Sivu 3 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 298

Aihe: GP tuoteperhe - keskustelua

  1. #41

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Tilasin ton papsin ja oon viel aika alottelija noitten modien kans (kolme viikkoa höyryttelyä tuli tänää täytee) mutta tartteeko tohon nyt sit hommaa se kick, vai pärjääkö ilmanki?

    Tiedän kyllä että modi toimii ilman kickiä mutta saako siitä kunnon höyryt irti ilman?

    Kysymys saattaa kuullostaa urpolta mutta olkaa armollisia.
    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  2. #42

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Itse ainakin pärjään ihan hyvin ilman Kick:iä.
    Kannattaa varmaan ensin mennä ilman ja jos tuntuu että tarvii niin ostaa se sitten.

    Kickiä en ole ikinä kokenut joten viisaammat voivat sitten valistaa sen saloista lisää.
    Sanoisin että AW IMR akut ja se riittää.

    mun 2centtiä

     
     
  3. #43
    Höyrypää Vonikka's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Kindom of Keminmaa
    Viestit
    672

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Itse ainakin pärjään ihan hyvin ilman Kick:iä.
    Kannattaa varmaan ensin mennä ilman ja jos tuntuu että tarvii niin ostaa se sitten.
    Itse käytän kanssa omaa GG:tä ilman kickkiä ja ei mitään heikkoa. Tosin tuossa hyllyssä on kickki paketissa joka mielessä kummittelee mutta pelko on se että kun kerran käytät kickkiä niin siitä ei enään voi luopua...

     
     
  4. #44
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja butler Näytä viesti
    Löytyykös mistä kaupasta Papsiin putkia? 18500 ja 18800 putket olisi hakusessa. Toki jos jollakin on ylimääräisenä, niin tarjota saapi
    Jos ei ole kiire, niin tuolta alkaa saamaan joskus ens kuussa tai seuraavassa: http://www.vapourart.com/en/

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nykänen Näytä viesti
    Tilasin ton papsin ja oon viel aika alottelija noitten modien kans (kolme viikkoa höyryttelyä tuli tänää täytee) mutta tartteeko tohon nyt sit hommaa se kick, vai pärjääkö ilmanki?
    Itse käytän kickiä, mutta kyllä tuolla pärjäisi aivan mainiosti ilmankin.

     
     
  5. #45

    Re: GP tuoteperhe - keskustelua

    Jos yli 1.5 ohmisia käytän niin mieluusti laitan kickin sisälle. Mut esim. tossa mun toisessa penelopessa on nyt 1.3 ohminen coili niin siinä ei tee kickillä mitään. Yli 1.8 ohmista en käytä ollenkaan ilman kickiä tai provaria kun ei toi yks akku riitä mun mielestä siihen.

     
     
  6. #46

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Kiitoksia neuvoista.

    Katsotaan siis kickin hankinta tarve myöhemmin.

    Provari mini & Kayfun v3

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    No niin laitettu viestiä perseas:lle ja kysäisty tuota 18800 putkea. Lupasi huomiseen mennessä selvittää vieläkö liikenisi Perkele kun kesti tuonne foorumille rekkaamisessa melkein päivä ennen kuin tuli vahvistus ja pääsi kirjoittelemaan

     
     
  8. #48

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    On muuten harvinaisen paska systeemi tolla perseaksella tuolla toi, että muuttuu väri tilauksen eri vaiheissa.

     
     
  9. #49

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    On muuten harvinaisen paska systeemi tolla perseaksella tuolla toi, että muuttuu väri tilauksen eri vaiheissa.
    Joo oli pakko laittaa yv:tä perseakselle. Ei mitään mahdollisuuksia nähdä tuolta ketjusta, et onko lähetetty vai ei. Kiitos melko vahvan punaviher värisokeuden

     
     
  10. #50

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Joo oli pakko laittaa yv:tä perseakselle. Ei mitään mahdollisuuksia nähdä tuolta ketjusta, et onko lähetetty vai ei. Kiitos melko vahvan punaviher värisokeuden
    hei ilmota sit mitä sano, mulla samat värit kun sulla. antaakohan se seurantakoodia?

     
     
  11. #51

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Kyl sieltä pitäis seurantakoodi tulla. Ei vissiinkään vaan lähetä sitä automaattisesti vaan se pitää kysyä sieltä.

     
     
  12. #52

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    hei ilmota sit mitä sano, mulla samat värit kun sulla. antaakohan se seurantakoodia?
    Ei ollu lähetetty viel, mut lupas lähettää tänään tai huomenna ja pistää seurantakoodin sit.

     
     
  13. #53

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    okei. mäkin laitoin kyselyä seurantakoodista.

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382

    Re: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ja minä jännitän jäikö mulle 18800 putkea.

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    382

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ja kyllä vain. 18800 putki lähti 18€ hintaan matkaamaan kohti residenssiäni Taitaa tuollakin putkella jäädä vielä n. mini-lavatuben mittaiseksi.

     
     
  16. #56

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Itselle tuli seurantakoodi ihan kyselemättä. Onkos kellään kokekemuksia tosta Spheroidista, hieman harmittaa kun en edellisellä kierroksella jo ottanut.

    http://www.youtube.com/watch?v=QsQT14SEg2Q

     
     
  17. #57
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Onkos kellään kokekemuksia tosta Spheroidista, hieman harmittaa kun en edellisellä kierroksella jo ottanut.
    Oikein mukava höyrykone. Höyryä tulee paljon, makukin hyvä ja TH melko kova. Maku on ehkä hieman miedompi kuin genesis-tyyppisissä.
    Tarvitko? On jäänyt valitettavasti pölyyntymään hyllylle ja voisin ehkä myydäkin pois, sillä käyttöön tämä hieno tuote pitäisi ehdottomasti saada.

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Itselle tuli seurantakoodi ihan kyselemättä.
    Sama täällä...

     
     
  19. #59

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja krib Näytä viesti
    Itselle tuli seurantakoodi ihan kyselemättä. Onkos kellään kokekemuksia tosta Spheroidista, hieman harmittaa kun en edellisellä kierroksella jo ottanut.

    http://www.youtube.com/watch?v=QsQT14SEg2Q
    On loistava vehje. Erittäin hyvä maku ja th. Höyryn määrä jää penelopesta pikkasen. Maku ainakin omassa parempi kuin DIDissä ja paljon helpompi saada toimimaan.

     
     
  20. #60

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    No perhana nyt alko tekee mieli ostaa tommonen spheroid

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •