Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: MTL - Tankit, ARES , Kayfun, Berserker & Siren 2

  1. #1
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326

    MTL - Tankit, ARES , Kayfun, Berserker & Siren 2


     
     
  2. #2
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Kayfun noista paras, sitten Siren 2 (Ares kopio ykkösestä), Berserker leakkaa itselläni niin pahasti (varmaan joku susi versio,en jaksanut edes palauttaa tai tehdä reklaa kun v*tutti sen verran paljon,ja sitäpaitsi
    tuli mulle ulkomailta ilmaiseksi, vaikken revikoita teekkään,pyydetty on monesti..) ja aika väljät imut että menee kyllä mielestäni restrictive DL rajoilla, en pitänyt.
    Minä jos/kun hankin jonkun MTL aton, niin oletan sen myös sellaisen olevan, jos sitä sellaisena markkinoidaan,ja Bersu ei kyl mun mielestäni sitä ole.
    Liikaa hypetetty ato, sanon minä. :P

     
     
  3. #3
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Täytyy kyllä olla täysin erimieltä tuosta Berserkeristä. Ei kyllä vuoda yhtään jos pumpuloinnit on kunnossa, mutta tulvii helposti tankatessa. Sun Erkissä oli pakko olla vikaa, koska suurimmalla ilmareillä toi vastaa Kayfun liteä, ja pienemmillä rööreillä erittäin tiukkaimuinen puhdasverinen MTL-tankki. Hypen määrä on suhteessa hintaan Erkissä. Onhan noita paljon parempiakin, mutta hintaluokassaan ei montaa. Mutta hyvä että on ihmisiä ja mielipiteitä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #4
    IMHO jos Berserkki on liian väljä niin tarpeeksi tiukkaa tankkia ei sitten olekkaan. Varmaan klooni, itsekin yhden sellaisen tilannut tuosta ja se on käyttökelvottoman väljä valskaa jostain aikaslailla.
    KF Prime- klooni (laadukas) löytyy ja ei se pärjää Berserkille missään.

     
     
  5. #5
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Kyllä sanoisin Berserkerin olevan paras tankki MTL-käyttöön edelleen. Jatkuvassa käytössä itselläni ollut julkaisemisesta saakka ja tällä hetkellä arkimodien nokalla pyörii 2 x normaali ja 1 x mini.

    Yhdyn myös edelliseen, eli jos Berserkerin imuvastusta ei saa tarpeeksi tiukaksi niin sitten ei mikään toimi. Itse pidän myös tiukemmasta imusta mutta näitä olen käyttänyt vain kahdella isommalla ilmaröörillä.

    Areksia löytyy myös hyllyltä ja näissä setupointi, täyttö ja höyryntuotto on hiukeaa tasoa. Harmi vain että makua ei sitten löydy juuri nimeksikään. Ainostaan tämän vuoksi nämä eivät pyöri meikäläisen arkirotaatiossa mukana. Välillä otan esille ja koitan tehdä jotain speciaali setupin kanssa mutta ei vain ole makua löytynyt. Jotenkin tuon kammion rakenne sen vain blokkaa.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Vuosi suurin piirtein mennyt Berserkillä. Välillä tulee sellanen kutina että pitäisiköhän sitä katsastaa jotain muutakin, mutta taidan olla aika skeptinen. Voisiko parempaa löytyä...
    Hassu juttu; olen aina silloin tällöin viritellyt Kayfun vitoseen uutta setuppia, mutta en saa enää makua sitten millään. Käytössä on se ilma-aukon kuristinkin. Maku on poissa tai
    se on jotenkin ei hyvä.

     
     
  7. #7
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Sama itsellä. Tasaiseen tahtiin tulee testailtua kaiffarin eri versioita sekä muita "vanhoja" hitti-MTL-vehkeitä (Bellus, Siren, yms) mutta ainut jolla pääsee maussa edes lähelle Berserkeriä on Kayfun 3 Mini.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    80
    Kiinnostuin tuosta Berserkeristä. Tiukan imun lisäksi minulle on tärkeää, ettei tankki vihellä. En voi sietää "äänekkäitä" tankkeja. Pilaa höyryttelykokemuksen täysin. Onko Berserker hiljainen?

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jartu Näytä viesti
    Kiinnostuin tuosta Berserkeristä. Tiukan imun lisäksi minulle on tärkeää, ettei tankki vihellä. En voi sietää "äänekkäitä" tankkeja. Pilaa höyryttelykokemuksen täysin. Onko Berserker hiljainen?
    On se hiljainen, eikä viheltele. Paras mtl vehjes minunkin mielestä. Ei pärjää noi muut tässäkään ketjussa esitellyt. Oon kaikkia testannut nuo ja muutama muu vielä päällekin.

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2016
    Viestit
    80
    Kiitoksia vinkeistä. Onhan se hiljainen ja imu on tiukka. Vaikuttaa näin alkuun todella hyvältä.

    berserker.jpg

     
     
Keskustelu Sähkötupakka-videot

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •