enää kohta huomaakaan?

    Viimeisen analogisen poltin äsken ja pohtii, että pärjääkö noilla vai käykö kaupassa ja totuttelee noihin pikkuhiljaa :
    Alkuhan on aina hankalaa mut ans kattoo nyt

     
     
  3. #23
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Oisko sulla liian vahvoja nesteitä? Mäkin oon tuore höyryttelijä, mut taisin sattumalta valita hyvät nesteet, ku ei oo pahemmin mikään mättänyt.. Mulla muistaakseni 15 mg ja hyvin on toiminut.. Ekan vuorokauden sai yskiä, kun se höyry on jotenkin niin erilaista, kuin tupakan savu, mut eipä oo kyllä röökiä pahemmin mieli tehnyt.. Kyllä tää höyryttely taitaa mun juttu olla, varsinkin nyt, kun alkukankeudesta on päässyt eroon..

     
     
  4. #24

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marde Näytä viesti
    Oisko sulla liian vahvoja nesteitä? Mäkin oon tuore höyryttelijä, mut taisin sattumalta valita hyvät nesteet, ku ei oo pahemmin mikään mättänyt.. Mulla muistaakseni 15 mg ja hyvin on toiminut.. Ekan vuorokauden sai yskiä, kun se höyry on jotenkin niin erilaista, kuin tupakan savu, mut eipä oo kyllä röökiä pahemmin mieli tehnyt.. Kyllä tää höyryttely taitaa mun juttu olla, varsinkin nyt, kun alkukankeudesta on päässyt eroon..
    Minkä firman nesteitä tai merkkiä/ makuja nuo sun nesteet oli? Mulla oli yhen ja saman kaikki ja niissä on joku perusrasvainen maku kaikissa, vaikka piti olla eri maku, sekä eri vahvuuksia otin???

    Toisesta paikasta tilasin kyllä nyt hiukka eri valmistajien tuotteita ja makuja. Teinköhän tossa ekassa tilauksessa nyt jonkun aloittelijan mokan

     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    epäilen että se rasvainen maku on tuo PG vaihdat suoraan VG nesteisiin.
    jos ite yritän PG nesteitä höyrytellä ni ekan henkosen jälkeen aletaan ettimään vahvinta minttu pastillia mitä marketista löytyy...
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  6. #26

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    epäilen että se rasvainen maku on tuo PG vaihdat suoraan VG nesteisiin.
    jos ite yritän PG nesteitä höyrytellä ni ekan henkosen jälkeen aletaan ettimään vahvinta minttu pastillia mitä marketista löytyy...
    Toi PG voi kyllä olla se juttu, mikä siinä aluksi tökkii. Ja nuo vahvuudetkin voi olla aika vahvoja, vaikka aski, puolitoistakin saattoi päivässä mennä normitupakkaa mennä.
    Nyt kun olen tuota vaniljaa pössytellyt, niin ihan kun siihen rupeaisi jo tottumaan Onhan se tietenkin alkuun vaikea analogisesta tuollaiseen siirtyä. Samahan se joskus silloin oli, jos vaihtoi tupakkamerkkiä tai poltti jotain muuta kuin itse yleensä.
    Loppuviikosta taidan mennä käymään paikallisessa kivijalkamyymälässä noita kartoja ja niitä driptippejä katsomaan 8) Ja miten ihmeessä tuollaista kehtaa julkisella paikalla höyryttää?
    Mulla kun kävely on muutenkin sairauden takia välillä hiukka päissään olevan näköistä, niin johan ne aattelee, että se jotain speedyä vetelee

    Miten te muuten pidätte tuota kapulaa polttaessa? Onko se silleen salaa niinkun ylä-asteella pidettiin kämmenen sisällä, kun polteltiin pusikossa, ettei kukaan vaan nähnyt.
    Tuota ei ainakaan voi pitää kun tupakkaa, kun se ainakin mulla hyppii syliin

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kyllähän se kädensisässä on suhteellisen piilossa, mutta ei sitä nyt missään nimessä kannata yrittää jemmata kuitenkaan. Hyvähän se on jos joku joskus siitä tulee kyselemään vaikka. Ja jos joku toinen alan harrastaja sattuu vastaan kävelemään niin huomaa sentään

    Ja tohon että tuntuu kurkussa kovin niin yhdellä tutulla oli samanlaista kun välillä multa kokeili niin yski kovin. 18mg nesteitä mulla lähes kaikki. No nyt kun on oman viimein hommannut niin eipä enää yski kun tottunut siihen kaiketi. 18mg tosin on omastakin mielestä välillä vähän liikaa ja tuntuu aamuisin vieläkin itelläkin kurkussa vähän liikaa.

     
     
  8. #28
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    61

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Mulla on Vermillion riverin nesteitä kaks pulloa ja täydennystä odottelen paraikaa... Noissa ei kyllä mitään rasvaista makua tunnu, joten saattaa hyvinkin johtua valmistajastakin.. Heh, just tossa yks päivä mietin, nottei sitä käsiään polttamatta pystyis analogisia enää polttamaankaan, tullut tavaks pitää "tulipäätä", eli ledipäätä kämmenen sisällä ja höyrytellä niin..

     
     
  9. #29

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Hedari, prkl
    Tänään avasin american blendin, jossa oli 12mg nikotiinia ja sehän oli ihan ok tavaraa Sen lisäksi olen pössytellyt sitä vaniljaa 18 mg ja kahvia, jossa 9 mg. Ton lisäksi on mennyt 4 analogista koko päivänä. Nyt sitten mietin, että onko päänsärky liian vähästä nikotiinista ( ja muista viekkareista ) ku periaatteessa tuntus ettei nyt, jos askin puolitoista on päivässä vetänyt, niin noista oikein vois liikaakaan saada nikotiinia. Vai jotta mitenkä ???


    Toinen asia mikä tuli mieleen, kun mulla nyt on noita 24g ja 18 mg aineita mitkä tuntus aikas vahvoilta, niin voiko noita laimentaa esim, nikotiiniton.fi - ) 0 mg nikotiinia nesteillä?

     
     
  10. #30
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    A)ja muista viekkareista?

    B)Toinen asia mikä tuli mieleen, kun mulla nyt on noita 24g ja 18 mg aineita mitkä tuntus aikas vahvoilta, niin voiko noita laimentaa esim, nikotiiniton.fi - ) 0 mg nikotiinia nesteillä?
    A) kyllä (tosin analoginen kokonaan pois, viikon se sattuu )
    B) kyllä


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  11. #31

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Huomenna yrittelen jättää tuon ananlogisen pois kokonaan Ja pakkohan se on jos höyrypoliisi niin käskee

    Mutta nyt olis sellanen onkelma, että tarttis nk. kaupunkivehkeen, joka olis mielellään valkoinen, näyttäs tupakalta ja kestäs parin tunnin reissun ??? Poika ei kuulemma kävele mun kanssa jos tollanen patukka mulla mukana Ja itekin tota mietin, niin onko sellasta pikkumallia, joka menis laukkuunkin sulavasti. Siis sellanen reissu/kaupunki asiointi vekotin olisi haussa. Kotonahan tolla egolla pärjää vallan hyvin Genesikseltä 510 jotain katselin (patruuna vekotinta ) mutta olikos siellä kalliit postikulut?
    Ja kannattaako nyt ostaa joku starttipaketti vai käykö noi jotkut osat egon juttujen kanssa yhteen esim. laturi, vai yhdistellä jotenkin muuten 510 tavaroita... Että mitenkä niinkun tulis halvimmaksi ja hyväksi? Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vinkata

     
     
  12. #32
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Huomenna yrittelen jättää tuon ananlogisen pois kokonaan Ja pakkohan se on jos höyrypoliisi niin käskee

    Mutta nyt olis sellanen onkelma, että tarttis nk. kaupunkivehkeen, joka olis mielellään valkoinen, näyttäs tupakalta ja kestäs parin tunnin reissun ??? Poika ei kuulemma kävele mun kanssa jos tollanen patukka mulla mukana Ja itekin tota mietin, niin onko sellasta pikkumallia, joka menis laukkuunkin sulavasti. Siis sellanen reissu/kaupunki asiointi vekotin olisi haussa. Kotonahan tolla egolla pärjää vallan hyvin Genesikseltä 510 jotain katselin (patruuna vekotinta ) mutta olikos siellä kalliit postikulut?
    Ja kannattaako nyt ostaa joku starttipaketti vai käykö noi jotkut osat egon juttujen kanssa yhteen esim. laturi, vai yhdistellä jotenkin muuten 510 tavaroita... Että mitenkä niinkun tulis halvimmaksi ja hyväksi? Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vinkata
    OIsko esim - http://www.puff.fi/510t-aloituspaket...nen-p-772.html

    Tai siten ihan irto 510 ja siihen ato ja tankki..

     
     
  13. #33
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)


     
     
  14. #34
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    412

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tinttaleena Näytä viesti
    Huomenna yrittelen jättää tuon ananlogisen pois kokonaan Ja pakkohan se on jos höyrypoliisi niin käskee

    Mutta nyt olis sellanen onkelma, että tarttis nk. kaupunkivehkeen, joka olis mielellään valkoinen, näyttäs tupakalta ja kestäs parin tunnin reissun ??? Poika ei kuulemma kävele mun kanssa jos tollanen patukka mulla mukana Ja itekin tota mietin, niin onko sellasta pikkumallia, joka menis laukkuunkin sulavasti. Siis sellanen reissu/kaupunki asiointi vekotin olisi haussa. Kotonahan tolla egolla pärjää vallan hyvin Genesikseltä 510 jotain katselin (patruuna vekotinta ) mutta olikos siellä kalliit postikulut?
    Ja kannattaako nyt ostaa joku starttipaketti vai käykö noi jotkut osat egon juttujen kanssa yhteen esim. laturi, vai yhdistellä jotenkin muuten 510 tavaroita... Että mitenkä niinkun tulis halvimmaksi ja hyväksi? Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vinkata
    Eikö sinne naisen käsilaukkuun sovi tarvittaessa vaikka auton rengas? :-D

    Mods: Provari mini / Bolt / Reo Grand / GP PAPS #0082 / Silver Dog
    Atomizers: The DID / The Chalice / Bully

     
     
  15. #35

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kiitti Vonikka ja Väiski. Katson noita kunhan heräilen Teekkis, no kun siellä on jo se tunkki, niin se rengas sinne enää mene Tai ego...
    Kyllä teki mieli vetää lättyyn tänä aamuna, kuka keksinytkään höyryttelyn ilosanoman
    Aamukahvi -) maito vähissä,, lue siis melkein mustaa ja kun tossa vaniljassa niitä niksoja 18 mg, niin fiksuna ajattelin vetää sitä.. Mutta hyi Helvata...mikä yhdistelmä Vieläkin puistattaa

     
     
  16. #36

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kaupunkisetti tilattu Päädyin aikani arvottuani 510.
    Sen verran tästä aamusta opin, että jotain toooooosi tupankanmakuista ja vahvaa aamukahvin kanssa kiitos
    Vanilja on ihan ok, muttei het aamusta!

     
     
  17. #37

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Eilisen katastrofi aamun jälkeen päätin ottaa asiat pikkuhiljaa ja vedin kaffen kanssa analogisen. Mutta pjerkele eihän se enää maistunutkaan hyvältä.. Noh, sitten mulla oli sitä tujua 24 mg tupakanmakuista, niin sillähän sai jo sukat pyörimään jaloissa Mutta ainakin niksat lähti!

    Aika jännä juttu on myös, ettei höyryhärpäkkeet enää yskitä. Satunnaisesti jotain saattaa olla mutta aika pientä verrattuna alkuun, kun joka henkosella yskitti 8) Ajattelin jo, että mitähän alakerran naapuri aattelee, kun rouva joka henkäyksellä yskii.. Nimimerkillä osaan polttaa tupakkaa

    Illalla huomasin sen, että mun oikein teki mieli mennä parvekkeelle vaniljan makuisille pössyille Edistystä siis! Jännä, että joku maku voi olla alkuun aivan järkkyä ja sit siihen jää koukkuun

    Sen verran kattelin eilen, että olin 510-t kit pakkauksen tilannut arizonalta, joka varmaan lähipäivinä pölähtää postiluukusta

    Ehkä tämä tästä siis-) höyryttelyyn siirtyminen kokonaan! Kyllähän toisaalta se tupakanpolttokin aikoinaan piti ensi alkuun opetalla.

     
     
  18. #38
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Kyllä se siitä, alku on aina hankalaa.
    Itsellä ainakin inspiroi hyvin vahvasti, kun alko muutaman viikon jälkeen limat lähteä keuhkoista liikkeelle ja parin kuukauden jälkeen alko huomata miten paljon paremmin happi rööreissä kulkee.

     
     
  19. #39

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Mikä on herpea?

     
     
  20. #40
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Voi Vattu mitä herpeaa, koko höyryttely :)

    Vielä vaikeampiselkoista, kuin Heprea?

     
     
Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •