Sivu 11 / 24 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 479

Aihe: Caravela Mod

  1. #201

    Re: Caravela Mod

    Joko se laserkaivertaja on siel kunnossa? Onko jotain juttua ollu?

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Re: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joko se laserkaivertaja on siel kunnossa? Onko jotain juttua ollu?
    Tämän päivän postaus Pedrolta:
    "Since all the caravelas in the 4 series are ready to be engraved, I hope that they will start engraving the Caravelas tomorrow or after tomorrow."


     
     
  3. #203

    Vs: Caravela Mod

    Oh hoh, kohta tässä huushollissa on näköjään kaks caravelaa. Eilen tule vaihtokauppojen myötä toinen ja tänään tuli mailia et,
    Please confirm the correctness of filling your order serial number 195
    or make the desired changes.

    During this week, will be open List #5 and will begin to receive payments
    If, for reasons of financial or personal nature you can not pay for your order in the nearest future, please let us know

    Kauankohan tossa viel menee?

     
     
  4. #204
    Höyrykonkari -ih-'s Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    360

    Vs: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Kauankohan tossa viel menee?
    About kuukausi sitten maksanut omani. Tosin tossa ollut mutkia matkassa ton kaiverruskoneen kanssa.

     
     
  5. #205

    Vs: Caravela Mod

    Olin jo unohtanu tilanneeni ton caravelan ja tänään pukkas mailia et pitäis ruveta varmistelee

    Kaipa se on ruvettava kuvetta kaivelemaan. Saa nähdä kumpi sitten jää käyttöön, paps vai caravela
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  6. #206

    Vs: Caravela Mod

    Eilen alkanu 4. listan kaiverrukset. Ei enää pitkä matka, et saa caravelan!

     
     
  7. #207
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Caravela Mod

    Hienoa ! Saadaan lisää näitä tänne. Olen ollut tosi tyytyväinen itse kuin laatukello viimeistelyltään ja tulittaa tosi hyvin.

    Jalille tulossa taas paaljon paketteja, laita isompi loota niin mahtuu kaikki



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  8. #208

    Vs: Caravela Mod

    Eihän mulle oo muuta nyt tulossa kun caravela ja silverdog. Hellfire mega tulee tosin kanssa kohta ja ehkä jotain muuta pientä kivaa

     
     
  9. #209

    Vs: Caravela Mod

    Kyllä tää cara on täyttäny kaikki odotukset, uskomaton laadultaan! Kohta tulee vielä toinen joka on kokonaan rosteria. Ainut huono puoli mitä oon löytäny on se et tiukempi jousi on hitusen liian pitkä, joten jos nappiin laittaa matkaa vähän enemmän, jousi rahisee. Tykkään ite kuitenkin aika pienestä liikeradasta napissa, niin ei tuo rahinakaan ole ongelma. Virtahävikkiä on varmaan aivan yhtä vähän tai vielä vähemmän kuin precisessa! Iskee ja lujaa.

     
     
  10. #210
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    192

    Vs: Caravela Mod

    Kokeileppa sillä toisella (isompi halkaisia) jousella, mulla liikerata on 1-1,5mm ja toimii kun unelma. Onko sulla sen keskiruuvin alla se messinkiprikka ? sillä voi kans säätää (nostaa pinniä hiukan ylös-- liike lyhenee)



    Tavaraa ostettu 1394,69 € Laitteet: Caravela # 87, Piippu 607, Riva King piippu, Silver Dog, Poldiac ja sälää paljon

     
     
  11. #211

    Vs: Caravela Mod

    Siis ei mulla ole mitään ongelmaa ton kytkimen kanssa ja liikerata on niin pieneksi säädetty kuin sen vaan saa, ja siitä nimenomaan pidän. Kaikki siis on mun kohdallani aivan täydellisesti tämän modin kanssa. Enkä halua käyttää sitä isompaa jousta kun se on huomattavasti löysempi. Tarkoitin siis että jos haluaa käyttää tiukkaa jousta ja pitkää liikerataa niin tuo ko. jousi on niin pitkä että se sotkeutuu itseensä ja rahisee, onneksi pidän pienemmästä liikeradasta. Äkkiäkös tonkin ongelman ratkasis leikkaamalla pari kieppiä pois jousesta.

     
     
  12. #212

    Vs: Caravela Mod

    Nonii, hetken mietin tuota Silver-Dogia mutta päätin jättää väliin, tuli sitten semmonen kutina että jotain pitäs saada ja kallistuin sitten Caravelaan.
    Toivottavasti pääsis vielä tämän vuoden puolella tuota hypistelemään.. epäilen kyllä että menee ensi vuoteen.

     
     
  13. #213

    Re: Vs: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib
    Nonii, hetken mietin tuota Silver-Dogia mutta päätin jättää väliin, tuli sitten semmonen kutina että jotain pitäs saada ja kallistuin sitten Caravelaan.
    Toivottavasti pääsis vielä tämän vuoden puolella tuota hypistelemään.. epäilen kyllä että menee ensi vuoteen.
    Molempi parempi

     
     
  14. #214
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463

    Vs: Caravela Mod

    Caravela taisi lähteä suomeen päin.... siellä on varmaan muidenkin tilaukset nytkähtänyt eteenpäin...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  15. #215

    Vs: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Nonii, hetken mietin tuota Silver-Dogia mutta päätin jättää väliin, tuli sitten semmonen kutina että jotain pitäs saada ja kallistuin sitten Caravelaan.
    Toivottavasti pääsis vielä tämän vuoden puolella tuota hypistelemään.. epäilen kyllä että menee ensi vuoteen.
    Hetken mietin itekkin samaa mut jotenki se pääty siihen et kohta on kaks caravelaa ja kaks silverdogia :

     
     
  16. #216

    Vs: Caravela Mod

    Ja caravela seilaa kohti suomea. Toivottavasti on kaiken hypetyksen arvonen

     
     
  17. #217

    Vs: Caravela Mod

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Ja caravela seilaa kohti suomea. Toivottavasti on kaiken hypetyksen arvonen
    Kyl se on 8) Toivottavasti itellekkin toinen lähtis kohta, ei kyllä mitään hajua millä aikataululla se on tulossa.

     
     
  18. #218

    Vs: Caravela Mod

    Mä olen ollu jo papsin laatuun ihan tyytyväinen ja jos toi on vielä paremmin tehty niin eiköhän se löydä paikkansa mun moditelineestä

     
     
  19. #219

    Vs: Caravela Mod

    Ainakin mun ekan erän paps oli aikalailla paskinta mitä oon höyryurallani kokenu.

     
     
  20. #220

    Vs: Caravela Mod

    Toi mikä mulla on nyt on viimisestä erästä v2:sta ja laatu ei ainakaan ole huonompaa kun mitä tossa mun ggts:ässä.

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •