Sivu 11 / 12 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112 ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 223

Aihe: Mistäs oot nikkis keksiny?

  1. #201
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Joskus BBS aikaan tuli joskus käytyä mikrobitin purkilla ja koska Prodigy olis silloin mielestäni kova juttu niin laitoin sen nickiksi, keskusteluun. Seuraavalla kerralla se olikin jo varattu, ilmeisesti joku muu oli samaa mieltä kyseisetä poppoosta. No päätin ilmaista asian toisella tavalla ja koska WonderChild oli liian pitkä nimimerkki (joku maksimipituushan sielä oli) niin se vääntyi muotoon WonderC, jollaisena se onkin nyt pysynyt n. 20 vuotta ja ei ole koskaan ollut varattu missään. Nimimerkki siis pysyy, vaikka musiikkimaku kehittyy
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari pirate's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Kateissa
    Viestit
    359
    Alkuperäiset hyviä, joskus kopiot jopa parempia (ainakin halvempia).

     
     
  3. #203
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja WonderC Näytä viesti
    Joskus BBS aikaan tuli joskus käytyä mikrobitin purkilla ja koska Prodigy olis silloin mielestäni kova juttu niin laitoin sen nickiksi, keskusteluun. Seuraavalla kerralla se olikin jo varattu, ilmeisesti joku muu oli samaa mieltä kyseisetä poppoosta. No päätin ilmaista asian toisella tavalla ja koska WonderChild oli liian pitkä nimimerkki (joku maksimipituushan sielä oli) niin se vääntyi muotoon WonderC, jollaisena se onkin nyt pysynyt n. 20 vuotta ja ei ole koskaan ollut varattu missään. Nimimerkki siis pysyy, vaikka musiikkimaku kehittyy
    Mulla oli yli 10 vuotta hepokatti nimimerkki varsinkin peleissä (ja mm. assembly 04 staff) käytössä kunnes alko näyttämään varattua kaikkialla

     
     
  4. #204
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    kyllä siihen liittyi useamman vuorokauden ryypiskely bändikavereiden kanssa ja eräs hyvinkin krapulainen päivä jolloin ajatukset olivat varsin lennokkaita

     
     
  5. #205
    Joskus kymmenen vanhana rekisteröidyin Aapeliin tällä nikillä.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  6. #206
    Paljon on viimeisen viestin jälkeen tullut foorumille uusia jäseniä, joten nostellaanpas tätä ketjua.

    Tälläiset "taustatiedot", ainakin minun mielestä, ovat ihan mielenkiintoista luettavaa.
    "Not a bad life really"

     
     
  7. #207
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Siskon antama lempinimi ollut jo vuosia ja aika moni käyttää sitä.Lähellä omaa nimeä

     
     
  8. #208
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Ei se oikein mistään tullut, mä vaan oon se. Tosin lapsenlapset kutsuu mieluummin papaksi, sekin kyllä kävis hyvin, on vaan niin paljon pappoja liikkeellä, että tulis perään liian pitkä numerorimpsu.

     
     
  9. #209
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Joskus netin alkuaikoina käytin nimimerkkiä arska... Sitten kun tuli uusia sivustoja, joihin piti rekata, niin arska oli varattu ja piti lisätä yksi x perään.. Jonkin aikaa meni noilla. Sitten taas uusia sivustoja, joissa arskax oli varattu, niin piti lisätä vielä toinen x perään eli siitä tuo nykyinen nimim..

    Ja ihan vaan oman muistamisen helpottamiseksi en laittanut tänne mitään eri nimimerkkiä kuin mitä käytän muillakin sivustoilla

     
     
  10. #210
    Hiljainen kun oon

     
     
  11. #211
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Internetin alkuajoilta ennen www-keskustelupalstoja jylläsi nyyssit (news). Taisi olla finet.binaries.tiedostot (f.b.k) ryhmä jossa joku joskus kysyi mitä ihmettä mä oikein pörisen (levotomia juttuja kännissä). Tähän oli sitten vastauksena nimimerkin vaihto Beenariksi ja häröt jutut jatkui....
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  12. #212
    Höyrykonkari obsifi's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    147
    Taisi joskus 90 luvun alussa tulla internetti ja Internetin yhteisöt kotia, jolloin pikkupoikana poimin sanan obscure jostain siitä sen kummemmin ymmärtämättä.

    Osa kavereista alkoivat sitten jälkeenpäin puhutella mua ihan pelkkänä obsina joka siis lyhentyi "obsi" nikkiin. Sillä pääsi pitkälle kunnes obseja alkoi löytyä muualtakin.. Sitten lisäsin maakoodauksen perään.. 😊

     
     
  13. #213
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    päätin laittaa nimimerkiksi ensimmäisen asian mitä näin, eli yleispuhdistus aine putelin

     
     
  14. #214
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Internetin alkuajoilta ennen www-keskustelupalstoja jylläsi nyyssit (news). Taisi olla finet.binaries.tiedostot (f.b.k) ryhmä jossa joku joskus kysyi mitä ihmettä mä oikein pörisen (levotomia juttuja kännissä). Tähän oli sitten vastauksena nimimerkin vaihto Beenariksi ja häröt jutut jatkui....
    Mä aattelinkin et tossa sun avatarissa on viitteitä finet.binaries ryhmiin.. Amppari taitaa olla "virallinen" F.B.K:n logo
    Vieläkö seuraat nyyssejä ??? Mä vielä seurailen finet.binaries.keskustelu ryhmää

     
     
  15. #215
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Se virallinen ampparilogo näyttää fingeriä. Tuo minun logoni on jonku jenkki-yliopiston urheiluseuran logo ja kuvastaa minua henkilönä paremmin kuin se fbk:n amppari.

    nyyssien seuraaminen loppui jokunen vuosi sitten, kun vaihdoin wintoosan linuxiin einkä oikein löytänyt mieleistäni nyyssiagenttia...
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  16. #216
    Cisse "Hugo del monte" Häkkinen.

     
     
  17. #217
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Se virallinen ampparilogo näyttää fingeriä. Tuo minun logoni on jonku jenkki-yliopiston urheiluseuran logo ja kuvastaa minua henkilönä paremmin kuin se fbk:n amppari.

    nyyssien seuraaminen loppui jokunen vuosi sitten, kun vaihdoin wintoosan linuxiin einkä oikein löytänyt mieleistäni nyyssiagenttia...
    Juu, en meinannutkaan et sulla oli just fbk:n logo mut sun ampparista tuli mieleen fbk
    Thunderbird on ihan hyvä kun ei tarvi mitään moniosaisia liitteitä enää latailla... Juu ja linux täälläkin

    Sori OT

     
     
  18. #218
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ajax universal Näytä viesti
    päätin laittaa nimimerkiksi ensimmäisen asian mitä näin, eli yleispuhdistus aine putelin

    Vähä sama homma, onhan sipsit toki hyviäkin nyt tulee laitettua aina jokapaikkaan

     
     
  19. #219
    nikkiä keksiessä päässä vaan humisityhjää. kädessä sattui olemaan wipu mehua ja pöydällä jallu lehti

     
     
  20. #220
    Nimimerkkini viittasi tuttuun joka pani menemään jutut viistoon.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •