Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Tfv8/melo300 rba

  1. #1

    Tfv8/melo300 rba

    Morjens! Tuli pienoinen ongelma kyseisen rba:n kanssa. Alkuun toimi oikein hienosti mut nykyään kun ruuvaan tankin kiinni niin joko ei tunnista atoa ollenkaan tai sitten viskelee ihan satunnaisesti 2,5-0,2ohm lukuja. Olen koittanu netistä etsiä vikaan korjausta tuloksetta. Koko rba pää on purettu ja putsattu kunnolla ja laitettu kaikki varmasti kireelle, on kokeiltu kääntää uudet coilitkin mut ei mitään apua. Tekee samaa kahdella eri modilla. Normaalilla valmisatolla toimii kuitenki normaalisti. Onko joku mahdollisesti paininu saman ongelman kanssa?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaketsu Näytä viesti
    Morjens! Tuli pienoinen ongelma kyseisen rba:n kanssa. Alkuun toimi oikein hienosti mut nykyään kun ruuvaan tankin kiinni niin joko ei tunnista atoa ollenkaan tai sitten viskelee ihan satunnaisesti 2,5-0,2ohm lukuja. Olen koittanu netistä etsiä vikaan korjausta tuloksetta. Koko rba pää on purettu ja putsattu kunnolla ja laitettu kaikki varmasti kireelle, on kokeiltu kääntää uudet coilitkin mut ei mitään apua. Tekee samaa kahdella eri modilla. Normaalilla valmisatolla toimii kuitenki normaalisti. Onko joku mahdollisesti paininu saman ongelman kanssa?
    Tfv8 rba:n kanssa useastikin samaa ongelmaa, samaten myös tfv12. X-babyssä nyt en voi sanoo et olis samaa ku hitsasin kiinni langat. Ratkaisu itellä oli valmis coilit.

     
     
  3. #3
    Kai tohon nyt joku muukin ratkasu on ku alkuun kuitenki toimi ettei mitään? ��

     
     
  4. #4
    Tais vika löytyä. Deckin pohja ei osunut tarpeeksi siihen 510 liittimen pinniin.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari TDMN's Avatar

    Liittynyt
    01/2017
    Viestit
    134
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kaketsu Näytä viesti
    Tais vika löytyä. Deckin pohja ei osunut tarpeeksi siihen 510 liittimen pinniin.
    Joo tähän olen itse kans vähän päätynyt. TFV8 kohdalla hankala sanoa ku ilmareiät sen verran pienet ettei tämmönen puolsokee mitään näe. TFV12 kohdalla ainakin oletuksena juuri tämä. Mutta vaikka pohjapinni on kosketuksissa niin silti välillä ohmit hyppii silmille. Siksi siirryin valmiscoileihin noissa.

    Toinen mahdollinen vahinko mitä voi käydä on se että kiristää rba deckin liian tiukkaan että ottaa koko matkalla runkoon kiinni. Oliko niin hirvee sormivoima vai johtuko vaan että saattoi olla klooni decki, ei voi tietää.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Pitäisköhän tämä siirtää toiseen ketjuun? Tässä kuitenkin keskustellaan Clearosta ei RBA:sta. Ei tässä ketjussa muidenkaan clearojen RBA-kiteistä keskustella...

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •