Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 53 / 53

Aihe: Coppervape Skyline rta klooni

  1. #41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Saattaisi olla ihan joka päiväiseen käyttöön,ellei Aromamizerit tuplilla olisi tällä hetkellä ykköslaitteina.
    Itselläkin ykköslaitteena aromipesä, tosin plussamörkö. On se vaan kova.

     
     
  2. #42
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Nuo ilmansäätöpalat saisivat olla keramiikkaa...eikä kumia. Tuli tehtyä koili liian lähelle ja ilmavimmasta tuli toistaiseksi pysyvä pulssitellessa. Pitää joskus yrittää kikottaa pala pois ja ajaa ilman mitään rajoittimia.
    Tästä oli jossain ilmeisesti coppervapelta saatua kommenttia että jos coilia hehkuttaa niin airdiski pitäisi ottaa pois ettei sula. Olikohan tyyliin 300 astetta raja missä alkavat pehmetä.

     
     
  3. #43
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Tästä oli jossain ilmeisesti coppervapelta saatua kommenttia että jos coilia hehkuttaa niin airdiski pitäisi ottaa pois ettei sula. Olikohan tyyliin 300 astetta raja missä alkavat pehmetä.
    Mutta airdiskiä ei saa järkevästi pois kun coili on paikallaan. Mä oon suht varovasti hehkutellut coilia eikä vielä ole sulanut yksikään. Siihen jää n. pari milliä ilmatilaa coilin ja diskin väliin joten ei mitään järeitä pulssituksia sitten voi käyttää. Spaced coilit, varsinkin claptoneilla ja muilla hirviöillä melkein pakolliset.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Postitäti toi hetki sitten ja laitoin ekan setupin ilman airdiskiä. Jumatsukka mikä makukone!!! Mieletön! Hyvä kaveri Supremen rinnalle!

     
     
  5. #45
    Onko muilla ollut ajoittain aika voimakastakin vuotoa ilmarööreistä? Tänäänkin kun tankki oli puolillaan niin alkoi äkkinäisesti kurlaamaan kovasti ja samalla lorotti nestettä 1/4 tankillisen ulos. Joku nestesilta syntyy ilmareikään? Muutoin olen ollut oikein tyytyväinen nyt kun sain imuvastuksen sopiviksi.

     
     
  6. #46
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Onko muilla ollut ajoittain aika voimakastakin vuotoa ilmarööreistä? Tänäänkin kun tankki oli puolillaan niin alkoi äkkinäisesti kurlaamaan kovasti ja samalla lorotti nestettä 1/4 tankillisen ulos. Joku nestesilta syntyy ilmareikään? Muutoin olen ollut oikein tyytyväinen nyt kun sain imuvastuksen sopiviksi.
    Ei ole sellaista ilmennyt. Normaalia kondenssia mitä nyt joka vehkeestä tulee on kyllä.
    Ehkä wikkauksessa säätämistä? Nestesilta voi tosiaan hyvinkin olla kyseessä.

    Tuota Vicin wikkausmetodia voi myös kokeilla. Laittaa bumbulia kammion etupuolelle myös.


     
     
  7. #47
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Mulla tuli vuotoa kun ekan kerran täytin tankin. En huomannut, että yläkansi aukeni samalla hieman kun avasin mehukanavat. Muuten ei ole ollut mitään vuotoja.

     
     
  8. #48
    Nyt kun olin tarkkana ettei pumpulit koske airdiskiin niin on pysynyt aivan kuivana. Setupoinnin jälkeen lykin hammastikulla pumpuleita leveämmälle.
    SXK:lta näkyi olevan versio Skylinestä Fastechilla, veikkaisin että ei ole hirveän huono kampe sekään.

     
     
  9. #49
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Varmaan kuukauden päivät roikkunut laatikossa kun ei jaksanut perehtyä. Meinasin laittaa jo kiertoon. Hiukan vasurilla claptonit sisään ja JUGGERNAUT että on hyvä. Makua irtoo hienosti. On helppo. Pitää varmaan laittaa toinen tulemaan



     
     
  10. #50
    Samat on aatokset. Sen verran hyvä,että kannattaa olla jemmassa,vaikka ei tarvitsisikaan. Perikunta kiittää kun on jonkun verran tankkeja avaamattomina laatikoissaan. Tosin harvoin jos koskaan on tullut törmättyä yhtä huonoon laatikkoon kuin tämän.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  11. #51
    Komppaan. Tää on sellainen varma ja suorittava tankki.
    Olin vähän vastaan ulkonäöltään tuosta cleiton bulby lasista joka tähän sopii. Mut on se kätevää kun harvemmin tarvii tankata.
    Pari kertaa kaatunut puupöytää vasten mut ei ole vielä rikki mennyt.

    IMG_2340.jpg


     
     
  12. #52
    No se. Tänään väkersin pojalle johonkin yhtä pullean tankin rba pään kun ei itse osaa. Oli atot lopussa hällä. Silloin tuli mieleen,että onpahan ruma tankki,niin kuin Zavukkeellakin. Vaan varmaan silmä tottuu paremmin tankkiin kuin vaimon lihomiseen vuosien mittaan. Pitääkin sanoa pojalle,että vie ex:lle terveisiä.

    Vaan pitääpä laittaa hankintaan samanlainen lasi jos enemmän tuota tulee käytettyä.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #53
    SXK:n versio tästä kotiutui, kaveri tilasi kun halvalla sai. Lasi oli rikki jo laatikossa mutta onneksi tuli varalasikin tilattua + ne airdiskit. Coppervapen varalasi ei jostain syystä istu ihan 100% tähän vaan jää pienet raot ylä- ja alareunaan.
    Tuntuu olevan kokolailla samaa tasoa kuin Coppervapen tekelekin, tässä tosin on logot.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •