Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: Tervehdys pitkästä aikaa

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Tervehdys pitkästä aikaa

    Olen tänne rekisteröitynyt 16.10.11, viime käynnistä on jo paljon aikaa. Aattelinpa poiketa ja kertoilla kuulumisia.

    Noihin aikoihin hankin ensimmäiseä sähkikseni, semmonen pieni, tupakan näköinen, Janty taisi olla. Siihen loppui 40 vuoden aski/päivä -tupakointi kertalaakista enkä sen jälkeen tupakkaa olen edes maistanut.

    Nikotiinia tiputtelin pikku hiljaa kunnes pari vuotta sitten olin jo nollassa ja päätin sitten kokeilla kokonaan ilman olemista. Huomasin, että nikotiiniriippuvuudesta oli helpompi pästä kuin tapariippuvuudesta. Vieläkin tietyissa tilanteissa kaipaa höyryjä mutta ei tupakkaa.

    Nyt on sitten kohta kaksi vuotta menty ilman höyryäkin joten tavoite on saavutettu.

    Tsemppiä vaan kaikille jotka tupakoinnista eroon yrittävät.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  2. #2
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Kiva että palasit kertomaan kuulumisia, sä ootkin varmaan ihan ensimmäisten joukossa aloittanut höyryttelyn. Onneks olkoon savuttomasta elämästä!

    Minä vaihdoin röökin höyryyn 4v sitten ja tupakoinnin lopettaminen oli kivutonta. Höyryttelystä tuli vähän kuin harrastus tämän foorumin kautta, loputtomasti makuja maisteltavaksi ja jatkuvasti kehittyviä laitteita kokeiltavaksi, coilien rakentelu ja dripperivillitys pilvenmetsästyksessä vei mennessään (puhumattakaan siitä kuinka moneen kivaan ihmiseen olen tämän "harrastuksen" kautta tutustunut). Sittemmin nuo puuhat on rauhoittuneet mutta edelleen höyryttelen (hyvin pienillä niksoilla) eikä ole ainakaan toistaiseksi ajatusta lopettaa. Lopetan sitten kun kyllästyn, saa sitä ihmisellä pikkupaheita olla. Tämän sanon siksi että jos sulla vielkin höyryä tekee välillä mieli, niin mikset höyryä? Mutta tietenkin jos se on niin että ei vaan missään nimessä halua enää höyrytellä niin ymmärrän senkin.

     
     
  3. #3
    17.11.11 näyttää meitsi tänne rekisteröityneen, ennen jo sitä oli nuita klieroja ja sitten tuli kartoja joita ego akkujen nokassa höyryteltiin ja valuteltiin, litkut oli 16mg - 12mg vahvusia. Vehkeet on huimasti kehittyneet ja on tästä tullut hiukan laitekeräilyä ja harrastustakin, rta:t ja rda:t on nyt pää harrastusvälineitä ja höyryntuotto on nykyvehkeillä sellaista ettei tuota niksaa litkussa ole kuin 2mg - 3mg enää, nesteetkin tulee itse sotketuksi nykyään.
    Modeja päätäkääntämällä on näkyvissä kymmenen ja tankkeja jotain neljäkymmentä, suurinosa on kuitenkin tuolla hyllynpäällä ja kaapissa, ei tää ainakaan mikään halpa harrastus ole.
    Jos olis luonteenlujuutta niin lopettas ja myis kaikki vehkeet pois, no ei ole ja syttyhän se ensimmäinen röökikin jo 49 vuotta sitten huulienvälissä vaikka ei ikää vielä olekkaan kuin 55
    Röökiin en vaihda enää ikinä se on selvä vaikka loppuis kaikki höyryttimet maailmassa, tosin ainoastaan sähkökatkos ja pitkä saattas tän harrastuksen lopettaa, onhan noita laitteita tuossa varmaan viideksisadaksivuodeksi yhdellemiehelle.
    Mutta hienoa kuulla että olet päässyt höyrystäkin eroon, ei se itsellekkään pahaa tekis mutta suhtaudun realistisesti addiktiooni.


     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899
    Ajatus oli, että kaikki muu paitsi ilma on keuhkoille haitaksi. Ja kun tässä tilastollisia elinvuosia ei enää ole kuin parikuymmentä korkeintaan, alkaa jo miettiä, saisko niitä vielä pari lisää. :-)
    Ei mulla oikeastaan ollut aikomusta höyryttelyä lopettaa mutta ku se tuntui aika kivuttomasti sujuvan, niin lopetin sitten senkin. Mister on vielä tallellam sen vois oikeastaan laittaa tuonne myyntipalstalle jos joku vielä viitsii itse coileja kierrellä.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  5. #5
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Nää on hienoja tarinoita!

    Minkäänlaista tarvetta en höyryttelyn lopettamiseen itse vielä koe. Niksat vain 1 mg tällä hetkellä, drippereissä jopa vähemmän. Nollaa lähestytään, mutta kiire ei ole.
    Hauska harrastus

    e: Ja Misteristä pääsee saletisti eroon

     
     
  6. #6
    Lucy I'm home <3

    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #7
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Vanhat herännyt talviunilta kesken talven. Paljon on muuttunut, mutta tämä on yhä kiva harrastus. Tavoitteenani ei ole lopettaa höyryttelyä vaan pitää se minun pienenä paheena. Nykyään litkuja on niin tolkuttomasti, että tuntuu liian haastavalta etsiä uusia makuja. Sen jälkeen kun markkinoille tuli Jalipon nalle ja Patrikin pirtelö niin en ole löytänyt muita adv-nesteitä. Jos jotain voisi lisätä varastoon niin se olisi ehdottomasti FSUSA:n nalle!
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #8
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Mit.vit.... vanhat möröt kömpiii esiin.. Tervetuloa

     
     
  9. #9
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Peukku FSUSA:n nallelle. Miksei sitä ole muualle ku jenkeissä?
    1,5 mg mennään täällä. Seuraava 1,5 L satsi sitten 1 mg ja sitä rataa.
    jotain pitää ihmisen saada keuhkoon vetää! Miksei sitten sähköä... lopetan kun keksin että miksi...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •