Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 32

Aihe: Innokin Ares MTL

Innokin Ares MTL

Tämmöinen uutuus on tuloillaan:

https://www.innokin.com/tanks/ares-tank/

Phil Busardo ja Dimitris Agrafiotis osallistuneet suunnitteluun ja samalla kopioineet Digiflavor Sireniä melko huomattavasti. Vaikuttaa kuitenkin mielenkiintoiselta kamppeelta MTL- hommiin ja saattaa mennä hankintaan.
    VaporL pre- orderissa 29.90 joten aika perushintainen. Mukaan tulee myös Dimitrin kierretyökalu jolla tekee spaced coilit, toisin sanoen jonkinlainen ruuvi
    https://www.vaporl.com/innokin-ares-mtl-rta-tank.html

Sijainti
    Masku
    Jopas nyt tunkee mtl-tankkeja?? Ihan hyvä

Sijainti
    Oulu
    Täyttö näyttäis näppärämmältä kuin sireenissä. Ilman säädöt vissiin samanlaiset, kunhan röörit on tarpeeksi pienet. Posteista paha sanoa mitään noiden kuvien perusteella, ilmeisesti kuitenkin saman tyyppiset kuin esikuvassaan.
    Efun topilla myös jo ennakkomyynnissä. https://www.efun.top/innokin-ares-mt...-atomizer.html
    Kaikki epäoniistuu jotenkin.

Sijainti
    Masku
    Tollanen löyty jostain foorumilta..

Screenshot at 2017-11-14 19:26:39.jpg

Taidan jättää Siren kakkosen väliin ja kokeilla tätä. Ainakin jos saatavuutta alkaisi kohta olla.

Onkohan suomikauppiaille tulossa tätä?

Sijainti
    Vuorentausta
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Onkohan suomikauppiaille tulossa tätä?
    Melkein voin lyödä perseeni vetoa, että Finnvapelle tulee.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Melkein voin lyödä perseeni vetoa, että Finnvapelle tulee.
    Perseesi on turvassa: Aresit jo matkalla Kiinasta Espanjaan

Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Ei ne siellä Espanjassa ketään hyödytä!
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

Höyryttelijä

SHOTS FIRED

Tiivistettynä hän ei pitänyt tankista. Se tämä ja tuo oli kopioitu sieltä täältä ja tuolta. Maku ei yhtä hyvä kuin Siren v2:ssa. Ilman diffuusori coilin alla väärin toteutettu jnejne. Huomioitavaa tässä on se, että tämä Vic osallistui Siren v2:sen suunnitteluun ja PBusardo tietysti sitten Aresin suunnitteluun.

Pitihän se arvata; kun youtuuberit alkavat osallistua tankkien suunnitteluun, niin jälkipyykki on:
    (kommentit videon alta youtubesta)
    PBusardo:
    I would expect nothing less from someone who at one time called me/us big tobacco.
    1) MISSED - ease of filling.
    2) MISSED - liquid barriers
    3) MISSED - completeness of package
    4) MISSED - Siren 2 based on information given in my review for the Siren 1.
    5) MISSED - Platform concept, the Facebook support, QR Code and tutorial videos, inviting more people into the world of rebuilding.
    6) MISSED - Ares development began way before the Siren 2 was released.
    Nice job.

Vaping with Vic:

Hi Phil...Your points...
    1: Nothing special about the top slide filling, EHPro have been doing it for years.
    2: Nothing special or noteworthy about that either, stand off metal sections to hold back the edge of the wick from the deck air intake was a thing back in 2016 for some smaller tanks which never did all that well on the market, again, EHPro tried it too.
    3: Seriously? Its got a bag of stuff including a couple of build poles, the magma from three years ago did that...again, nothing new. Geek Vape in the early period included wire, SMOK in their pre subtank days included wire, and practically all RTA manufacturers include coils. In this day and age RTAs have a basic requirement to at least come with coils or wire, or both, so, nothing special there.
    4: The final version of the Siren 2 was based on feedback from myself and two others, both of whom are in the EU. The original version of the tank changed considerably in deck design, tank design, airflow and chamber.
    5: Facebook support...big deal... name a mainstream ecig company who does NOT have facebook support or at least partial facebook support? QR Code...what? QR codes for support appear on practically every single atty box I get in these days. Tutorial videos...again, Vandy, Geek, Smok, Aspire and countless other companies do facebook or short take youtube tutorials, some of them are done by reviewers as well. As for the Platform concept.. Vandy has a series of items due from the same reviewers they have been working with long before Innokin came onto the scene with the Platform range, and TonyB has already beaten you to the finishing line with having a series of items released under his name
    6: That's not what I have seen and heard. The Siren 2 was in planning soon after the retail release of the original Siren, which put it on the planning stage months before the Ares came about.Everything you listed above... has ZERO impact on how the tank performs for flavour, doesn't give a good reason as to why the airflow is so loose for a mouth to lung tank either. All you are doing is deciding to attack the way i do my reviews. Reviewers who criticised the tank on social media also followed the same pattern I do my reviews in, but even though they criticised it and didn't cover the points you listed, you didn't attack them. Why? Because those reviewers have the backing of "big names" in the review scene. So you go for the easy target Phil, the lone UK reviewer who has no big names backing him up, because I built my channel on trust, and not selling my soul to big-name US reviewers like yourself.My live shows are sponsored by Innokin, after this review went up I am fully expecting my show to lose that sponsorship and I doubt they will be sending me in anything for review again, you seem to have the mistaken belief that I would throw Innokin under a bus because of some sort of beef with you...when its blatantly obvious you are the one holding the grudge. The fact is Phil...your tank would do well, if it was released in 2015/16, There are a good number of reviewers who feel the same way I feel about this tank, but are too scared of your reputation to say anything about it and have glossed over certain points of the tank in their review, and your post here has basically fed that reputation.My channel got where it is for being honest. If you don't like that fact then that's your problem...not mine.One last thing...If you are unable to take the criticism...then don't put your name on an ecig device.
    Viimeksi muokannut Jartu; 09.12.17 kello 22:32.

Sijainti
    Masku
    Olisko Toddin revikka puolueeton?

Sijainti
    Kuopio
    Ainakin haluaisin uskoa niin. Todia kuuntelee ihan mielikseen. Nuo muut äijät on usein niin perhanan täynnä ... jotain.

Sijainti
    Vuorentausta
    Vicin ärtymyksen periaatteessa kyllä ymmärtää, kun Ares on aika törkeän suora kopio Siren 1 ja 2 mallista. Vicillä oli ilmeisesti sormensa pelissä Siren2:n kehittämisessä. Mutta en usko että Ares missään nimessä huono on. Onneks löytyy jo Berserker ja Skyline, niin ei välttämättä tarvi Aresta hommata ollenkaan. Saas nähdä. Pointsit Vicille kuitenkin eriävästä mielipiteestä muihin arvostelijoihin verrattuna. Todd toi nätisti esiin Areksen viat sortumatta ylilyönteihin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

Erikoinen revikka Viciltä, itse ylisti aikanaan Siren 1 maun maasta taivaisiin mutta nyt Ares on ihan paska koska siinä on samanlainen diffuusori.

Höyrykonkari

Sijainti
    Jyväskylä
    Suoraan sanottuna Victor on ihan vitun idiootti. Itseluottamus taivaissa, tieto/taito hyvin keskinkertainen. Se jätkä on mokannut jo niin monta kertaa, etten luota kyseiseen heppuun enää vähääkään.

Palaan asiaan katsotttuani useamman arvostelun Aresista.
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

Mitäs eroa on 2ml ja 5ml välillä muuta kuin neste kapasiteetti? Ilmeisesti kuitenkin ulko mitat ovat samat?

Sijainti
    Espoo
    Tankki vaikuttaa lupaavalta. Täytynee ottaa lähempään tarkasteluun.

Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Perseesi on turvassa: Aresit jo matkalla Kiinasta Espanjaan
    lähestyvätkö jo Suomea?

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    lähestyvätkö jo Suomea?
    Pitäisi ehtiä myyntiin vielä ennen joulua, arviolta perjantaina 22.12.

Sijainti
    Itä Suomi
    Noh ... keksintöhän se on tämäkin.

Omalla tavallaan todella helppo, niin coilin asettelultaan kuin tankkaukseltaankin, tärkein kuitenkin puuttuu mielestäni. ->

Se maku joka tutussa nesteessä on, loistaa poissaolollaan. Tein puolenkymmentä setuppia perinteisestä microsta todella avaraan twisted kanthal viritykseen ja ei makua, myös eri korkeuksia kokeiltu.

Kuivaa en saa tulemaan eli sen puolesta pitäisi olla ok, clapton on vielä kokeilematta ... antaahan huilia hetken josko se oppis olemaan kunnolla

Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •