Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 25 / 25

Aihe: HALO DIY AROMIT!

  1. #21
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Subzeroa sekoitin 10% suhteella ja 18MG ..
    On kyllä sen verran tuju aromi etten edes tunnista niksaa tai kurkkutuntumaa, ainakaan tobecon fodista, pitää kokeilla myöhemmin
    skylinellä ja kayfun 5:lla jossa MTL pala kiinni..
    Raikas jälkimaku pysyy suussa pidemmän aikaa.
    Varma valinta menthol jengille, helposti yksi parhaista menthol aromeista mihin olen törmännyt.

    edit:
    suositus aromille näyttäisi olevan 25% , mutta kokemuksen pohjalta suosittelen aloittamaan 10%:sta ja siitä sitten
    ylöspäin... ;P

    edit2:
    berserkeristä imuteltuani tuota juissia, huomaa viimeistään siitä niksapotkun kun vatsassa rupee kiertämään..
    tosiaan suosittelen aloittamaan tän aromin kanssa aika varovasti sen annostelun, maistuu kyllä!
    Itselläni menee nyt lantraukseen tuo aiempi 10% 18mg.. --> 5% :P
    en halua kurkun ja keuhkoputken "jäätymää" ;P
    Viimeksi muokannut Darra; 29.05.18 kello 12:44. Syy: KÖH KÖH KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

     
     
  2. #22
    Tribecaa testiin, klassikko joka on vaan syystä tai toisesta jäänyt kokeilematta.


    Tein noin 20% seoksen vg- pohjaan ja aloin melko suoriltaan maistelemaan.


    Tuoksu on hyvä ja siinä on jotain tuttua, mutta... varsin vaisu makumaailma, tupakkaa ehkä jokin pienen pieni etäinen häivähdys, aavistus makeutta tuntuu myös, lisänä jotain epämääräistä mutta thäts it
    No smooth taste ainakin kun ei maistu paljon miltään


    Vai onko niin ettei tämä vaan korkealla vg-prosentilla maistu oikealle? Pitää nyt ensiksi kypsytellä jonkin aikaa.

     
     
  3. #23
    Tribecaa maistelin nyt 3 viikkoa kypsyneenä.

    Ei ole hääppöistä edelleenkään, maku on todella vaisu useammalla laitteella testattuna. Ja se vähä maku mikä tuosta irtoaa ei ole myöskään mitenkään hyvää... Olen yllättynyt koska on niin kehuttu klassikko ja joku RY4D on ihan hyvää. Tuoksu on sinänsä aika hyvä.

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari Pavosen Heska's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Kajaani
    Viestit
    264
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Tribecaa maistelin nyt 3 viikkoa kypsyneenä.

    Ei ole hääppöistä edelleenkään, maku on todella vaisu useammalla laitteella testattuna. Ja se vähä maku mikä tuosta irtoaa ei ole myöskään mitenkään hyvää... Olen yllättynyt koska on niin kehuttu klassikko ja joku RY4D on ihan hyvää. Tuoksu on sinänsä aika hyvä.
    Minä tein 10%:lla 70vg pohjaan ja makua oli sopivasti. Annoin ehkä viikon kypsyä. Pakko tilata lisää.

     
     
  5. #25
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Tribecaa maistelin nyt 3 viikkoa kypsyneenä.

    Ei ole hääppöistä edelleenkään, maku on todella vaisu useammalla laitteella testattuna. Ja se vähä maku mikä tuosta irtoaa ei ole myöskään mitenkään hyvää... Olen yllättynyt koska on niin kehuttu klassikko ja joku RY4D on ihan hyvää. Tuoksu on sinänsä aika hyvä.
    Nää on just näitä. Mä ite tykkään Atmos Labin Bebecasta enemmän kuin Tribecasta. Bebecaa joku kuvaili termein: RY-4 johon on oksennettu...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •