Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910
Tulokset 181 - 196 / 196

Aihe: Mielestänne paras RY4?

  1. #181
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    5
    The Flavor Apprenticen RY4 itellä kaapissa, hain iStickin Oululaisesta höyrykaupasta ja tuommonen tarttu mukaan. Ihan ok maku . Kyse on siis makutiivisteestä, ei valmiista sekotuksesta.

     
     
  2. #182
    Nyt on testattu FA:n RY4 Nutzilla. Onhan tuo hyvin lähellä täydellistä RY4:n makuprofiilia, sillä tavalla miten sen itse käsitän. Tupakkaisuutta ehkä hivenen kaipaisi lisää, mutta loistavaa tavaraa tuollaisenaan. Tilasin varmuuden vuoksi RY4D:tä desin ja tätä nutzillaa vain 20ml, nyt kaduttaa.

    edit. Paraneeko tuo muuten kypsyttämällä hirveästi? Ihan shake&vape-tyylillä itse otin.

     
     
  3. #183
    Ite oon huomannu et siin alkaa n. kahden viikon jälkeen oleen maku parhaimmillaan. Toi paranee ku hyvä viini ajan kanssa Nyt vaan flavourartilta 100ml pulloja tilaukseen

     
     
  4. #184
    co.uk:n postit on vaan järkyttävät... Joku suomen kauppias voisi tuosta ottaa kopin. Varmasti kävisi 100ml/30€ kaupaksi.

     
     
  5. #185
    Onhan ne toki joo aika hintavia. Tosin nesteet on sen verran edukkaita et ku useemman ostaa ni maksaa ittesä takasin. Useinha tuolta on kimppatilauksii porukka tehny. Eiku koputtelemaan et onko forkkalaisilla kiinnostusta

     
     
  6. #186
    Mikäs ryynäskokkaus olis lähimpänä Höyrykeisarin Legendarya?

     
     
  7. #187
    Perfumer's Apperetnicin RY4 double on ihan yes mulle.

     
     
  8. #188
    Höyrykonkari Astronautti's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    168
    TPA RY4 Double 3% + 1% FA Glory menee itsellä kyllä aika nopeaa tahtia, kait siitä sitten tykkää. Toi Glory tuo pähkinäisyyttä/kuivuutta ja vie makeutta vähän pois, mistä kyllä tykkään.

     
     
  9. #189
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    446
    Oliko nyt näin että FAn RY4 Nutzillaa ei Suomen kaupoista saa? Tullut viime aikoina vedeltyä tätä höystettynä DNBllä, toimii kuin halko päähän!


    "Find your own gods, not in dreary chapels and decimal shrines, but under the stones and streams, in faint mist on familiar hills, through soft morning light, behind the shadow of trees..."



     
     
  10. #190
    Ei oo omaan silmään osunu. Sääli sinänsä. Ite oon tilannu ihan flavour artilta briteistä. Ihmetyttää aina ku ihmiset kitisee niitä postien hintoja (N. 10e). Vaikka tilais vaan yhen 100 ml pullon nutzillaa ni loppuhinnaks tulee vaan 30e. Sil hinnal ei saa suomesta kyl yhtään mitään hyviä makunesteitä

     
     
  11. #191
    Eli ihan normaalisti voi tilata makutiivareita noista ulkomaankaupoista, vaikka kaupan etusivulla onkin että maut tehty erityisesti vapetukseen? RY4 kun ei ehkä ole se ihan ominaisin leipomismaku

     
     
  12. #192
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2016
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    71
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terhiha Näytä viesti
    Eli ihan normaalisti voi tilata makutiivareita noista ulkomaankaupoista, vaikka kaupan etusivulla onkin että maut tehty erityisesti vapetukseen? RY4 kun ei ehkä ole se ihan ominaisin leipomismaku
    Näin olen ymmärtänyt tai ainakin periaatteessa makutiivisteet eivät kuulu uuden tupakkalainsäädännön piikkiin, joten niitä ei siis periaatteessa saa alkaa rajoittelemaan. Paitsi mahdollisesti alv:in suhteen jos EU:n ulkopuolelta tilailee. Siis periaatteessa.

    Ei viranomaisella ole mitään asiaa päättää minkämakuisia pipareita ihmiset saa leipoa.

    Käytännössä on aina pientä riskiä tullin kanssa ulkomaankaupoista tilattaessa, jos paketissa on siellä täällä vapokaupan tekstejä. Lisäksi on toki mahdollista että kauppias on lämäissyt tiivaripulloihin noita TPD-varoituksia nikotiinista ja tällöin voi tulla tullin kanssa ongelmia, mutta luulen ettei tämä ole käytännössä ongelma.

    Tulee mieleen kun tilasin PinkMulelta SX Minin ennen kieltolakirajaa niin paketissa oli siellä täällä varoituksia mukaanlukien nikotiinista, joten jotkut kauppiaat saattavat yrittää noudattaa noita TPD-säännöksiä kaiken varalta oikein olan takaa.

     
     
  13. #193
    TPA Ry4 double. Onko 5pinnaa riittävä?

    On niin aikaa siitä kun viimeksi tätä ollut ettei muista.

     
     
  14. #194
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Melko vähän... Laitan aina 20%.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  15. #195
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MM81 Näytä viesti
    Melko vähän... Laitan aina 20%.
    No hyh. Kyllä tuo 5% tuntuisi olevan ok. Ehkä seuraavaan satsiin 7 tjsp

     
     
  16. #196
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Jossain vahvemmissa aikanaan laitettiin vain 5% tai alle esim inaweran makuaineissa mutta muuten tullut aina laitettua 20%.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
Sivu 10 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •