Sivu 4 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 196

Aihe: Mielestänne paras RY4?

  1. #61

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Mr Ludo (Jantyn perustaja):
    "I made RY4 in the lab of Dekang on a Sunday afternoon with the chemist and called it Ruyan nr4, then I changed it to RY4. …Then it was copied, just like our eGo."

    Tammikuun puolivälissä Janty tuo RY4-nesteen uudelleen markkinoille alkuperäisellä reseptillä, jonka vain Mr Ludo tietää... O0
    :O
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Vs: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape
    Mr Ludo (Jantyn perustaja):
    "I made RY4 in the lab of Dekang on a Sunday afternoon with the chemist and called it Ruyan nr4, then I changed it to RY4. …Then it was copied, just like our eGo."

    Tammikuun puolivälissä Janty tuo RY4-nesteen uudelleen markkinoille alkuperäisellä reseptillä, jonka vain Mr Ludo tietää... O0
    Eikös alkuperäisessä reseptissä ollut sitä voin makua mukana, joka voi olla haitallista keuhkoille? Vai myyttiäkö kaikki?

    Ps. Oon maistanu orkkista :P

     
     
  3. #63

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Hehkutetaas tännekin, että Springvapourin RY4 Day&Night on aivan mahtavaa.

    Itse en oo RY4:stä perustanut aiemmin koska on olleet liian makeita, mutta tämä on just mitä oon hakenu. Ei liikamakeutta ja todella tupakkamaisen oloinen, oli pakko tilata lisää 0-nikkikset/extramaku niin saa vielä niksatkin joukkoon Parasta tästä tuli kun laitto n. 3/4 varsinaista nestettä ja 1/4 vpg-niksalientä, tällöin todella vahva maku.

     
     
  4. #64
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Tuli tuossa ostettua 100ml Hangsenin RY4:sta kun halvalla sai.. Ensivaikutelma: onpas "ohut" maku.. ??? Jonkinlaista makeutta löytyy mutta makua ei niinkään eli pitäisikö tuota nyt kypsyttää? Neste tuli desin pöntössä jossa oli ketsuppipullosta tuttu folio korkin alla. Taidan antaa pöntön olla auki jonkin aikaa jos sitä makua alkaisi löytymään, muuten pitää etsiä jokin keino löytää "tukevuutta" tohon mitäänsanomattomaan makuelämykseen.

    Kokemusta ryynäsistä ei pahemmin löydy paitsi Vermillion Riverin KY4:sesta joka käsittääkseni on heidän versionsa RY4:sesta? Ja VR:n tuotteesta pidän kyllä Tiedetään, siinä on heidän tupakkapohjansa joka on kyllä mun makuun..

     
     
  5. #65
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Re: Mielestänne paras RY4?

    Itellä ollu vaan 1 ry4 joten vajavainen kommentoimaan mutta...
    Eka pulloa innolla testaamaan, olipa multainen ja tunkkainen maku yöööh.. ajattelin sitten ajan kans sotkea muihin litkuihin jne. Kuukausipari myöhemmin huomasin että makuhan oli ihan eri mitä alussa ja hyvää. Ainiin sehän oli jokin ihmeversio rryy44, valmistaja ei tuu mieleen.

    Eli kypsymällä parani ainakin se ja Paljon.

     
     
  6. #66

    Vs: Re: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Itellä ollu vaan 1 ry4 joten vajavainen kommentoimaan mutta...
    Eka pulloa innolla testaamaan, olipa multainen ja tunkkainen maku yöööh.. ajattelin sitten ajan kans sotkea muihin litkuihin jne. Kuukausipari myöhemmin huomasin että makuhan oli ihan eri mitä alussa ja hyvää. Ainiin sehän oli jokin ihmeversio rryy44, valmistaja ei tuu mieleen.

    Eli kypsymällä parani ainakin se ja Paljon.
    Mun tiiviste pulloa et vie !!! perkele

     
     
  7. #67
    Höyrykone Leggins's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,005

    Vs: Re: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Mun tiiviste pulloa et vie !!! perkele
    Onseny kumma ku toisten tavaroitakaan ei saa ottaa

     
     
  8. #68

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    sanokaas nyypälle, että kun näin tuolla bargain vapourilla sellasen tarjouksen et 100ml pullo 12 mg ry4:sta niin kannattaako mun sellasta hommatakkaan ku oon noita 18mg litkuja höyrytelly ja ne tuntuu olevan itelle justiinsa sopivia. että onko tällaselle tervakeuhkolle toi 12milligrammanen turhan laimeaa kamaa? hinta ei kyl päätä huimaa, oliko jotain 13,99 euroa

     
     
  9. #69
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Vähän riippuu onko ne sun 18mg nesteet ollu vg vai pg ja siitä taas rippuen mitä tämä bargaini vapourin 12mg on.

     
     
  10. #70
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Mä vanhana tervakeuhkona käytän edelleen 24mg litkuja, vaikka höyristimetkin on kehittyneet tällä hetkellä huippuvehkeisiin.

    Mitään niksaövereitä en tunnusta saaneeni koskaan, ettei nyt ihan alussa toista vuotta sitten eGo-T:llä hetkeksi
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  11. #71

    Vs: Re: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leggins Näytä viesti
    Onseny kumma ku toisten tavaroitakaan ei saa ottaa

     
     
  12. #72

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    popilo, noi mun litkut on ollu etupäässä liquaa ja tietääkseni ne on ollu 50/50 pg ja vg nesteitä. voishan sitä kyl tilata sen100ml pullon, kaveriki oli nikotiinimääriä aikanaan vähentäny ja totesi että nykyään ei ees pystyis ottaa hatseja noista vahvemmista litkuista, eli kait se on ihan tottumiskysymys...

     
     
  13. #73
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    No se riippuu myös paljon laitteistosta. Mutta kyllä siihen laimeampaankin tottuu. Tai sitten otat yhden purkin 18mg ja yhden 12mg ja sekoitat ne 50/50 niin saat 15mg.

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    129

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    No se riippuu myös paljon laitteistosta. Mutta kyllä siihen laimeampaankin tottuu. Tai sitten otat yhden purkin 18mg ja yhden 12mg ja sekoitat ne 50/50 niin saat 15mg.
    Itse päätin lähteä sille linjalle että tilaan kaikki vaan 18mg ja sitten jos makua on tarpeeksi niin pg/vg -seosta vaan sekaan niin tulee vähän halvemmaksi ja jää sitä joustovaraa. Kunhan vain jaksaisi löytää itselle sopivan ration sitä, 18mg on vähän turhan vahvaa ketjuhöyryttämiseen semmoisenaan sätkämiehellekin mutta 2.5ml tankkiin sitä ja seosta niin eiköhän sillä illan

     
     
  15. #75

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hemuli73 Näytä viesti
    Tuli tuossa ostettua 100ml Hangsenin RY4:sta kun halvalla sai.. Ensivaikutelma: onpas "ohut" maku.. ??? Jonkinlaista makeutta löytyy mutta makua ei niinkään eli pitäisikö tuota nyt kypsyttää? Neste tuli desin pöntössä jossa oli ketsuppipullosta tuttu folio korkin alla. Taidan antaa pöntön olla auki jonkin aikaa jos sitä makua alkaisi löytymään, muuten pitää etsiä jokin keino löytää "tukevuutta" tohon mitäänsanomattomaan makuelämykseen.

    Kokemusta ryynäsistä ei pahemmin löydy paitsi Vermillion Riverin KY4:sesta joka käsittääkseni on heidän versionsa RY4:sesta? Ja VR:n tuotteesta pidän kyllä Tiedetään, siinä on heidän tupakkapohjansa joka on kyllä mun makuun..
    Mennyt ohi tämä viesti, joten vastataan vähän myöhässä, kun sulla oli noin iso pullo tuota

    Tilaa tälläinen RY4 tiiviste: http://www.cig-eliquid.co.uk/20ml_Ha...0_6013174.aspx
    Jos pullo on vielä melkein täysi eli 100ml, niin lisää tuota tiivistettä arviolta n.30 tippaa nesteen sekaan, sekoita kunnolla ravistelemalla ja maista. Jos vieläkin on mautonta, niin varovasti kokeillen lisää vielä 5-20 tippaa.

    Tuo hangsenin valmis ry4 on omalla suulla arvioiden tehty n.6-7% suhteella makuainetta. Itse sekoittelen tuota ry4 tiivistettä niksapohjaan n.10% suhteella ja on just sopivan makea.

    edit: Lisätään vielä, että kypsytys voi myös auttaa. Ainakin noissa omissa hangsen ry4 tiiviste + niksapohja sekoituksissa maku voimistuu viikon seisottamisella miksauksen jälkeen.
    Höyryn voimalla 10.5.2011 lähtien

     
     
  16. #76

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    näissä kyllä on eniten laatu/ makueroja mihin oon törmänny, ei yhtään tiedä mitä saa, toiset litkut on ihan vesi-kirkkaita ja toiset pikimustaa ... ihan arvaamalla mennään

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Paras ry4 on dekangin! Perskeleen hyvää soossia nam!

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Paras Dekang, jota itse löytänyt, on tuo eCigWizardin WizMix RY4. Eipä noita kyllä ole montaa eri mallia tullut testattuakaan.

     
     
  19. #79
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja spirit222 Näytä viesti
    Mennyt ohi tämä viesti, joten vastataan vähän myöhässä, kun sulla oli noin iso pullo tuota

    Tilaa tälläinen RY4 tiiviste: http://www.cig-eliquid.co.uk/20ml_Ha...0_6013174.aspx
    Jos pullo on vielä melkein täysi eli 100ml, niin lisää tuota tiivistettä arviolta n.30 tippaa nesteen sekaan, sekoita kunnolla ravistelemalla ja maista. Jos vieläkin on mautonta, niin varovasti kokeillen lisää vielä 5-20 tippaa.

    Tuo hangsenin valmis ry4 on omalla suulla arvioiden tehty n.6-7% suhteella makuainetta. Itse sekoittelen tuota ry4 tiivistettä niksapohjaan n.10% suhteella ja on just sopivan makea.

    edit: Lisätään vielä, että kypsytys voi myös auttaa. Ainakin noissa omissa hangsen ry4 tiiviste + niksapohja sekoituksissa maku voimistuu viikon seisottamisella miksauksen jälkeen.
    Kyllähän tuossa on maku muuttunut jo parempaan suuntaan mutta ainahan sitä on valmis kokeilemaan kaikkia keinoja.. Kiitos vinkistä!

     
     
  20. #80
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Mielestänne paras RY4?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja butler Näytä viesti
    Paras Dekang, jota itse löytänyt, on tuo eCigWizardin WizMix RY4. Eipä noita kyllä ole montaa eri mallia tullut testattuakaan.
    Enpä minäkään montaa(kahta+diy) ryytä ole kokeillut. WizMix:iä äsken latasin Insomnian täyteen, vähän on kuivaa. Täytyypi kokeilla bogetankilla kun tuo muistaakseni oli aika maukasta silloin kivikaudella.
    Nyt on muhimassa RY8:a PSV:n tiivisteestä isompi satsi kun koe-erä meni aikas äkäseen. Eihän sitä ainakaan wizmixiin verrata mitenkään, ennemminkin jotenkin swaggermainen.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •