Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: DCT -tankin toiminta

  1. #1

    DCT -tankin toiminta

    2 vkon höyryttelykokemus on takana bogen kartoilla. Tilasin DCT -tankin jossa on valmiiksi reijitetty karto sisällä. Sisään tankkiin laitoin Liberty Flightsin 8mg PG Energy Kickiä. Tiputtelin myös karton vanuun nestettä ja annoin rauhassa imeytyä.

    Tovin tupruttelun jälkeen vanu näyttää päältä ihan kuivalta. Pitäisikö vanun jaksaa imeä PG -nestettä niin että se on ylös asti märkä? Onko DC-tankkien määrä toimia niin että yhtä kyytiä voi höyryttää niin kauan kuin nestettä tankissa (ja vanussa) riittää - vai pitääkö karton antaa välillä levätä ja imeä nestettä itseensä?

    En haluaisi kokemattomuuttani käräyttää tätä kun tuntuu toimivan niin mukavasti.
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  2. #2

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Pitäisi pystyä veteleen yhtäkyytiä ilman lepuuttamista. Löytyy muuten oma ketju tankeille, selaile sitä, voi löytyä vastaus kysymykseesi. Laitteet/cartot/tankit

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    111

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Karton ei kuulu olla läpimärkä, muuten se kurlaa ja räkii suuhun. Jos ei maistu palaneelta/"kuivalta", niin anna mennä vaan.

     
     
  4. #4

    Vs: DCT -tankin toiminta

    3ml tankki + Libertyn PG Energy Kick pelittää mulla mainiosti. 5ml tankki + Libertyn PG Lemon kurlaa ja räkii kaiken aikaa. Reijät näyttää saman kokoisilta. Melkosen tuurissaan tuntuu olevan pelittääkö tankki vai ei. Pitää kokeilla kun seuraava satsi tulee miten toimii kun laitan Lemonin sekaan VG:tä. Jospa sitten ei karto sisällä menisi liian märäksi.

    Onko mitään muita keinoja räkimisen ja tulvimisen estoon?
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  5. #5

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tsäkpaueri Näytä viesti
    3ml tankki + Libertyn PG Energy Kick pelittää mulla mainiosti. 5ml tankki + Libertyn PG Lemon kurlaa ja räkii kaiken aikaa. Reijät näyttää saman kokoisilta. Melkosen tuurissaan tuntuu olevan pelittääkö tankki vai ei. Pitää kokeilla kun seuraava satsi tulee miten toimii kun laitan Lemonin sekaan VG:tä. Jospa sitten ei karto sisällä menisi liian märäksi.

    Onko mitään muita keinoja räkimisen ja tulvimisen estoon?
    Jotkut nesteet eivät vain toimi tankkicartossa. Jotkut kastelevat liikaa ja jotkut tukkivat koko systeemin niin, että dry hittiä pukkaa melkein heti.

     
     
  6. #6
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Nestettä voi paksuntaa laittamalla/laimentamalla VG nesteellä joka on kuin siirappia. Räkiminen loppuu toki. Helpompi ottaa tankki irti ja puhaltaa akkupäästä paperiin ylimääräiset nesteet sekä kuivata akun napa.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    42

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Itse tulee vedeltyä ihan surutta dremel kopiolla noi valmiiks reitetyt kartot. E i niistä pikku pikku reistä nesteet kulje

     
     
  8. #8

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bahi Näytä viesti
    Itse tulee vedeltyä ihan surutta dremel kopiolla noi valmiiks reitetyt kartot. E i niistä pikku pikku reistä nesteet kulje
    Käytätkö VG vai PG vai sekoitusta?

    Eikö kurlaa ja räi ja tulvi jos on iso reikä?

    Voiko räkiminen ja tulviminen johtua jostakin muusta kun siitä että karton vanu on liian märkä?
    Provari V2 - Lavatube 2.1 mini - Gripper Mod - Drawtube

     
     
  9. #9
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: DCT -tankin toiminta

    Itsellä huommannut jos katro saa liian vähän ilmaa niin rupeaa kurlamaan, korjantuu jos nostat tankkia katroa pitkin ylös hieman, niin saa ilmaa, tai teet urat tankin alapäätyyn Dremelillä tms, niin tankki voi olla modissa kiinni, kuten itse olen tehnyt.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •