Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Höpinää AW IMR-akuista

  1. #1

    Höpinää AW IMR-akuista

    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 16.05.19 kello 00:53. Syy: .

     
     
  2. #2
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 16.05.19 kello 00:52.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Taikasieniä, nam
    .....tai sitten ei.®

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2018
    Sijainti
    alajakokeskus
    Viestit
    129
    Wtf

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Juu noh ei mulle ole kertaakaan kukaa kauppias haukkunut noin mitä yllä kirjoitettiin.
    Ja pääasiassa olen itse tilanut akut Hollannista koska tulevat 3-5 arkipäivän sisällä ja usein miten jopa kotiovelle saakka.
    Ja koska hinnoissa Suomen kauppiaan ja Hollannin liikkeillä on sen verran suuri niin jos 2-3 päivää kestääkin pidempää tulla niin ulkomailta akut tulee tilattua.
    Ja oma kanta tuohon ekaan viestiin on se että jos Suomen kauppiaat haluaa enemmän asiakkaita niin hintoja pitäisi tarkistella.
    Mutta ei niitä kauhiasti tarvi tiputtaa niin ainakin itse uskon niin että siloinuseampi funtsaisi pariin kertaan tilaako ulkomailta vaiko ei.
    Itse olen kummiskin tilaillut about 50 kpl kun en muista tarkkaa niin 18650 akkuja ja 8 kpl 26650 akkuja ja 10 kpl 20700 akkuja ulkomailta eli Euroopasta ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa eikä ole tarvinut huonoa palautetta laittaa.
    Niin ja olen minä 40 kpl 18650 akkuja tilannut kans mutta ne ei ole sähkötupakka käyttöön vaan muuhun.
    Ja varmaankin ostaisi kotimaasta varmaan mielummin akkuja jos niiden hinnat tippuisi alemmas.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
Keskustelu Akut ja laturit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •