Sivu 11 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 549

Aihe: e-smoke Ireland

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Vs: e-smokeireland.eu

Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    oooh.. jaa oliko siellä isot toro pullot noinkin "edullisia" ? hmm.. tilausta
    Kyllä vain. Vähän kyllä jänskättää nuo isot potut makustelemattomia nesteitä. Toivottavasti Toro maistuu.

Höyrähtänyt

Sijainti
    Riihimäki

Eka tilaus pamahti postilaatikosta tänään, huikean nopea toimitus!
    Tilauksen pistin sisään 15.1 ja tänäänhän on 18.1. Kaksi arkipäivää välissä.
    Nopeampaa melkein kun suomen postilla.
    Nesteetkin kohtuuhintaisia ja omaanmakuun Ectoplasmic V2 ainakin ihan nannaa.
    Suosittelen!

Höyrykonkari

Mulla tuli eilen replacement lähetys perille joka lähetettiin tiistaina ja orginiaali tilaus vaeltaa ilmeisesti vieläki jossain eli kaikki hyvin =) ps apple sin pirun nannaa =)

Sijainti
    Jyväskylä

replacement-paketti saapui sitten kahdessa työpäivässä...alkuperäinen ollut matkalla nyt kolmisen viikkoa.
    Muutama uusi nestetuttavuus mukana wingnut's premium-sarjasta:

-Ectoplasmic V2; pirtsakka sitrus-appelsiinisekoitus. yllättävän luonnollinen maku. Saman firman hetelmänesteistä
    mainio Vapefest Eire maistui omaan suuhuni kyllä tätä paremmin mutta eiköhän tuo 30ml mene kivuitta alas.

-Nut Juice: el torojen suurkuluttajana tähän oli todella kovat odotukset. Imelä tuoksu hiukan säikäytti mutta tämähän toimii. Maussa ei pähkinästä kyllä tietoakaan vaan sellainen ryynäsmäinen mieto toffee voimakkaalla tupakkavivahteella. Höyry tuoksuu aika voimakkaasti ja pitkään huoneilmassa, onneksi kuitenkin hyvin miellytävälle. Vakkarikäyttöön!

-RY4-a : edellisten jälkeen aika mitäänsanomaton perusR4. Parempiakin versioita on tullut vastaan.

Höyryä ja kurkkutuntumaa irtoaa kaikista mukavasti ihan perusvolteilla (3.5-4) lavatubella ja twistillä. Standardikartot oli
    vähissä joten kovemmilla volteilla ei nyt kehdannut alkaa kokeilemaan.

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Nopsaan tuli. 16.1 shipattu ja tänään rantautu Joensuuhun. Toro tuulettuu

Folks, orders placed after 3pm on Thursday will not be shipped until the following Tuesday!

Höyrykonkari

Sijainti
    Kotka

Now i have to say...
    That "Bounty hunter" is propably worst juice i have tried.
    There is very weird side/after taste, and i am unable to use it.

Just a quick reminder that all orders placed after 3pm tomorrow 23/1 will not be shipped until 29/1

Thanks

Sample packs will be back in stock on the 29/1

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Von Pavel Näytä viesti
    Now i have to say...
    That "Bounty hunter" is propably worst juice i have tried.
    There is very weird side/after taste, and i am unable to use it.
    it has a very chemical'y taste.. i agree

Sijainti
    Vuorentausta

Dude! Ordered last friday, delivered tuesday. Off the hook! Fizzy Lemonade is good stuff, reminds me of PSV Bikini Martini. Moms and Pops Conspiracy is... I don´t know how to describe it... Good? You are my favorite liquid shop now. Keep up the good work Paul.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Do you have any plans to make Wingnut's Premium E-liquid with lower nicotine amount?
    Like 6mg or so.. 12mg works well with cartos but with rebuildables its way too high for me.

e-smokeireland.eu

Lainaus Alkuperäinen postaaja krib
    Do you have any plans to make Wingnut's Premium E-liquid with lower nicotine amount?
    Like 6mg or so.. 12mg works well with cartos but with rebuildables its way too high for me.
    +1

We can mix whatever strength and pg/vg ratio you would like..just leave a note on your order

Sijainti
    Kuopio

Ordered monday 21.1 and delivered thursday 24.1. That is fast and i will order again for sure++

For people having problems with Bounty Hunter, dont throw it out. Let it steep for a week and come back to it, it will taste much better

Lainaus Alkuperäinen postaaja wingnut32 Näytä viesti
    We can mix whatever strength and pg/vg ratio you would like..just leave a note on your order
    Great!
    Ill go through all samples and order some more then.
    Vampires kiss, pink tiger and juicy fruit stripes were great, ectoplasmic 12mg felt like a cactus in my throat

Sijainti
    Jyväskylä

Thanks for great customer service.
    My order of liquids took nearly a month to arrive from Ireland due to some postal office f**kup. Incidentially, I received the package only a few days after the replacement parcel had arrived
    As it was a smallish order of just liquids I could well use, I offered to pay for the replacement but they wouldn't have any of it.

Will surely take more of my business here in the future.

Sijainti
    Salo

Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Dude! Ordered last friday, delivered tuesday. Off the hook!
    Nearly the same; order placed on Friday, delivered on Tuesday! Unbelievable fast delivery! There was a minor mistake with the strength of one bottle (supposed to be 20mg, was 12mg) but who cares. Keep up the good work!

Sijainti
    Järvenpää

After being fucked over by some other company's RY4, I tried ordering from you (the dekang). I had a little doubt about it, since I've tasted another irish company's RY4 before and it wasn't that great.

The bottle had leaked a bit, atleast the receit paper was soaked half way through. Anyways, boge soaked and tank filled, full battery aaaaand.... SUCCESS! Finally I got my lungs full of this sweet nectar. And the price is really good, might aswell order four more of these soonish.

Also thank you for the quick delivery.
    Tupakka > nuuska > nikotiinipurkka > höyryttely

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •