Sivu 11 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 228

Aihe: Vapottelun lopettaminen - onko mielessä?

  1. #201
    Eipä ole minullakaan mitään aikomusta/halua lopettaa höyryttelyä, vaikka niksoja olen aikojen saatossa saanutkin pudotettua 24 mg/ml --> 4 mg/ml.

    Jonkinlainen pilli on "pakko" olla suussa kokoajan, mieluummin sitten joku höyryhärpäke kuin rööki...

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Itellä on uusimmat nesteet jo ihan nolla niksalla eikä ees iske mitään kummia tärinöitä sen suhteen etteikö niksatasapaino pysyis kunnossa mutta eipä silti tee mieli lopettaa höyryttelyä. Sitten voi lopettaa kun coilin käärintään menee tarpeeks pahasti hermot

     
     
  3. #203
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku (Raisio)
    Viestit
    52
    Ei ole edes käynyt mielessä vielä. Aloittelin pari vuotta sitten 24mg niksoilla ja nyt 9-12mg. Tarkoitus olisi nyt hankittujen RBA-atojen myötä siirtyä 5-8mg nesteisiin.
    Kyllä tuo pötkön imeminen ja höyryttely tuo kaivattua hermolepoa niin töissä kuin kotonakin. Pitkälti tapariippuvuus ja kurkkutuntuma vaan on niin hieno asia

    Kokkailu ja mekaaniset+RBA:t tuovat harrastukseen lisää hohtoa ja sellaisena aionkin tämän pitää. Pientä varustelua ja uusia asioita. Eipähän ainakaan henki haise paskalle enää
    ja saa niitä myrkkyjä muualtakin.

     
     
  4. #204
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    1,681
    Just tuli tilattua uusin setti nesteitä 3mg, kuhan niil pärjää hyvin niin voiki suoraan 0 siirtyy

     
     
  5. #205
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Niksat kympin tienoilla olleet jo pidemmän aikaa. Ei aikomusta lopettaa, vaikka veikkaan että kivuttomasti sekin kävisi. Ainakin tuntuisi että nykyään nikotiini on röökiaikoihin verrattuna vain stimuloiva nautintoaine riippuvuushelvetin sijaan. Kahviin kai tämä lähinnä vertautuu.

     
     
  6. #206
    Aikaisemmin tuli muistaakseni kommentoitua, että lopettaminen ei ole mielessä.
    No, niin se ihmisen mieli muuttuu ja aikomuksena on pistää tämä harrastus ainakin tauolle, ehkäpä lopettaa kokonaan.
    Muutama pullon on nesteitä vielä kaapissa, ne on tarkoitus höyrytellä pois, sitten katsoa kuinka sujuu ilman höyryttelyä.

    Miksi?
    Alunperinhän aloitin höyryttelemään pääosin siksi, että nikotiinin pitäisi tutkimusten mukaan auttaa sairauteni (colitis ulcerosa) oireisiin. Ja uskon kyllä, että jossain määrin auttaakin.
    Olen nyt kuitenkin viimeisen parin vuoden aikana tehnyt melkoista ruokavalioremonttia, joten on aika katsoa miten sitä pärjää ihan sen avulla.

    Jos näyttää siltä, että höyryttelyn lopettamisella on negatiivisia vaikutuksia sairauteen niin äkkiähän sitä sitten uudestaan aloittaa.

     
     
  7. #207
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Niksat tiputettu pikkuhiljaa 3mg:hen. Katsotaan miten tästä eteenpäin. Nollaa tuskin tuun imeskelemään koskaan...
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  8. #208
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Niksat tiputettu pikkuhiljaa 3mg:hen. Katsotaan miten tästä eteenpäin. Nollaa tuskin tuun imeskelemään koskaan...
    Itse tehnyt nesteitä kanssa nyt 3mg niksoilla ja tuntuu riittävän ihan hyvin.

     
     
  9. #209
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Niksoja oon laskenut, mutta on kyl niin mukavaa puuhaa et en ole ainakaan vielä lopettelemassa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #210
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Samoin minä olen tiputtanut niksoja aika minimiin. 3-6mg niksoilla mennään ja noista en varmaan alemmas tiputakkaan. Höyryäminen on vaan niin mukava tapa rentoutua.

     
     
  11. #211
    Mulla ei ole missään vaiheessa ollut ajatuksena lopettaa höyryttelyä, mutta ajattelin, että siirryn hiljalleen nikotiinittomiin nesteisiin. Sainkin määrän pudotettua 4 mg, mutta samalla katosi into höyryttelystä. Samoin kännissä oli pakko vetää aina se pari tupakkaa. Päätin sit nostaa niksat takaisin 8-9 mg ja nyt on taas mukavaa, eikä analogiset houkuta yhtään. Kyllä mä oikeasti nautin tästä nikotiiniriippuvuudesta, jotain paheita pitää ihmisellä olla.

     
     
  12. #212
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2014
    Sijainti
    Uusimaa
    Viestit
    88
    Ei ole ajatuksena ollut lopettaa, mutta välillä pidän muutaman päivän taukoja ja katson "mikä fiilis". Että tuleeko päänsärkyä yms. Toistaiseksi ei ole mitään tullut, paitsi pieni himo imeskellä vähän lisää puututtia ja makustella lisää ihania höyryjä. Kaipa tuokin omanlaisensa riippuvuus, mutta jos mikään pahempi ei kummittele, niin eipä ole oikein syytä lopettaakaan.

     
     
  13. #213
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Musta tuntuu että höyryttelystä luopuminen voi olla aika haastavaa, ehkä jopa röökin lopettamista vaikeampaa? En tiedä, mutta tämä on niin mukavaa ja positiivisia asioita paljon listalla. Tupakassa on lähinnä negatiivisia.

     
     
  14. #214
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Mä tykkäsin tupakoinnista, mutta en niinkään siitä, että se haju tarttuu kaikkeen, enkä siitä etten pystynyt hengittämään kunnolla. En kovin innoissani ollut niistä tuhansista muistakaan huonoista jutuista mitä siihen liitty, mutta tossa nyt ne pääasiat.

    Mulle tää on tällä hetkellä enemmänkin vaan parempi vaihtoehto sille. Riippuvuus ei ole läheskään yhtä vahva (eli hermoraunioksi päätymistä ei tapahdu), keuhkokapasiteetti on normaali (tästä ei ole tosin mitään tieteellisiä todisteita itellä), ei yskitä ja pusken ympärilleni pierujen lisäksi vaan makoisia marjahöyryjä.

    Ite oon sen verran helposti eri tilanteista ahdistuvaa sorttia, että tarviin aina välillä sen pienen rentoutumisbreikin, jolloin saa samalla ajatuksia uusiks kasaan. Ellei sitä voisi tehdä höyrytellen, se tapahtuisi jollain muulla, luultavasti haitallisemmalla tavalla. Nikotiinia ollut nyt pitkään käytössä enää 3mg. Ehkäpä sitä ei tarvii kohta enää ollenkaan, mutta en sitä väkisin ala vähentämään.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  15. #215
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    308
    Eihän nyt mitään voi lopettaa kun tulee uutta teknologiaa alalla lähes päivittäin. 2 vuodes menty lujaa eteenpäin. Itse katon mihin tää höyryttelyn tulevaisuus menee. Kuinka pitkälle näitä tuotteita kehitetään ja kuinka hyviksi. Ja miten meidän päättäjät tän homman ratkaisee.

    Itsellä ei se nikotiini ole se ratkasevin tekijä, ei ole niin väliä höyrytänkö 6mg tai 18mg. Isompi nikotiini määrä tietysti tekee terää välillä, mutta enemmän tää on näitten lelujen kaa touhuumista. Hyvä harrastus, vie ajatukset arjesta pois kun vähän koilia vääntää. Mukava kattoo tv:tä ja hieman pistää vpg:tä ilmaan.

     
     
  16. #216
    ~Kuukauden päivät vapotellut, egotikusta -->30w subiin -->100w siggeen + meksuun & pariin dripperiin (joooo lähtenyt vähän nopeahkoon nousuun)

    Piti aloittaa vain tupakoinnin vähentämiseksi, egotikulla tilanne oli 50/50, joka toinen kerta oli analoginen huulessa.
    Siinä sitten pähkäilin & päätin suoraan hypätä parempaan subtank mini + istick.
    Niksaa oli egotikuissa 6-18mg nesteen mukaan, subiin törkkäsin 10mg & oli (ensikertalaiselle) aivan liikaa.
    Laskin sitten 6mg & aikalailla näillä lukemilla vapotellut kaikilla vehkeillä.

    Kokkailin parit nikotiinittomat nesteet testaukseen & ensivaikutelma oli.... ei....*trööt* (niksat nesteeseen).

    Ehkä vähän liian hyvin tottunut tähän 6mg litkuun...
    Helposti .12ohmilla & meksulla tolla puhaltelee pilviä.

    Muutama vapottavaa kaveriakin kokeillut (eivät ole oikein pilvien/höyryn perään) & lopputuloshan on aika selvä. *cough* *cough*

    Onhan tullut tuosta maisteltua 18mg kanssa... ei...ei...
    Eli ainakin 5-10mg litkuilla & vapottelulla mennään vielä pitkään.
    Liian mukavaa lopettaa, pitäisi vaan jättää ne ostohousut kaappiin...

    OT, miks mun teksteistä tulee aina näin pirun "pitkiä"


    ☆ JJ#7 ☆ IPV4 ♤ 5P Flask ♡ Caduceus #10 Tounimaan ◇ Billetbox rev3.A ♧ Swan 18650 LE & läjä atoja

     
     
  17. #217
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    180
    Ei ole suunnitelmissa lopettaa. Nikotiinia on kuitenkin tarkoitus laskea säännöllisesti. Alkuun meni surutta 18mg ja se tuntui kaupan tikulla aika passelilta määrältä. Kun boksien pariin siirryin niin niksamäärät suoraan putosi 6mg ja aika nopeesti siitä nykyiseen 3mg/ml.

     
     
  18. #218
    Höyryttelijä Peratus's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    91
    Ei myöskään ole lopettaminen käynyt mielessäkään. Tämähän oli vaan ns. siirtyminen vähemmän haitalliseen vaihtoehtoon analogisten sijaan. Niksaa myös pudottanut alun 18mg:sta about 12-14mg tienoille. Nyt kun sigge100W / Doge:lla tullut eniten imettyä, niin ajatuksena on seuraavat nesteen vetästä 8-10mg tienoille, kun tuntuu välillä kurkussa vähän liikaakin =)


    Vamo V5 + eVod + Protank II + Spinner 1300 + SMOK SCAR RDA + AGR+ + SMOK Tumbler + Somnium ato + eXpromizer + SMOK Magneto + IGO L + Protank Mini II + Diablo Reaver SS/Brass + Diablo One Red + Fortune 18350

     
     
  19. #219
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    Miksi lopettaa???




     
     
  20. #220
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Varsinais-Suomi
    Viestit
    23
    Itsellä kyllä ajatuksena lopettaminen. Saa nyt kattoa miten se sitten onnistuu Syinä edelleen kysymysmerkki terveysvaikutuksiin, toinen on rahan meno (menee kyllä vähemmän kun kessuun meni) ja kolmas on se itselle tärkein. Kolmas syy on se, että ei tarttis aina miettiä onko vehkeet ladattu ja kunnossa ja onko nesteitä ja jne jne. Silloin kun norttia veti piti aina miettiä samaa, että onko kessua ja sytkäreitä ja jne jne. Eli saisi olla "vapaampi". Välillä ärsyttää näitä vehkeitä roudata mukana, mutta ilmankaan en ole vielä kotoota pystynyt lähtemään

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •