Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Euroopan erimaiden Sähkötupakkaliikkeiden osoitteita !

  1. #1
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84

    Euroopan erimaiden Sähkötupakkaliikkeiden osoitteita !

    Foorumilaisista varmaan useat reissaa euroopassa ja voi olla että unohtuu nesteet kotia tai nesteet ei riitä tai laite hajoaa reissun aikana.
    Tai on muuten vain reissussa ja tahtoo käydä katsomassa jos lähistöllä sattuisi olemaan sähkötupakka kauppoja.
    Mutta vaikka kännykässä on navigaattori niin jos ei minkää kaupan osoitetta ole niin voi tulla ahdistava loma.

    Joten minä ajattelin että tähän voitaisi kerätä aina maakohtaisesti eri liikkeiden osoitteita.
    Eli esim maa, kaupunki ja katuosoite.
    Uskon että tulisi monet tuettua sähkötupakkaliikkeitä euroopassa hyvän asian perässä. Ei tupakkaa vaan sähkötupakkaa kiitos.
    Voin siirtää tähän alku postaukseen aina maiden alle soitetiedot jolloin on helpompi katsoa maan minne on menossa niin liikkeet jo valmiiksi eikä välttämättä tarvi kahlata sivuja läpi ja etsiä olisiko jollakin jotaa tietoa siitä ja siitä maasta.
    Tämmöinen ajatus itselläni siis oli. Jos tämmöinen on niin lukkoon vaan ja pois.
    Itse olen lähdössä kiertelee eurooppaa autolla ja ai helskuta kun onkin vaikea etsiä liikkeiden osoitteita niin täältä eSavuke sivustolta kuin myös googlella hakien.
    Itsellä on matkan lähtöön aikaa noin 2 viikkoa mutta käy aika useasti ajelemassa erimaissa pitkin eurooppaa koska olen..KARAVAANARI KARAVANARI ON KAIKKIEN KAVERI

    Espanja

    FinnVape : Costa Vapor, Camino de Coin 5, 29640 Fuengirola

    VAPVIP : C/ Victoria balfe 12A 09006 Burgos tel: 947428310.

    yovapeo : Avda. de los Almendros, 10 Entresuelo derecha. 03501 Benidorm (Alicante)

    MasqueVapor : arganda del rey, Madrid


    Tsekki

    yourcigarette.eu : Stemberova 200 kysice 330 01 tel: +420377422889


    Hollanti

    EBNferro PA: Europalaan 22 5121 DJ Rijen


    Kreikka

    esmokeguru : Address: Gounari 73 City: Glyfada ja Address: L. Salaminas 141 A City: Salamina

    mmvapors : Fokeas 4 Athens

    Saksa

    Ego2Store : Przemek Bialk Twegte 4 Ahnsbeck
    Viimeksi muokannut pihkoo; 03.06.18 kello 08:44. Syy: Päivittelen kauppojen osoitteita tänne.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  2. #2
    Espanja: Costa Vapor, Camino de Coin 5, 29640 Fuengirola

    Samassa osoitteessa sijaitsee myös FinnVapen keskusvarasto, eli tavaraa on AINA hyvin saatavilla, vaikka itse liiketila onkin pieni Aamupäivisin asiakaspalvelua myös suomeksi, muulloin englanti/espanja.

     
     
  3. #3
    Mä en osta Euroopasta juuri mitään, koska se on vain optinen harha ja pelottelua.

     
     
  4. #4
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Espanja: Costa Vapor, Camino de Coin 5, 29640 Fuengirola

    Samassa osoitteessa sijaitsee myös FinnVapen keskusvarasto, eli tavaraa on AINA hyvin saatavilla, vaikka itse liiketila onkin pieni Aamupäivisin asiakaspalvelua myös suomeksi, muulloin englanti/espanja.
    On tullut käytyä, voin suositella☺

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •