Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Puolen vuoden tilastoja ja höyryttelykokemuksia

  1. #1
    Höyrykonkari hansgi's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    lappeenranta
    Viestit
    165

    Puolen vuoden tilastoja ja höyryttelykokemuksia

    YHTEENVETO PUOLEN VUODEN SÄHKÖHÖYRYTTELYSTÄ 2.2.- 2.8. 2012

    ostettu laitteita:
    -mini ego 14.46€
    -bolt warre 19.99€
    -lavatube v 1.5 47€
    -2 kpl adaptereita 5€
    -aloituspakkaus 40€ (kaverilta ostettu]
    -18650 akkuja 5 kpl 32.27€
    -ego 650mhA akku n. 15€
    -ego 1100 mAh akku n.25€
    -tr 001 akkulaturi 11€
    -2kpl DCT-tankkeja n. 16€
    -MDCC-kartoja+DCT- kartoja ym. yht. 23kpl 83.5€
    -vision ego 6.4€
    yht. vehkeisiin 316€
    (Laitteiden hankinnat eivät ole aikajärjestyksessä)


    LITKUJA: 6kk= 182vrk yht.710 ml
    1ml= 0.458€
    yht.710ml/182= 3.9ml/vrk mikä tekee 325.18€/6kk

    yht. litkut 325€ + 316€ vehkeet = 641€ PUOLEN VUODEN HÖYRYTTELYYN MENNEET RAHAT. (sis. kaikki kulut)
    SÄTKIÄ JÄÄNYT POLTTAMATTA 4563 kpl. ELI YHTEENSÄ 684 €. RAHALLISESTI JÄIN 41€ voitolle ilman mitään hifistelyä, perusvehkeillä.

    On muuten sellainen akka mulla, että mitään ylimääräistä on mahdoton ostaa, (vaikka miten tekis mieli ja nämäkin hirveän taistelun jälkeen ) vaikka enemmin ne analogiset maksaa kaupassa.

    Sitten vielä se terveys, minkä takia lopetin analogisen polttamisen. Keuhkot olivat 35 vuoden jälkeen jo siinä kunnossa, ettei oikein henkeä saanut. Nyt on hengitys hyvällä mallilla.

    Olisipa sähkörööki keksitty aikaisemmin, niin olis varmaan mullakin terveitä elinvuosia enemmin.

    Nuorempia tupakoitsijoita neuvon, että vaihtakaa ehdottomasti tähän sähkötupakkaan, jos ei muuten pysty lopettamaan, ennen kun se on liian myöhäistä. Tällä pääsee nikotiinituskasta ja jää kaikki häkä, terva ja muut paskat keuhkoista.

    Sitten sen jälkeen voi pienentää nikotiinipitoisuuksia ja lopulta halutessaan lopettaa koko itsensä myrkyttämisen.

    Itse olen vuosikymmenten varrella yrittänyt kaikkia konsteja mitä on tarjolla, mutta mikään ei ole auttanut vieroittumaan tupakasta.

    huom. jos olisin polttanut analogisia tehdastupakoita, olisi jäänyt voitolle enemmän, niiden kalliimman hinnan vuoksi.
    Oli vaan köyhälle halvempaa polttaa itse käärittyjä sätkiä ja tuli tupakointikulutkin pienemmiksi.

    MUTTA EIHÄN TERVEYTTÄ VOI LASKEA RAHASSA!

    ROIKUTTU FOORUMILLA 6 PÄIVÄÄ 18 TUNTIA ja olen saanut vankan perustietämyksen sieltä höyryttelyyn.
    Tänä aikana olen lähettänyt 88 kpl viesttejä, keskiarvolla 0.466 kpl/päivä, ja olen aloittanut yhden, tämän keskustelun.

    Kiitos kaikille foorumilla olleille kaikista ohjeista ja neuvoista mitä sieltä olen saanut ja tulen varmasti saamaan jatkossakin.

    hansgi

     
     
  2. #2

    Vs: Puolen vuoden tilastoja ja höyryttelykokemuksia

    Hienoa, hansgi! Onnittelut puolen vuoden rajapyykin ohittamisesta

     
     
  3. #3

    Vs: Puolen vuoden tilastoja ja höyryttelykokemuksia

    Paljon onnea saavutuksesta ja toivotaan useita höyry/höyryttömyys vuosia!

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    111

    Vs: Puolen vuoden tilastoja ja höyryttelykokemuksia

    Onnittelut täältäkin, ja nuollakin hankinnoilla pääsit vielä plussalle. :P

    Pitkä matka vielä itsellä, litkua kuluu ihan hirveästi. (2 pvä festareilla saattaa hyvin viedä 10-15ml)

     
     
  5. #5

    Vs: Puolen vuoden tilastoja ja höyryttelykokemuksia

    Onnea puoli-vuotisen höyryttelykauden johdosta. Ja jep, mä yhdyn tohon toivomukseen, että joku olisi keksinyt sähkikset jo aikoja sitten.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •