Tulokset 1 - 3 / 3

Aihe: vg neste ja ei makua

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    11

    vg neste ja ei makua

    minkä helvetin takia noi VG pohjaset nesteet ei maistu milekkään? varsinkaa RY4 ei maistu muulle ku paskalle, kun taas vertaa pg versioon ni joha on makua.

     
     
  2. #2

    vg neste ja ei makua

    Paskat nesteet tosiasiassa VG vaatii enemmän makuainetta ja monet lafkat sekoittelevat VG litkut samoilla suhteilla PG litkujen kanssa ja sehän menee metsään. Kannattaa tehdä itse, niin saa just niin hyvin makua kun haluaa.

     
     
  3. #3

    Re: vg neste ja ei makua

    Näinhän se taitaa olla. Itse kanssa varsinkin aloittaessa oli pakko käyttää 100%vg:tä kun niksua tarvitsi sen 18-24mg. Nyt kun tuo penelope tuli hommattua niin vähän katkera kun kaikki ylistää makua ja itse lähinnä saippuaa maistelen. Mutta tämä kyllä lyö niin tuhtia hittiä että hyvillä mielin pääsee nikotiinia vähentämään. Siihen sitten pääsee kompensoimaan tuolla että sekoittelee pg:tä ja alkaa jo vähän maistua. itse en nesteitä tee, mutta tilaillut lähinnä liberty flightsistä niin niillä kun on ainakin lähes identtiset makuvaihtoehdot 100% vg:illä ja 100% pg:ilää niin voi kokeilla ja totutella ja ihmetellä . Mutta kyllä noissa tosiaan makuerot on melkoiset.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •