Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 298

Aihe: GP tuoteperhe - keskustelua

  1. #81
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: Re: Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Noita samoja ei tehdä enää. Uusia malleja odotellessa
    Seuraavat versiot vissiin jossain vaiheessa tulossa myyntiin. Ei vissiin kuitenkaan mitään kovin radikaalia Mieluummin odottelen rauhassa uusia versioita, kuin ostan "vanhoja" ylihintaan..

     
     
  2. #82

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dasazo Näytä viesti
    Osaatko arvioida minkälaisella käytöllä ja mitä tulee akkukestoksi piccolon kanssa? Onko minkälainen resistanssi coilissa?

    Mulla piccolo ois tulossa näppärän kokoiseksi ulkomodiksi(myös kotikäyttöön). Työkäytössä(raksaduuni) mulla on vv boxmodi. Ei tarvi varoa ja jos menee rikki kovassa kohtelussa niin aina saa korjattua/tehtyä uuden minimaalisella rahapanostuksella.
    Mulla kestää piccolo+spheroid kombo koko päivän ja sen aikana menee noin 3 - 4ml (eli yks täyttö). Olen huomannut että nestettä menee paljon vähemmän tän kanssa kuin karto-tankin kanssa (kun vielä käytin bogeja meni helposti 10ml päivässä. Spheroidin coiliksi tein 1.7ohmisen.

     
     
  3. #83
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Mulla kestää piccolo+spheroid kombo koko päivän ja sen aikana menee noin 3 - 4ml (eli yks täyttö). Olen huomannut että nestettä menee paljon vähemmän tän kanssa kuin karto-tankin kanssa (kun vielä käytin bogeja meni helposti 10ml päivässä. Spheroidin coiliksi tein 1.7ohmisen.
    Kuulostaa juuri sopivalta akkukestolta mulle Mulla menee joku 3-5 millilitraa päivässä bogen kartojen kanssa. Jos kyrsii duunissa niin helposti menee 5ml mutta viikonloppuisin sitten varmaan lähempänä 3ml kulutusta.

     
     
  4. #84
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Mitään kliinistä testiä en ole tehny, eli ihan mutulla voin heittää, että työpäivä menee piccololla suht hyvin. Penelopessa 1.5ohmin vastus. Nesteen kulumista en ole liiemmin seurannut umpinaisen penolopen takia, täyttelen vaan aina enneku lähden ulos. Mutta vaikka akku kestääkin sen työpäivän, hiipii siitä potku ihan liian aikaisin. Loppupäivä vedellään sit lehmän henkäyksiä.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  5. #85

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Tulipas nyt sitten kunnolla takapakkia, Viimeisimmän Spheroid erän kierteet melkosta sontaa.
    Viikko meni että sain uuden pohja-osan ja tuossa on vielä huonommat kierteet kun ekassa.. onneksi sain tuon ensimmäisen
    viilattua aika hyväksi.
    Nyt on sitten kaksi pohjaa #0120 ja #0117
    Tulipahan nyt sitten tilattua samalla M7x0.5mm tappi ja pakka.
    Sekin vielä että Spheroid piti tulla Le Dog:in päähän mutta eihän nuo yhteen sovi. Pitäis tehdä ilmalle urat koiran päähän.

     
     
  6. #86
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Minkä kokoinen se 510 liittimen kierre on? Kai se sentään on millinen?

     
     
  7. #87
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Se on tuo yllämainittu M7.

    :wq

     
     
  8. #88

    Re: Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotax
    Se on tuo yllämainittu M7.
    Pitää muistaa toi 0.5 nousu. M7 on karkeempi

     
     
  9. #89
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Kyllä, Spheroidi on meikäläiselle parhautta. VG nesteet toimii erittäin hyvin. Tuo vanu systeemi arvellutti mutta on se vaan erittäin toimiva.

    V2:sta odotellessa.

     
     
  10. #90

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Hyvä vekotin, harmi vaan kun tuota ei varmaankaan tule saamaan Papsin kokoisena eli 22mm halkasijalla,
    eivät vissiin saaneet toimimaan noin leveänä.
    Tuntuu että turhan usein saa tuota täyttää, tosin senkin on varmaan ihan omaa osaamattomuutta.
    Tappi ja pakkakin tuli kiinasta parissa viikossa ja nyt on 2 toimivaa basea, toiseen tein dremelillä ilmaurat niin toimii tuon
    ranskalaisen alupötkön kanssakin.

    Täytyy tässä nyt kyllä ohimennen kehua noita AniModz:in vehkeitä. on ainakin tuo oma Le Dog viimesen päälle tehty. Ja ihan yksin tuo jeppe noita omalla pikkusorvilla vääntää. vielä kun olis rosteria.. ja joku 18350 modi tarjolla.
    Molemmissa tilauksissa palautti postikuluista kun oli tullut maksettua liikaa, vaikka jo kerkesin ekalla kerralla sanomaan et oisit pistäny sorvirahastoon vaan

     
     
  11. #91
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Tämä aihealue ehkä osuu lähimmäs, en tätä varten viittinyt uuttakaan aloittaa, kuitenkaan ei poi'i kun ehkä yhden vastauksen.. Eli GP Papsin putkien mittoja tarttis, ulkomitta oli ilmeisesti 22mm mutta mites pituudet ilman cappia ja kytkintä/sisähalkaisija/jenkat?

     
     
  12. #92
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Yhdenkin putken mitta riittää, loput menee kuitenkin suhteesa akkukokoon samana.

     
     
  13. #93

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Tuo 18350 putki ainakin on 50mm, sisähalkaisija 19mm
    Oliskohan tuo kierre sitten M20x1
    Ainakin nousu on 1mm

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari DaMulQ's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    357

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Jes, kiittää hän.

     
     
  15. #95

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Onks kellään tietoa tost GP Spheroid v2 50kpl erästä joka piti olla tänään tuol vaporart sivul?

    oonko nyt skipannu sen menee pää jumii noitten aikavyöhykkeiden kanssa..
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  16. #96
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nykänen Näytä viesti
    Onks kellään tietoa tost GP Spheroid v2 50kpl erästä joka piti olla tänään tuol vaporart sivul?

    oonko nyt skipannu sen menee pää jumii noitten aikavyöhykkeiden kanssa..
    Tulevat myyntiin klo 24:00 (tai sitten 23:00, jos Perseaskin on sekaisin aikavyöhykkeiden ja kesäaikojen kanssa...).

     
     
  17. #97

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Tulevat myyntiin klo 24:00 (tai sitten 23:00, jos Perseaskin on sekaisin aikavyöhykkeiden ja kesäaikojen kanssa...).
    huh, kiitos mikaMM! meinas jo ruveta kiukuttamaan ku ysist lähtien toljotin tota sivuu
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  18. #98
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    DHL oli käynyt tänään ovella koittamassa toimittaa mulle uutukaista Spheroid V2:sta. Sain ostettua ekassa erässä 1.10. Just kerkesin viimesiä saamaan. 5 taisi olla jäljellä kun laitoin tilauksen sisään. Huomenna pääsee sitten testailemaan kun DHL käy toimittamassa sen mulle uudestaan :P

    Toimitus on kyllä nopea. 1.10 klo 21:45 tilasin tuotteen ja tänään 3.10 klo 11:30 sitä oli yritetty tuoda ovelle.

     
     
  19. #99
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Täälläkin kauhu kuume tuon spheroidin kanssa kun tänään on lähtenyt perseakselta tulemaan.. Saas nähdä joutuuko loppukuusta poistamaan sille uuden piccolon kaveriksi

     
     
  20. #100
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Toimitus on kyllä nopeaa ja oma-aloitteista tuolla VapourArtilla! Itse vasta ajattelin tilata toisen Spheroidin, niin eiköhän DHL eilen jo yrittänyt sitä minulle toimitta, vaikken tilausta vielä ollut tehnyt! Selitys tässä...
    Piti tänään käydä hakemassa Spheroid kotiin DHL:n noutopisteestä...

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •