Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Chubby Gorilla

  1. #1

    Chubby Gorilla

    Hommasin muutaman 60ml gorilla pullon ja vaikuttavat aika laadukkailta, mutta millähän ihmeen konstilla tippanokan saa irti
    täyttöä varten, istuu niin s..tanan lujaa kiinni. Yhden nokan jo rikoin pihtien kanssa

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Itelläkin noita 60ml pulloja onneksi vain 3 kpl, muita kokoja ei ollenkaan eikä lisää tule, jos kerran laatu tämmöinen. Sillä en nyt kovin laadukkaiksi sanoisi. Kääntää ylös alaisin niin lähtee jo tippasemaan ilman, että puristaa ollenkaan, huomasin tämän kun ravistaa pulloja niin korkin irroittaessa aivan tahmaista kaikkialla. Tippanokka tosiaan lujassa. Yhtä yritin veitsen kanssa avata niin koko reunuksen onnistuin tuhoamaan ilman, että tippanokka irtosi. Sain sen auki lopulta saksilla.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Itellä on 30ml pulloja ja niistä ainakin lähtee tippanokka irti ihan kynsillä..? Vähän kallistaa tippanokkaa, että saa kynnen väliin ja sitten kallistaa toiseen suuntaan, niin nokka hyppää irti.

     
     
  4. #4
    Itse aukaisen laittamalla saksen terän siihen tippakorkin alle ja työntämällä. Aukeaa minun mielestä ihan näppärästi eikä ole kärsineet ollenkaan. Käytössä siis 60ml ja 120ml versioita.

     
     
  5. #5
    120ml pulloja oli käytössä, mutta heitin roskiin juurikin tuon tippanokan hankalan irrottamisen takia. Pienellä talttapääruuvarilla itse nitkutin kantta auki, jälkeähän siihen reunaan tulee ja pitkän päälle ei varmaan hyvä juttu.

    Samoin tuon nokan reiän halkaisija on mun mielestä liian pieni +80VG nesteille, tosin saahan sen kartionokan saksilla leikattua lyhkäisemmäksi. Kerran tankkiaton täytön yhteydessä lähti tippanokkakansi irti, ja nesteet samantien lattioilla. Ehkä kansi ei ollut kunnolla kiinni, tai sitten oli muuten huono/löystynyt kansi.
    "Not a bad life really"

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Korvaboosti's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Raahe
    Viestit
    236
    Ite tykännyt noista 30ml pulloista taskupullona. Just soppeleita modin kans taskuun, ja riittää päiväksi. Oon leikannu muutaman millin kärjestä niin 80vg nestekkin huilaa läpi hyvin.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    240
    Tykkään 120ml:n pulloista. Tosiaan nokasta leikkaa päätä pois, ja hyvin tulee paksummatkin nesteet läpi.

    Pullon täyttämisessä käytän, muistaakseni @Jorpakko kikkaa, eli leikkaa pullon suuhun pieni lovi, niin on helppo nitkauttaa kansi auki.

     
     
  8. #8
    Tulihan joskus näitä testattua, olisko ollut PET. Ei oikein säväyttänyt.
    Muuten aika lailailla kinukin puteleita käytössä ollut ja toiminut hyvin, jotain LDPE versioita.. Nyt tuli joku sarja joka on roiskinut 3 kertaa nesteet syliin. Ei siinä jos kotona mut ku ulkona niin vähän vituttaa.
    Jep, 1 kertakin on liikaa. Joten uudet LPDE Gorillat testiin. Tähän asti hyvät ja todennäköisesti niillä jatkan.


     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •