Sivu 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 142

Aihe: Berserker RTA

  1. #21
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Mulle saa tyrkyttää Berserkeriä

     
     
  2. #22
    Kumpa ompi parempi se the Skyline clooni vai persesheikker?
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  3. #23
    Riippunee tottumuksista. Aika erilaiset löylyt noista saa irti ääripäissä. Itelle menee viel kuitenki skyline edelle.

     
     
  4. #24
    Ookoo. Niinpä ajattelinkin ja jätän perseensuristimen väliin hankintalistalta.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  5. #25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Kumpa ompi parempi se the Skyline clooni vai persesheikker?
    Mtl- hommissa oma ääni menee Perse-Erkille.

     
     
  6. #26
    Uusimmasta Transformers-leffasta napattu

    berserker.jpg

    "I will suck your brains out!"

     
     
  7. #27
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Noniin. Pari viikkoa takana ankaraa lutkutusta Berzerkeristä. Mä tykkään todella paljon.

    Plussat:
    -Maku
    -Helpohko setupoida ja käyttää
    -Todella tiukka MTL imu jos niin haluat
    -Ei todellakaan DTL tankki vaan puhdasverinen MTL
    -Kaksi eri kokoa samassa paketissa, oma suosikki 2ml koko
    -Ei vuoda jos kuun asento on oikea, eli harvemmin vuotaa

    Miinukset:
    -Ei nesteensyötön säätöä
    -Kurlaa täytön yhteydessä ilman kikkailua
    -Dekki ilmeisesti suunniteltu toiseen atoon alunperin, liian suuret kolot ja ohuella langalla ylimääräistä askartelua
    -Melko pienet nesteensyöttöröörit, joten varauksella paksut VG-nesteet. En tosin ole edes kokeillut paksuja mehuja, mutta mutta.

    Kai tää tästä? Mä lisäilen jos tulee muita tankkiin liittyviä juttuja mieleen. Tää on kova pyssy MTL-henkilöille!
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  8. #28
    Mun vaki kalustoon on kuulunut dripperit ja bottofeedererit, mutta päätin pattereiden ja nesteenkulutuksen nimissä kokeilla MTL juttua. Berserker todella on MTL ja imun saa varmasti tarpeeksi tiukaksi, se on melko tiukka isoimmillakin rööreillä eikä tahdo millään soveltua DTL hommaan. Vähän tuntuu hullulta, kun vertaa isoihin tankkeihin ja niiden suuriin vikkausreikiin, että kuinka tämä voi vikkailla, mutta ainakin kun käytössä on 15-17 wattia, niin hyvin jaksaa.

    Millaista kikkailua Teppa käyttää täyttämisessä, jotta välttää kurlailun, jota tuntuu todella esiintyvän. Nesteinä mulla on
    n.70% Vg eli suht paksua, ja pumpulia olen yrittänyt käyttää enempi kuin drippereissä. olen kokeillut täyttää myös alakautta jolloin falskaaminen on ollut vähäisempää, ja nostin vastusta hieman ylemmäs, joka toimi ainakin edellisessä täytössä, eli ei kurlaamista (ihan minimaalinen kurlaus ekoissa höyryissä, mutta sitä ei lasketa)

     
     
  9. #29
    ^itelläni toimii kurlaamatta alakautta täytöllä. Ylätäytössä kurlailee kyllä joka kerta mutta ei montaa imaisua tarvi että loppuu.

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Voi täyttää yläkauttakin kurlaamatta; nesteet sisään, korkkia just sen verran kiinni, että o-rengas tiivistää, laitos ylösalasin ja odottelee, että kaikki neste on valunut alas, jonka jälkeen veivaa korkin loppuun.

     
     
  11. #31
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Joo, mun "kikkailu" on juuri toi Charunin karvanaaman kertoma metodi. Ja täyttäessä ilmarööri kiinni auttaa myös.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  12. #32
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Urdulla on vielä yksi kikka lisää https://youtu.be/UjAvZxRNQfE?t=1445

     
     
  13. #33
    Kiitos vinkeistä, vaikka ei niissä sinällään mitään muuta uutta kuin noi Urdun maagiset tanssit, ja sitähän nää rakennettavat tankit aina vaatii toimiakseen...

     
     
  14. #34
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Voi täyttää yläkauttakin kurlaamatta; nesteet sisään, korkkia just sen verran kiinni, että o-rengas tiivistää, laitos ylösalasin ja odottelee, että kaikki neste on valunut alas, jonka jälkeen veivaa korkin loppuun.
    Näin se hoidetaan. Hyvä tankki on kerrassaan.
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  15. #35
    Pariviikkoa ollut tuo käytössä vai olisko jo kolme.

    Helppo setupoida, pumpulia pitää laittaa sopivasti on tarkka siitä ettei vuoda, eli ei liian vähän, silloin ei gurlaa VG:llä ainakaan tankatessakaan. VG nesteellä toimii hyvin vuotamattomilla pumpuleilla, jos ja kun tuntuu kuivalta niin avaa pikkasen täyttökorkkia että ilmakupla tulee alhaalta ja korkki taas kiinni niin futaa, VG:llä tuo on ainut toimiva tapa, tuohon kyllä oppii ja nuin se ei sitten vuoda, PG:llä lienee sitten jokin toinen toimintatapa, vaan ei ole siitä kokemusta. Makua tulee ihan kivasti, ilmareikää sais olla pikkasen enemmän koska tähän pystyy rakentamaan setin joka höyrystäis enemmänkin mitä rööristä kulkee.

    Harmiton reissu tankki, varovainen suositus josko tiukasta tykkää.

     
     
  16. #36
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2017
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    1
    Jos kiinnostaa niin 22 mm versio on tulossa - teräs, ultem ja lasi putkella.

     
     
  17. #37
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059

     
     
  18. #38
    Höyryttelijä Roland2's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Kävin keskustassa asioidessani samalla hakemassa Berserkerin Finnvapelta.
    Minkä hintainen on Suomessa? Itse en ole käyttänyt vielä RTA tankkeja ollenkaan, ajattelin tästä hommata itselleni ensimmäisen vai kannattaako hommata ekaksi tankiksi joku muu "helpompi" joka ei kurlaa ilman kikkojakaan? Valmiscoileja ajattelin hommata myös eli onko ohmit samoin kuin esim. Nautiluksessa eli käytän tässäkin lähelle 1,8 ohmia? MM81 kun kirjoitteli 1,5 ohmin valmiscoili-setupista.
    "The man in black fled across the desert and the gunslinger followed."

     
     
  19. #39
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roland2 Näytä viesti
    Minkä hintainen on Suomessa? Itse en ole käyttänyt vielä RTA tankkeja ollenkaan, ajattelin tästä hommata itselleni ensimmäisen vai kannattaako hommata ekaksi tankiksi joku muu "helpompi" joka ei kurlaa ilman kikkojakaan? Valmiscoileja ajattelin hommata myös eli onko ohmit samoin kuin esim. Nautiluksessa eli käytän tässäkin lähelle 1,8 ohmia? MM81 kun kirjoitteli 1,5 ohmin valmiscoili-setupista.
    Berserker on mun mielestä riittävän helppo RTA ensimmäiseksi. Ei toi kurlailu mikään este käytölle ole, koska ei tämä kyllä vuoda vaikka täytön yhteydessä pienet korinat päästääkin. Valmiscoilit on varmasti näppäriä, itse tykkään ajella tätä spaced coililla, joka on 2.5mm halkaisijaltaan, spaced coil ja 1ohm. Tehoa annan hirvittävät 15W. Hinnasta en ole varma, mutta noin 40€ maksaisin itse jos suomesta ostaisin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  20. #40
    Hiukan yli 40€ oli hintaa kivijalassa. Uskoisin kans että varmasti sopiva mutkaton laite opetella itse coilin ja setupin tekoa. Homma on kuitenkin niin helppoa että parilla yrityksellä onnistuu.

     
     
Sivu 2 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •