The Flavor Apprenticen RY4 itellä kaapissa, hain iStickin Oululaisesta höyrykaupasta ja tuommonen tarttu mukaan. Ihan ok maku. Kyse on siis makutiivisteestä, ei valmiista sekotuksesta.
The Flavor Apprenticen RY4 itellä kaapissa, hain iStickin Oululaisesta höyrykaupasta ja tuommonen tarttu mukaan. Ihan ok maku. Kyse on siis makutiivisteestä, ei valmiista sekotuksesta.
Nyt on testattu FA:n RY4 Nutzilla. Onhan tuo hyvin lähellä täydellistä RY4:n makuprofiilia, sillä tavalla miten sen itse käsitän. Tupakkaisuutta ehkä hivenen kaipaisi lisää, mutta loistavaa tavaraa tuollaisenaan. Tilasin varmuuden vuoksi RY4D:tä desin ja tätä nutzillaa vain 20ml, nyt kaduttaa.
edit. Paraneeko tuo muuten kypsyttämällä hirveästi? Ihan shake&vape-tyylillä itse otin.
co.uk:n postit on vaan järkyttävät... Joku suomen kauppias voisi tuosta ottaa kopin. Varmasti kävisi 100ml/30€ kaupaksi.
Mikäs ryynäskokkaus olis lähimpänä Höyrykeisarin Legendarya?
Perfumer's Apperetnicin RY4 double on ihan yes mulle.
TPA RY4 Double 3% + 1% FA Glory menee itsellä kyllä aika nopeaa tahtia, kait siitä sitten tykkää. Toi Glory tuo pähkinäisyyttä/kuivuutta ja vie makeutta vähän pois, mistä kyllä tykkään.
Oliko nyt näin että FAn RY4 Nutzillaa ei Suomen kaupoista saa? Tullut viime aikoina vedeltyä tätä höystettynä DNBllä, toimii kuin halko päähän!
Ei oo omaan silmään osunu. Sääli sinänsä. Ite oon tilannu ihan flavour artilta briteistä. Ihmetyttää aina ku ihmiset kitisee niitä postien hintoja (N. 10e). Vaikka tilais vaan yhen 100 ml pullon nutzillaa ni loppuhinnaks tulee vaan 30e. Sil hinnal ei saa suomesta kyl yhtään mitään hyviä makunesteitä![]()
Näin olen ymmärtänyt tai ainakin periaatteessa makutiivisteet eivät kuulu uuden tupakkalainsäädännön piikkiin, joten niitä ei siis periaatteessa saa alkaa rajoittelemaan. Paitsi mahdollisesti alv:in suhteen jos EU:n ulkopuolelta tilailee. Siis periaatteessa.
Ei viranomaisella ole mitään asiaa päättää minkämakuisia pipareita ihmiset saa leipoa.
Käytännössä on aina pientä riskiä tullin kanssa ulkomaankaupoista tilattaessa, jos paketissa on siellä täällä vapokaupan tekstejä. Lisäksi on toki mahdollista että kauppias on lämäissyt tiivaripulloihin noita TPD-varoituksia nikotiinista ja tällöin voi tulla tullin kanssa ongelmia, mutta luulen ettei tämä ole käytännössä ongelma.
Tulee mieleen kun tilasin PinkMulelta SX Minin ennen kieltolakirajaa niin paketissa oli siellä täällä varoituksia mukaanlukien nikotiinista, joten jotkut kauppiaat saattavat yrittää noudattaa noita TPD-säännöksiä kaiken varalta oikein olan takaa.
TPA Ry4 double. Onko 5pinnaa riittävä?
On niin aikaa siitä kun viimeksi tätä ollut ettei muista.
Melko vähän... Laitan aina 20%.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Jossain vahvemmissa aikanaan laitettiin vain 5% tai alle esim inaweran makuaineissa mutta muuten tullut aina laitettua 20%.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.