Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

  1. #1
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Hiljalleen olen laskenut niksapitoisuutta ja nyt ollaan tultu tilanteeseen, jossa 6mg tai alle, liemet maistuisi. Muutamia pulloja Alien Visionia ja Haloa on hamstrattu, mutta muutkin liemet maistuisi varsin hyvin.
    Tänne voisi laittaa linkkejä tai vinkkejä hentoisista nesteistä. Ja mieluummin Premium liemiä.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    280

    Vs: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Libertyltä saa akkuhappoa(jägerbomb) 6millisenä. muualta en sitä niin mietona ole löytänyt. itsellänikin tuo miedonnus ollut käynnissä jo monta kuukautta. tavoitteena vuoden loppuun mennessä 0mg. hyvä ketjun aihe, kun itsekin noita miedompia etsiskelen. 16mg on nykyään jo aivan liikaa. 24mg kun maistaa niin tulee jo parin henkosen jälkeen huono olo.
    Kokeiltu: Punainen Pall Mall,510, 510-T, Ego-T, Ego-C, SD-keyring, MiniLavatube, Lavatube, Lavatube 2.1-Tornado
    Käytössä: Provari V2 Satin Black, mini ego

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Tilaan Vermillionit 10mg ja eSauhuilta samaa 0mg. Laitan puolet ja puolet ja pikkuhiljaa laimennan lisää.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  4. #4
    Höyrykone Wapari's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,079

    Vs: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Sama on tavoite kuin höyrymaggaralla! Nyt menee 6-10mg nesteitä ja enää ei ole tarkoitus tilata yli 6mg tavaraa. Muutama pullonpuolikas on vielä 10mg ja ne höyryttelen pois ilta ja aamuhöyryinä.
    Just ilmoitteli ecigwizzy facebookissa, että on ottanut 0mg applewoodin kokeeksi valikoimiin. Oon vaan niin kyllästynyt omppumehuihin, että sais tulla muitakin makuja nollana, niin vois blandata 10mg kanssa.
    Hyviä vinkkejä ja pitää jatkaa metsästämistä.

     
     
  5. #5

    Vs: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Wapari Näytä viesti
    Sama on tavoite kuin höyrymaggaralla! Nyt menee 6-10mg nesteitä ja enää ei ole tarkoitus tilata yli 6mg tavaraa. Muutama pullonpuolikas on vielä 10mg ja ne höyryttelen pois ilta ja aamuhöyryinä.
    Just ilmoitteli ecigwizzy facebookissa, että on ottanut 0mg applewoodin kokeeksi valikoimiin. Oon vaan niin kyllästynyt omppumehuihin, että sais tulla muitakin makuja nollana, niin vois blandata 10mg kanssa.
    Hyviä vinkkejä ja pitää jatkaa metsästämistä.
    steampipe ! kokkailee kotona makuja nolla niksoilla , kajaanissa vaikuttaa, posti kulkee hyvin ja miehen mehut on todella hyviä, itse voi sitten itse lisätä niihin nikotiinia jos haluaa.

    https://sites.google.com/site/hoyryputki/home
    suosittelen

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Itse tilasin inaweralta DIY vehkeet, 36mg basea ja 0mg basea sekä ison kasan makuaineita, pipettejä, pullooja yms.
    Sitten saakin itse lantrattua sopivat pitoisuudet. Muutenkin olen nyt tykästynyt inaweran makuihin, yksinkertaisia jotka sopii all-day vapotteluun. Omena ja persikka suosikkeina. Myös itse tehty cherry cola rokkaa ja on juuri oman RY4 reseptin viilaaminen käynnissä.
    Oma neste on noin 8mg tällä hetkellä.
    Jonkun softa latasin joka laskee automaagisesti tarvittavat määrät nesteitä.
    En varmaan paljoa muuta nestettä enää hankikkaan kuin DYI.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    202

    Vs: Mistä nesteitä pienellä nikotiinipitoisuudella?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    steampipe ! kokkailee kotona makuja nolla niksoilla , kajaanissa vaikuttaa, posti kulkee hyvin ja miehen mehut on todella hyviä, itse voi sitten itse lisätä niihin nikotiinia jos haluaa.

    https://sites.google.com/site/hoyryputki/home
    suosittelen
    Suosittelut täältäkin höyrypiipun toiminnasta! Loistava maku on omasta mielestä tärkeimpiä seikkoja kun nollalitkuja höyryttelee. Steampipen kola on jäätävän kova.

    Sitten ihan ohimenevänä heittona huomio, että T-Juicelta saa harvinaisempaa 3mg:n seosta. Noita nesteitä ei vaan ole tullut tilatuksi vielä edes nikotiinittomana puffilta.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •