Tulokset 1 - 14 / 14

Aihe: Lubrisolve VG vs CHEMNOVATIC VG

  1. #1
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326

    Lubrisolve VG vs CHEMNOVATIC VG

    Lubrisolve VG / CHEMNOVATIC VG onko nää saman valmistajan VG pohjaa (Lubrisolve)?

     
     
  2. #2
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    En nyt persettäni pantiksi laita, mutta Lubrisolve tekee ihan itse nesteensä
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #3
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Mulla kans se käsitys, et ovat eri tuote, en muuten olis vaihtanut merkkiä
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  4. #4
    Tuskinpa ovat samoja. Chemnovatic ei taida itse tehdä pohjia.

    Voihan tosin olla siis niin että vaikka lubrilta toisinaan hankkivat.

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Onko noilla kahdella makueroja? Ottaako kurkuun CHEMNOVATIC vg . Oon käyttäny aina Lubrisolve VG.

     
     
  6. #6
    Ei ne maistu eikö käy kurkkuun. Ffs liquids ja chemnovatic tällä hetkellä itsellä käytössä.

     
     
  7. #7
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mulla on ollut kumpaakin nestettä. Jokin on ottanut mun kurkkuun jo pari vuotta vähän turhankin paljon mutta en tiedä mikä aine, vaikka mulla kurkku on aina ollut herkkä sähkötupakille mutta jo pari-kolme vuotta enemmän herkkä kuin mitä oli ensimmäiset 4 vuotta. En tiedä voiko ongelma olla TFA:n RY4 double makunesteessä? Ostin sitä makua pari vuotta sitten isomman pullon ja muuta en ole kokeillut eikä nyt ole edes rahaa ostaa muuta kokeiltavaksi. Tosin pian mun pitäisi kyllä jo tilata pohjanesteitäkin lisää ja jos vaikka puffilta tilaan niin kysyn tässä samalla että onkohan siellä jokin makuneste eri valmistajalta joka olisi lähellä tuota RY4 doublea? Joskus tilasin pienen määrän Damage juicen Rytkyä ja siitä pidin kun se oli aika lähellä samaa makua ja olikohan Jytky myös se josta pidin mutta en enää löytänyt damage juicen nesteitä? Onko se lopettanut?

     
     
  8. #8
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Mulla ollut aina kummankin valmistajan pohjia enkä ole huomannut niissä mitään eroa. Ehkä jos olisi testannut ilman makuja olisi voinut jotain havaita mutta epäilen vähän tätäkin.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  9. #9
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mä en oo huomannut makueroa juurikaan. Ehkä chemnovatic on hieman vähemmän pehmeää kuin lubrisolve jos oikein tarkkaan aletaan maistelemaan mutta ero on kyllä hyvin pieni niin että ei siinä mielessä ole syytä vaihtaa nesteitä. Jos muuten vaan haluaa kokeilla toista nestettä niin se on eri asia.

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Mutta joo, Pilvi kysyi että ottaako kurkkuun? No, minä en ole huomannut siinä mielessä eroa kummassakaan pohjanesteessä. Mutta olen oppinut haistamaan pohjanesteen ennenkuin alan tekemään nestettä. Kerran nimittäin oli tosi paha haju lubrisolven nesteessä joka ei ollut edes kovin vanhaa ja varmuuden vuoksi heitin sen pois. Kannattaa siis aina haistaa varmuuden vuoksi ennenkuin alkaa satsia tekemään.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Mulla on ollut kumpaakin nestettä. Jokin on ottanut mun kurkkuun jo pari vuotta vähän turhankin paljon mutta en tiedä mikä aine, vaikka mulla kurkku on aina ollut herkkä sähkötupakille mutta jo pari-kolme vuotta enemmän herkkä kuin mitä oli ensimmäiset 4 vuotta. En tiedä voiko ongelma olla TFA:n RY4 double makunesteessä? Ostin sitä makua pari vuotta sitten isomman pullon ja muuta en ole kokeillut eikä nyt ole edes rahaa ostaa muuta kokeiltavaksi. Tosin pian mun pitäisi kyllä jo tilata pohjanesteitäkin lisää ja jos vaikka puffilta tilaan niin kysyn tässä samalla että onkohan siellä jokin makuneste eri valmistajalta joka olisi lähellä tuota RY4 doublea? Joskus tilasin pienen määrän Damage juicen Rytkyä ja siitä pidin kun se oli aika lähellä samaa makua ja olikohan Jytky myös se josta pidin mutta en enää löytänyt damage juicen nesteitä? Onko se lopettanut?
    Muistelen joskus että Lubri olis joillain ottanut kurkkuun huonolla tavalla ja ongelma olis ratkennut Chemnovaticin pohjia käyttämällä. Itsellä ei Lubri ole aiheuttanut mitään ihmeellisyyksiä, mutta molempia käyttäneenä väittäsin Chemnovaticin olevan laadukkaampaa; lubrissa tulee joidenkin tiivisteiden kanssa joku outo sivumaku, jota Chemissä ei.
    Vieläkö Puffi myy etänä? Muistelen nähneeni heidän ilmoituksen sen lopettamisesta, koska virkaintoiset Valviran tms. tyypit tulkitsee nikotiinittomat pohjat ja maut vaarallisiksi tupakkatuotteiksi(!!!) jos niitä myydään höyrystinkaupoissa.

     
     
  12. #12
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Pohjia on ainakin Makutalolla, tilasin sieltä eilen pikkukannun 70/30.

     
     
  13. #13
    Laitoinpa mielenkiinnosta eilen tilaten makustoresta lubrin pohjia ja Ry4 doublea. Täytyy testata pitkästä aikaa tuota lubria. Tilaus onkin jo näköjään postitettu.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Kivasti tullut vastauksia, melkein kuin ennen. Mulle olis tarjolla tuota Chemnovaticin VG pohjaa sen vuoksi kysyin, tähän asti käyttänyt vain Lubren pohjia, vastauksien pohjilta otan tuota Chemnovaticin VG:tä. Makuaineita en ole käyttänyt vuosiin höyryttivät kurkkuni piloille eikä tiedä mitä ne makunesteet sisältää. Pidän mausta pohjia höyryttäessä, siihen tottuu nopeasti.
    benji koita pelkillä pohjilla niin kurkkusi voisi kestää paremmin.




     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •