Sivu 3 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 142

Aihe: Berserker RTA

  1. #41
    Höyryttelijä 14mikko88's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    paimio
    Viestit
    81
    Pohjatäytöllä ei kurlaa ja voi tankata täyteen

     
     
  2. #42
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Pohjatäyttö olis erittäin jees jos alatiiviste viittis pysyä basessa eikä tippua mihin sattuu.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #43
    En ole tuota kunnolla saanut kurlaamaan kun kerran ja sekin oli kun koili oli niin lähellä ilmantuloaukkoa että sai siihen nestesillan.

    Noin se alatiiviste parin settaamisen jälkeen käy hankalaksi, tahtoo olla kaikkialla muualla kun siellä välissä, meitsillä alkaa käytönmukana tuosta suosituspointsit laskemaan.

     
     
  4. #44

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Nyt on ollut tämä pulskempi versio kokeilussa muutaman päivän. Lankoina olen käyttänyt tuota mukana tullutta ja ainakin 24, 26 gaugen kanthaleja. Spaced- ja microcoileja olen viritellyt, mutta en vain saa makua millään. Jotenkin ohutta ja vähän tunkkaista tuntumaa. Ohmit on olleet 0,5 - 1 suurin piirtein.

    Mikä on teillä muilla ollut toimivin setuppi.?

    Jos ei kohta ihmeitä tapahdu, tämä taitaa siirtyä kiertoon. Ainahan se on mahdollista, ettei tämä vain osu just minun tottumuksiin, makuun. Yhdessä välissä jo epäilin höyryttelijän kieliongelmaa, mutta Kayfun 5 kertoo toista.

     
     
  6. #46
    Kokeile 28gaugen coili vääntää siihen 2,5mm tapinpäälle

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Kiitän. Täytyy antaa vielä ainakin yksi mahdollisuus persetille illemmalla.

     
     
  8. #48
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mä oon laittanut tähän 0.35 kanthalia harvakieppisen vastuksen 2.5mm, eikä mitään makuongelmia ole. Watteja mielipuoliset 17 tolle ohmiselle viritykselle. Mulle voi myydä jos ei kelpaa.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  9. #49
    Itte olen laittanut 0.28 SS langasta 3mm spaced coilin noin ohmin paikkeille. Omasta mielestänikään makua ei mitenkään huikeasti irtoa mutta riittävästi kuitenkin.

     
     
  10. #50
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Itse teen spaced coilin 28ga / 3mm ja noin 8-9 kierrosta / 2 ohmia.

    Makua irtoaa mun mielestä vähintään yhtä paljon kuin kf3 mini, kf5 tai Sirenistä.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Kiitos vinkeistä. Nyt alustavasti tuo 28 gauge ja harvakieppi tuntuu lupaavalta. Täytyy jatkaa kokeiluja...

    Mutta isompi ongelma on chimneyn irrottaminen. Olisin vaihtanut tankkikokoa. Miten ihmeessä te olette saaneet sen irti.
    Ei vain onnistu. Olen liottanut vedessä, tuuppinut öljyä kierteiden suuntaan, kokeillut ruuvimeisseliä. Keinot alkaa olla vähissä.

     
     
  12. #52
    Ainakin se on käänteisellä kierteellä et kokeile "väärään" suuntaan. Vähän jämäkkä se itelläki oli mut lähti kyl lopulta auki.

     
     
  13. #53
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Siis itse chimney on ihan normaaliin suuntaan olevalla kierteellä mutta se kiinnitysruuvi on sitten Ruåtsalaisella jengalla.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    No niin, olinpa sitten yrittänyt avata kiinnitysruuvia väärään suuntaan. Kylläpä kesti ennen kuin sain osat irti, eikä ilman lisäainetta, WD-40 piti ottaa avuksi. Soodakylvyn ja useiden pesukertojen jälkeen höyryä, mutta hyvistä vinkeistä huolimatta ei taida jäädä talouteen. En oikein tavoita tuttuja makuja. Jos oilisi edes lupausta. Voipi olla ikävuosien myötä makuaisti tuohettunut sen verran, ettei tämä ole minua varten. En tiedä. Toisaalta olen ainakin iloinen, että sain kammettua tuon pikkuisen ruuvin reiästään. Mitätön asia ihmiskunnalle, mutta iso voitto itsepäiselle.

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ennen kuin luovuttaa Perse-Erkin kanssa, niin kannattaa kokeilla vähentää pumpulia reippaasti nestekanavissa. Itellä jäi maku varsin vaisuksi, kunnes trimmasin pumpulin päät lyhyeksi (sen verran, että juuri ja juuri pysyy urissa) ja leikkasin vielä reunat kapeammiksi. Tämän jälkeen hapsuttaa pumpulin ja asettelee nesteuriin. Maun määrä vähintään kymmenkertaistui huonosti wickaavaan setuppiin nähden.

    Ei tosiaan kaipaa paljoa pumpulia tämä laite; itse olin ihan varma, että kusee alleen koko tankin noin vähäsellä pumpulilla, mutta ei ole vielä edes kertaakaan kurlannut.

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Pari pumpulointia nyt takana edellisten ohjeiden mukaan, mutta täytyy vielä jatkaa...

    Kun hikoilin tuon kiristysruuvin kanssa, todennäköisesti sohaisin ruuvarilla fill ringin kierteitä. Nimittäin tp capin alapuolelle jää n. millin rako. Osat eivät mene täysin vastakkain. Pystyyköhän asialle tekemään enää mitään.? Kuljetan sormenpäätä kierteitä pitkin, mutta en tunne rosoja. Valoa vasten tiiraillessa jotain jälkiä näkyy. Ei mitään suuren suurta. Vähän nolottava juttu. Kun kääntää tankin ylösalaisin, nesteet pysyvät kyllä sisällä...

     
     
  17. #57
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035
    Veditkö sen chimneyn kiinnitysruuvin tarpeeksi tiukalle? Jos et, niin se alkaa helposti pyörimään sen yläcapin mukana jolloin se myös aukeaa ja samalla tietenkin nousee. Sitten kun avaat taas capin, niin se saatta näyttää normaalilta koska Ruåtsalaiset kierteet ja ruuvi kiristyy takas.
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Mauno's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    206
    Hyvä huomautus! Kokeilin. Tiukassa on kiinnitysruuvi ja pysyy paikoillaan.

     
     
  19. #59
    Höyryttelijä 14mikko88's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    paimio
    Viestit
    81
    No niin, nyt on 6ml tankki. Ei tarvii koko ajan täytellä! Tankki vaan näyttää hassulle munalle

     
     
  20. #60
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 14mikko88 Näytä viesti
    No niin, nyt on 6ml tankki. Ei tarvii koko ajan täytellä! Tankki vaan näyttää hassulle munalle
    Minkäs tankin kuplatankki tähän käy?
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •