Sivu 4 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 298

Aihe: GP tuoteperhe - keskustelua

  1. #61

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Oikein mukava höyrykone. Höyryä tulee paljon, makukin hyvä ja TH melko kova. Maku on ehkä hieman miedompi kuin genesis-tyyppisissä.
    Tarvitko? On jäänyt valitettavasti pölyyntymään hyllylle ja voisin ehkä myydäkin pois, sillä käyttöön tämä hieno tuote pitäisi ehdottomasti saada.
    Pistetään korvan taakse, odottelen nyt kumminkin että Bulgarian posti saa tuon uuden ensin tänne, toivottavasti ensi viikolla.
    Niin kivoja kun nuo Genesikset onkin niin en mä ainakaan noitten kanssa töihin/kovin kauas kotoa viitsi lähteä.
    Toivottavasti Spheroid on parempi matkakumppani niin saisi jättää kartot pölyyntymään.

    Tuo TH hieman arveluttaa kun Perseas ainakin mainostaa et tämän kanssa moni joutunut niksapitoisuuksia tiputtamaan,
    Nyt käytän 12mg ja 15mg ja tuon pienemmillä pitoisuuksilla ei kaikkia suosikkimehuja saa..

     
     
  2. #62
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ihan loistava vehje tuo spheroid. Kulkee kivasti mukana, eikä pissi taskuun. Setuppi tosissaan on helppo vääntää, menee 5 min parin harjoittelun jälkeen. Sera vanua vaan hommaa jostain ja se ei paljon maksa.
    Mukana tuleva silca oli itsellä ihan sontaa, menee tosi pitkään ennen kuin sivumaku lähtee.
    Ja itse suoritan täytön ruuvaamalla ylä capin irti ja vetämällä koko vanupallon ulos. Saa paljon enemmän nestettä ladattua. Varsinkin jos ei ole neulallista pulloa käsillä, tämä on huomattavasti kätevämpää.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  3. #63
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja MikaMM Näytä viesti
    Oikein mukava höyrykone. Höyryä tulee paljon, makukin hyvä ja TH melko kova. Maku on ehkä hieman miedompi kuin genesis-tyyppisissä.
    Tarvitko? On jäänyt valitettavasti pölyyntymään hyllylle ja voisin ehkä myydäkin pois, sillä käyttöön tämä hieno tuote pitäisi ehdottomasti saada.
    Vape Pitillä olisi vaihtoilmo Spheroidi Penelopeen. http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....or-a-spheroid/

     
     
  4. #64
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Vape Pitillä olisi vaihtoilmo Spheroidi Penelopeen. http://web77.extendcp.co.uk/vapepit....or-a-spheroid/
    Kiitokset tiedosta, mutta nyt tässä kävikin niin, että tämä jää minulle käyttöön!
    Jostain syystä tämä Spheroid ei ole oikein iskenyt meikäläiseen, paitsi tänään! Vanhalla setupilla testiä ja nyt iski!

    Eli meikäläisen Spheroid ei lähde myyntiin!

     
     
  5. #65

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Tuota tuota..
    Spheroidin mukana tuli tuota vanua pari palaa.. Aika ohutta tavaraa, varmaan muutaman millin paksusta.
    Onkohan tuo Sera filter wool tommosta ohutta vai paksumpaa?
    Hain viikonloppuna liikkeestä säkin vanua (Brustmann Synthetic filterwatte) mutta toi on mahottoman paksua
    tavaraa. Varmaan jotain 2cm, noh sen sai kumminkin puolitettua mutta tosta irtoaa ihan hermona semmosta hötyä.

     
     
  6. #66
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ite ostin vahingoss netistä about 30mm paksua vanua. Siitä leikkaa sopivan palasen, reikä läpi ja reijästä tuo "bell" ja hyvin on toiminut. Itse asiassa paremmin kuin alkuperäinen.

     
     
  7. #67

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua


    Eipä tullut ihan heti itellä mieleen tuo. Pitääpä kokeilla.

    Spheroid saapui eilen ja tänään lähti uusi pohjaosa Bulgariasta, oli melko heikossa hapessa akkuliittimen kierteet.
    Mutta kuten yleensäkin näissä hommissa uusi luvattiin mukisematta ja Papsista unohtuneet jouset myös..
    Onneksi oli edelliseltä kierrokselta jousia vielä pari niin sai emäntäkin oman jöötinsä käyttöön.

    Vähän näytin viilaa tuolle Spheroidille ja kiersin hampaat irvessä kiinni 510-510 adapteriin että pääsee edes
    testaamaan ennenkun uusi tulee.
    Vähän nyt semmonen kutina että tähän taloon tulee toinenkin kunhan Kreikan pojat saa hyllylle niitä, tuo nimittäin TOIMII

     
     
  8. #68
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ja minä hullu meinasin myydä oman Spheroidin pois... Taitaa tännekin tulla ainakin yksi lisää, kunhan V2 saapuu kauppaan!
    Vika ei ollut laitteessa tai setupissa vaan nesteessä. Ei pitäisi koskaan testata uutta laitetta sellaisella nesteellä, jota ei ole ennen höyrytellyt!

    E: Niin ja PAPS X hankintalistalle myös...

     
     
  9. #69

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Mitäköhän nuo uutuudet mahtaa olla..
    Meanwhile, 3 new products, GP PAPS U, GP PERSEUS and GP SALT & PEPPER are under development and testing and they'll be in production the upcoming months.
    There is one more creation in the final stages of development, which shall be a big surprise and it'll be combined with our existing and future mods.
    Mielenkiinnolla myös tuota Paps X:ää odotellessa
    Tosin moditarpeet on tällä hetkellä tyydytetty kunhan tuo Le Dog saapuu

    Tuotteet
    ---------------------------------------------------------------------
    1 x Sera Filter Wool 100g (SE-8460) = 2.30e
    ---------------------------------------------------------------------
    Välisumma: 2.30e
    Toimituskulut: 2.50e
    Yhteensä: 4.80e


     
     
  10. #70
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Itelle toi spheroid on kyl loistava peli. Setupin vääntää hetkessä ja lähes aina skulaa. Vanua saa halvalla sekä helposti. Myös maku sekä höyryntuotto hyvää.

     
     
  11. #71
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Hmm, voisikohan Spheroidiin vääntää U-mallisen mesh-wickin? :

     
     
  12. #72

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Hmm, voisikohan Spheroidiin vääntää U-mallisen mesh-wickin? :
    En usko, ei ainakaan helposti. Sehän toimii sillai että silica-wicki imaisee nesteen vanusta coilille.

     
     
  13. #73
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Niinhän se toimii. En kyllä usko että meshistä olisi tässä tapauksessa kyllä hyötyäkään.

     
     
  14. #74
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Omassa GP:ssä ollut jo melko kauan ongelmia volttien puuttumisen kanssa, eli täysinäinen akku ja silti miedot höyryt LR Bogella ja mittaamalla tuntuu voltit heittelevän sen mukaan miten nappia painaa.. jos painaa todella lujaa niin toimii, mutta muuten puuttuu 0,2-1V.

    Tänään sitten aloin ihmettelemään asiaa tarkemmin ja huomasin:
    - topcapin liitin likainen
    - topcapin jousi tuubin sisällä hiiltyneen litkun kuorruttama
    - napin kontaktipinta mustunut

    Heitin rojut UÄ-pesuriin, topcappi puhdistui hyvin ja napin kontaktit ei muuttuneet mitenkään eli edelleen melko mustana.
    Kokeilin toimintaa ja edelleen napin reunasta painamalla toimii paremmin ja keskeltä painamalla ei oikeastaa toimi ollenkaan.

    Laitoin dremeliin metalliharja-laikan ja kiillotin napin kontaktipinnan, sekä heitin tipan CRC öljyä päälle.

    JUMAL*UTA, nyt toimii paremmin kuin uutena.

    Aikasemmin vaan yrittänyt pyyhkiä napin kontaktipintaa puhtaaksi, mutta vaatii näköjän toisinaan vähän raskaampaa puhdistusta ja suosittelen samaa muillekin jos vastaavia ongelmia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #75
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Vinkki PAPSin tai minkä tahansa muunkin modin omistajalle: Pyöräyttää talouspaperia liittimessä aina atomisaattoria / vastaavaa vaihdettaessa. Näin olen saanut ainakin oman PAPSini pysymään käyttökelpoisella tasolla jännitteiden suhteen. Nappiosaan IPA:lla puhdistus. Cappien kierteiden puhdistus + uudelleen liukastus noalox/vastaavalla kannattaa myös ajoittain.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    187

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti
    Vinkki PAPSin tai minkä tahansa muunkin modin omistajalle: Pyöräyttää talouspaperia liittimessä aina atomisaattoria / vastaavaa vaihdettaessa. Näin olen saanut ainakin oman PAPSini pysymään käyttökelpoisella tasolla jännitteiden suhteen. Nappiosaan IPA:lla puhdistus. Cappien kierteiden puhdistus + uudelleen liukastus noalox/vastaavalla kannattaa myös ajoittain.
    Jos näppäryyttä/uskallusta riittää niin napin purkaa, puhdistaa ja noaloxia perään. Jousi kannattaa myös asemoida ja venytellä kohilleen samalla. Oma ainakin takelteli ja täytyi painaa aika lujaa että otti kunnon kontaktin.. Terveisiä vaan Esmoke!

     
     
  17. #77
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Hienoja nää GP:n tuotteet. Kunhan seuraava erä tulee saataville niin itselle lähtee tilaukseen Piccolo + Spheroid combo! Mahtavan pieni, hieno ja hyvät löylyt siitä pitäis lähteä

     
     
  18. #78
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Mulla on tossa Piccolo ollut Penelopen kanssa ulkoilumodina. Jotenkin olen pettynyt akkukestoon ja varsinkin melko äkkiä alkavaan tehon putoamiseen. Joo joo AW IMR:t on käytössä. Nyt olen sitten ajellut Penelopea kickatulla Papsilla ja fiilis on ihan erilainen. Kyllä se vaan on ainakin mun mielestä niin, että nää värkit ny vaan tarvii jonkinlaisen virtasäädön.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  19. #79
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    40

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Mulla on tossa Piccolo ollut Penelopen kanssa ulkoilumodina. Jotenkin olen pettynyt akkukestoon ja varsinkin melko äkkiä alkavaan tehon putoamiseen. Joo joo AW IMR:t on käytössä. Nyt olen sitten ajellut Penelopea kickatulla Papsilla ja fiilis on ihan erilainen. Kyllä se vaan on ainakin mun mielestä niin, että nää värkit ny vaan tarvii jonkinlaisen virtasäädön.
    Osaatko arvioida minkälaisella käytöllä ja mitä tulee akkukestoksi piccolon kanssa? Onko minkälainen resistanssi coilissa?

    Mulla piccolo ois tulossa näppärän kokoiseksi ulkomodiksi(myös kotikäyttöön). Työkäytössä(raksaduuni) mulla on vv boxmodi. Ei tarvi varoa ja jos menee rikki kovassa kohtelussa niin aina saa korjattua/tehtyä uuden minimaalisella rahapanostuksella.

     
     
  20. #80

    Re: Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja dasazo
    Hienoja nää GP:n tuotteet. Kunhan seuraava erä tulee saataville niin itselle lähtee tilaukseen Piccolo + Spheroid combo! Mahtavan pieni, hieno ja hyvät löylyt siitä pitäis lähteä
    Noita samoja ei tehdä enää. Uusia malleja odotellessa

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •