Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: Mikä Tankki?

  1. #1

    Mikä Tankki?

    Moi jos taas auttaisitte vanhaa miestä mäessä. Ongelmani on seuraava ostelin uusia modeja ja yhden tankin tällä aspire mini tankilla ei pysty tulittaa kuin 11-12w atomisaattori 1,6. Smok 160w eleaf just 2 tankilla menee 60w atomisaattori 0.3 sitten siitä yli menee höyry jo kitkeräksi.Mitä tankkia suosittelisitte näihin? Ostin vielä foorumilta eleaf pico melon 80w sen käyn tänään hakee postista ja kun tankki pitää ostaa millä ja miten siitä saa kaikki nautinnot irti. 38v poltin normi savukkeita siitä 10v pikkusikareita ja ensimmäisen syöpäleikkauksen jälkeen lopetin ja toisen leikkauksen jälkeen lääkäri kysyi kun kaikki nikotiini oli kokeiltu kysyi olenko kuullut sähkötupakasta? En ollut todellakaan kuullut ja jos oikein muistan taisi Jyväskylässä olla höyrypää niminen liike josta ostin eco merkkisen setin ja kokeilin niitä Tokmannin tupakan näköisiä tuotteita mutta ne oli ihan susia 3-4 imua ja se oli loppu.
    [IMG][/IMG]

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä AlkavaSähkisEntinenTuhkis's Avatar

    Liittynyt
    05/2018
    Sijainti
    Area 53
    Viestit
    61
    Saitko jo apua kysymykseesi ?

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Minulla on hakusessa hyvä tankki, jossa on reilusti nestetilavuutta. Tankkin tilavuus saisi olla vähintään 5ml (mielellään jopa enemmän). Täytön pitäisi olla helppoa. Nautilus 2 on vähän liian heppoinen höyryntuoton kannalta. Minulla on tällä hetkellä tämä käytössä. Tässä Cubis Pro Atomizerissa on höyryntuotto aika sopiva

    Joyetech Cubis Pro Atomizer | Cubis Pro Tank

    Aspire Nautilus Tank 5ML muuten ehkä kiinnostasi, mutta siinä nesteen täyttö näyttää aika hankalalta.

     
     
  4. #4
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Minulla on hakusessa hyvä tankki, jossa on reilusti nestetilavuutta. Tankkin tilavuus saisi olla vähintään 5ml (mielellään jopa enemmän). Täytön pitäisi olla helppoa. Nautilus 2 on vähän liian heppoinen höyryntuoton kannalta. Minulla on tällä hetkellä tämä käytössä. Tässä Cubis Pro Atomizerissa on höyryntuotto aika sopiva

    Joyetech Cubis Pro Atomizer | Cubis Pro Tank

    Aspire Nautilus Tank 5ML muuten ehkä kiinnostasi, mutta siinä nesteen täyttö näyttää aika hankalalta.
    Cubis Pro on kyl helppo täyttää. Nautilus hieman hankalampi, mut eipä tartte niin usein täytellä
    Mulla Nautilus 2 ja 5ml Nautilus antaa samat höyryt kun molemmissa on 1.8 ohminen vastus ja 13w tehoja.. Kokeile jotain pienempi ohmista vastusta esim. 1.2 tai 0.7 ohmia... Cubis Prossa mulla 1.5 ohmia ja 15 w antaa saman verran höyryä kuin nuo Nautilukset
    EU:sta ei taida 5ml Nautilusta saada, koska se max. 2ml tankkikoko
    Kiinasta saattaa saada ja se on sit taas laitonta
    Kirppikseltä voi löytyä??
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  5. #5
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Minulla on hakusessa hyvä tankki, jossa on reilusti nestetilavuutta. Tankkin tilavuus saisi olla vähintään 5ml (mielellään jopa enemmän). Täytön pitäisi olla helppoa. Nautilus 2 on vähän liian heppoinen höyryntuoton kannalta. Minulla on tällä hetkellä tämä käytössä. Tässä Cubis Pro Atomizerissa on höyryntuotto aika sopiva

    Joyetech Cubis Pro Atomizer | Cubis Pro Tank

    Aspire Nautilus Tank 5ML muuten ehkä kiinnostasi, mutta siinä nesteen täyttö näyttää aika hankalalta.
    Riippuu ihan mitä tankilta haluat. Jos MTL tyyli ja valmisatot, niin Nautilukset on edelleen hyviä. Jos DTL ja valmisatot, niin en osaa sanoa. Kaippa noi kaikki pilvivehkeet on yhtä hyviä tai huonoja tuurista riippuen.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Kyllä tuota 5 ml Nautilusta saa Suomesta ihan kivijalkamyymälästä. En viitsi sanoa myymälän nimeä. Ei niitä tankkikokoja kuulemma ainakaan vielä kovin tarkkaan valvota.

     
     
  7. #7
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Kyllä tuota 5 ml Nautilusta saa Suomesta ihan kivijalkamyymälästä. En viitsi sanoa myymälän nimeä. Ei niitä tankkikokoja kuulemma ainakaan vielä kovin tarkkaan valvota.
    No oho Mulla on aavistus mikä kauppa kyseessä

    Elintarvikemakuja kyl valvotaan tarkkaan
    Viimeksi muokannut arskaxx; 14.08.18 kello 20:43.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #8
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Tosiaan MTL on hakusessa ja valmisatot. Nautilus 5 ml on varmasti hyvä, mutta häiritsee hieman tuo hankala täyttö.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Tosiaan MTL on hakusessa ja valmisatot. Nautilus 5 ml on varmasti hyvä, mutta häiritsee hieman tuo hankala täyttö.
    Melkein kannattaa sitten etsiä jostain tankki joka käyttää Nautilus atoja, ja on päältä täytettävä. Luulis ainakin Kiinasta löytyvän. Triton mini käyttää samoja atoja ilmeisesti. Päältä täytettävä, mutta 2ml tilavuus ainoastaan ellei jostain löydy sopivaa kuplatankkia...
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  10. #10
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaTR Näytä viesti
    Tosiaan MTL on hakusessa ja valmisatot. Nautilus 5 ml on varmasti hyvä, mutta häiritsee hieman tuo hankala täyttö.
    Tää on ainoa mun tietämä vähän reilumpi(5ml) tankki, joka on päältätäytettävä ja käyttää Nautiluksen atoja.. Arizonasta joskus ostin pari kpl noita (on jo myytykin). Päältätäytöstä huolimatta ei pärjännyt Nautilukselle

    https://www.anyvape.com/anyvape-peak...ga-glassomizer
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2018
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    20
    Kiitoksia vastauksista. Päätin näiden keskustelujen perusteella tilata Nautilus 5ml eBaystä. Eiköhän se sauhuttelunautinto ole kuitenkin tärkein ostokriteeri. Toivottavasti tulee perille

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •