Sivu 1 / 15 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 298

Aihe: GP tuoteperhe - keskustelua

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    GP tuoteperhe - keskustelua

    Tehdään tällekin oma osio, kun alkaa foorumilla olla useampia. Tänne vaa käyttäjäkokemuksia ja vinkkejä. Itselle saapui tänään, on se kyllä pieni 18650 putkellakin! Painoa on kyllä melkoisesti kokoonsa nähden. Pitää vaan opetella pitämään vaakatasossa pöydällä, pystyssä pöhisee koko ajan

     
     
  2. #2

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    Siinä pohjacapissa on se lukkosysteemi miten voi pitää pystyssy

     
     
  3. #3

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    Papsin pohjacapin kierteet vois olla vastapäivään, aukeaa meinaan aika helpolla kun lukitusta laittaa päälle. Itse olen kiristänyt sen pihdeillä kunnolla ja aukasen vain yläpäästä akunvaihtoa varten.

     
     
  4. #4
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Papsin pohjacapin kierteet vois olla vastapäivään, aukeaa meinaan aika helpolla kun lukitusta laittaa päälle. Itse olen kiristänyt sen pihdeillä kunnolla ja aukasen vain yläpäästä akunvaihtoa varten.

    Juu sama täällä. Alacäppi niin kovin kiinni kun vaan saa ja akunvaihdot yläcäpin kautta. Alkuun pisti ketuttamaan kun näppäinlukkoa avatessa jäi koko pohjacäppi käteen. Tästäkin huolimatta paras jousella toimiva pohjakytkin, magneettikytkimet onkin sitten jo aivan erilaisia. Plussaa ehdotomasti koosta ja työn jäljestä. Uudessa versiossa kierteet on aivan eri luokkaa kun ekoissa versioissa ja lisäksi kytkintä on hieman parannettu. Reilut ilmakanavat päätykorkissa mahdollistaa tankin lyömisen aivan kiinni asti. jolloin kokonaisuudesta tulee aika smoothi.


    Negoihin vois laittaa, että säätö ei riitä AW+kick yhdistelmällä, vaan jousta on pakko hiukan poikkasta.

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti

    Juu sama täällä. Alacäppi niin kovin kiinni kun vaan saa ja akunvaihdot yläcäpin kautta. Alkuun pisti ketuttamaan kun näppäinlukkoa avatessa jäi koko pohjacäppi käteen. Tästäkin huolimatta paras jousella toimiva pohjakytkin, magneettikytkimet onkin sitten jo aivan erilaisia. Plussaa ehdotomasti koosta ja työn jäljestä. Uudessa versiossa kierteet on aivan eri luokkaa kun ekoissa versioissa ja lisäksi kytkintä on hieman parannettu. Reilut ilmakanavat päätykorkissa mahdollistaa tankin lyömisen aivan kiinni asti. jolloin kokonaisuudesta tulee aika smoothi.


    Negoihin vois laittaa, että säätö ei riitä AW+kick yhdistelmällä, vaan jousta on pakko hiukan poikkasta.
    Joo tuo pohjakäpi vois tosissaan olla vasurin jengalla, niin elämä olisi hieman helpompaa. Ja tuon kierteiden laadun huomasin kanssa V1 ja V2 välillä.

    Mutta kyllä mulla menee 18500 putkeen ihan hienosti kick + 18350 AW IMR, mutta kokeilin Ultrafiren akulla niin jää ihan snadisti auki. Tietty noissa kick piireissä saattaa olla hieman heittoa. Pitää katsoa kun halppis IMR akut saapuu, että miten ne mahtuu...

    Tuon pohja capin tietty sais pysymään tipalla kierrelukitetta, mutta kick ja yläpään kautta vaihto on liian hankalaa... Ja sitten pohja capiä ei varmaan naarmuitta enää avata...

    E: Pitäskö otsikko muuttaa vaikka GP tuoteperhe, niin mahtuis piccolo ja spheroid keskustelut myös tänne...
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  6. #6

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    Piccolo menee varmaan saman ketjun alle mukavasti. Mulla on nyt ollu tä viikon ja ei voi muuta kun suositella. Ja on kyl uskomattoman pieni tää, kun vertaa muihin 14500 modeihin. Suunnilleen saman korkunen kun doni ja tässä on kuitenkin pitempi akku. Ja tosiaan pitää toi lukituksen käyttö "opetella" kun laukasee niin helposti. Donilla ei tuu ikinä laitettua lukkoa päälle (pitäis kyl kun poltin viikonloppuna yhden 306 aton ja melkeen jalkani) ni meinaa mennä automaattisesti taskuun ilman, että on lukko päällä.

    Minkäs korkunen toi 18350 paps on?

     
     
  7. #7
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    riippuu vähä mikä versio ilmeisesti on kyseessä. mulla aw18490 ja 18650 + kick heittämällä, 18350+kick jää pikkusen raolleen mut nätin näkönen o-renkaalla höystettynä. paljonkohan toi kick ottaa nokkiinsa akunvaihdoissa yläkautta?kierteet ikävästi edessä... oon ite vaihtanu akun alakautta niin ei se kickin jousi kärsi.
    yleisarvio on kyl kiitettävä tolla paketilla! sattuu olemaan kaikki putket ja yx yläcappi vielä varalle. pohjapalan(kytkimen) ku jostain sais niin ois 2 toimivaa papsia!
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  8. #8

    Vs: GP PAPS - keskustelua

    ^Mä kyllä vaihdan akun yläpäästä ja otan kickin pois myös, lähtee helposti kun vähäsen heilauttaa. Molemmat kickit mahtuu mulla 18350 AW IMR akun kanssa ihan hyvin, eikä jää rakoja. Liekö sitten joku jo katkaissu jousta aiemmin.

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Mitenkäs ton lukituksen pitäis toimia Nyt tuntee jo ittensä tyhmäks..

     
     
  10. #10

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    ^Kierteillä tomii lukitus.

     
     
  11. #11
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua


     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Jahas, video selvensi, kiitos! Mulla on sit vissiin jumissa toi lukitus

     
     
  13. #13
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Saattaapi olla.. Itelläni Prodigyssä aina välillä jumahtaa toi lukitusrengas, jos epähuomiossa kääntää tiukempaan kiinni..

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Ei liiku ei sitten mihinkään.. Kokeilin jo vinyylihanskat kädessä et sais pitoa.

     
     
  15. #15
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Käännätkö oikeeseen suuntaan?

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Eikös ton pitäis aueta samaan suuntaan ku pohjakäpinkin? Eli vastapäivään?

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Nyt toimii lukitus.. Väänsin ensin pohjakäpin tiukkaan ja sit käänsin lukitusrengasta varovasti leathemanin pihdeillä.. Olihan tiukassa!

     
     
  18. #18
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Nonni, et sä turhaan tätä ketjua perustanut! Sait upgradettuu omaan papsiis näppäinlukon

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Nonni, et sä turhaan tätä ketjua perustanut! Sait upgradettuu omaan papsiis näppäinlukon
    Hahah Olin kyllä ihmeissään ku muistelin et kyllä tässä näppäinlukko pitäis olla, mut ei mikään muu liiku kun pohjakäppi

     
     
  20. #20
    Höyrypää MikaMM's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    874

    Vs: GP tuoteperhe - keskustelua

    Kyllä tuosta esmokelta ostetusta PAPS:sta tuli uusi reissu putki. Kickin kanssa varsin verraton peli!
    Jokin RTA tuohon pitäisi jossain välissä hankkia, mutta nyt joutuu laittamaan hankinna pariksi kuukaudeksi (ehkä) jäihin. Eli kartotankeilla tuon kanssa pitää nyt hetki vielä pärjätä.

    Uusi Spheroidkin on jo Suomen kamaralla ja toivottavasti huomenna meikäläisellä. Ensimmäinenhän lähti takaisin Perseasille. Oli alaliitin asennettu hieman huolimattomasti ja vinoon, joten laitoin sen takaisin perjantaina ja Perseas laittoi uuden tulemaan.

     
     
Sivu 1 / 15 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •