Sivu 4 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 584

Aihe: Penelope (Golden Greek)

  1. #61

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Kir Fanis kertoi että noita on jo valmiina ja seuraavaksi postittelee niitä (maanantaina), kunhan lomilta palaa. Eli waporwallin kautta tilasin.
    Miten sieltä Waporwallista mitään tilataan, kun kauppa on ollut ties kuinka kauan "under construction"? Forumin kautta jotenkin vai?

     
     
  2. #62

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Foorumin kautta, siellä on modaajilla omat ketjunsa

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari fEE's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    200

    Vs: Re: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jali Näytä viesti
    Vittu tuolta kreikasta kestää kauan tulla posti. 23. päivä mun ikkunat lähetettiin ja niistä ei oo kuulunu mitään
    Kyl gurulta tuli 3 päivässä paketti. Ei valittamista. Mitä penelopeen tulee niin ekalla setupilla paremmat höyryt ku mitä oon saanu odyyn kyhättyä kahden viikon säätämisen jälkeen. Johtunee tiukemmasta imuvastuksesta (ehkä) Tai sitten en vaa osaa Jatketaan harjoituksia

     
     
  4. #64
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Re: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja fEE Näytä viesti
    Kyl gurulta tuli 3 päivässä paketti. Ei valittamista. Mitä penelopeen tulee niin ekalla setupilla paremmat höyryt ku mitä oon saanu odyyn kyhättyä kahden viikon säätämisen jälkeen. Johtunee tiukemmasta imuvastuksesta (ehkä) Tai sitten en vaa osaa Jatketaan harjoituksia
    Et sie vissiin aivan taitamaton ole, mulla on ihan sama homma. Tosi Odyyn olen useammin yrittänytkin väsäillä kaikennäköisiä tuplacoileja kierteillä ja ilman... Paras tulos on tullut ihan tavallisella setupilla... Molemmissa tällä hetkellä punottu lanka. Penelopeen olen kyllä saanut paremmankin viritettyä, genesis tyyppiset vekuttimet muuttuu aivan totaalisesti kun punoo coilin mut minä olen sitä mieltä että näissä kreikan ihmeissä punominen ei auta...

    Harmi kun työssäkäyvällä perheenisällä tuo aika milloin ehtii värkätä on rajallinen klo 22 - 24, niin ei aika riitä kuin yhteen setuppiin eikä ehdi heti perään tehdä toista ja harjoitella sillä tavalla...


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  5. #65

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Onko joku testannu penelopella fruit stripe illusionsia? Meneekö tukkoon? Kaiken muun toi on tähän mennessä saanu tukkoon mitä oon koittanu patsi 306 atot. Jos penelopella sais selätettyä sen

     
     
  6. #66
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Re: Penelope (Golden Greek)

    Ainakin Odyssa FSI värjäytyy tummaksi yhden vuorokauden jälkeen.. jotenki se reagoi metallin + lämmön kanssa.

    Tosta punomisesta, ainakin mun Odyissa miellyttävin setuppi tulee ihan perus kanthalilla ilman punomista. Mesh hommissa asian laita voi olla toinen.

     
     
  7. #67
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Kir Fanis kertoi että noita on jo valmiina ja seuraavaksi postittelee niitä (maanantaina), kunhan lomilta palaa. Eli waporwallin kautta tilasin.
    Saitko jo viestiä herra Fanisilta vai luitko palstalta, että putkia on jo valmiina? Odottelen nääs itsekin noita putkia ja taisin laitella nimeni listalle viime maanantaina, mutta ei ole lomalainen laitellut vielä maksutietoja.

     
     
  8. #68
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Miten sieltä Waporwallista mitään tilataan, kun kauppa on ollut ties kuinka kauan "under construction"? Forumin kautta jotenkin vai?
    Jees. Panet tonne http://www.vaporwall.com/forum/viewt...p=38124#p38124 nimi listaan. Ja lähetät Kir Fanikselle yksityispostia, missä kerrot tilauksen uudestaan. Saat paluupostissa paypal maksuhjeet. Paypalilla maksaessa laitat taas uudestaan tilauksen (esim 2x Penelope tai 1 x Penelope +1 x Ody 27mm) sekä postitusosoitteen viestikenttään. Tilaus tullee paypal viestin mukaan, eli voi vielä muuttaa mieltään ja tilata jonkin muun kombinaatin, näin ainakin omalla kohdalla.

     
     
  9. #69
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Saitko jo viestiä herra Fanisilta vai luitko palstalta, että putkia on jo valmiina? Odottelen nääs itsekin noita putkia ja taisin laitella nimeni listalle viime maanantaina, mutta ei ole lomalainen laitellut vielä maksutietoja.
    Privaa sain lomalaiselta. Sun pitää itse ensin lähettää privaa (katso edellinen viesti) , ei tolla listalla kai ole mitään merkitystä.

     
     
  10. #70
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Privaa sain lomalaiselta. Sun pitää itse ensin lähettää privaa (katso edellinen viesti) , ei tolla listalla kai ole mitään merkitystä.
    Joo, kyllä mä laitoin privaakin ja toivottelin vielä hyviä lomia. Odotellaan vaan sitten...

     
     
  11. #71

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Kannattaa varautua sit et kestää vähän niitten tuleminen Mä tilaan uudet kaks kohta jos ne vaikka ei jäis jumittamaan johonkin perseeseen

     
     
  12. #72
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Jali, sun paketti koukkaa romanian kautta (toscana mallista kun tilasin niin meni 4 viikkoa). KF:lta sain paketin kolmessa päivässä ja e-smoke gurulta tuli vuorokaudessa, eli kyllä se Kreikan posti pelaa, jos eivät hukkaa sitä pakettia.

     
     
  13. #73

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Romaniassa se ei ainakaan oo seurannan mukaan.

     
     
  14. #74
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mä odottelen kanssa viikko sitten Kreikasta lähetettyjä paria Penelopea ja erilaisia sitomisvehkeitä. Saisivat jo saapua, koska en kestä enää pettymyksiä postilaatikolla. En vaan kestä...

     
     
  15. #75

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Ei mulla loppupeleissä noitten ikkunoitten kanssa oo ees niin kova kiire kunhan ei mitään älyttömiä aikoja mee. Enemmän odotan maanantaina briteistä matkaan lähtenyttä hellfire miniä. Kaikki toivo on pistetty siihen, et se tulis huomenna

     
     
  16. #76
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Marlboroman Näytä viesti
    Mä odottelen kanssa viikko sitten Kreikasta lähetettyjä paria Penelopea ja erilaisia sitomisvehkeitä. Saisivat jo saapua, koska en kestä enää pettymyksiä postilaatikolla. En vaan kestä...
    Se on kyllä kaikkein pahin, kun on AIVAN VARMA että tänään se tulee; mutta ei. Ja seuraavana päivänä sama juttu. Eihän sitä kukaan kestä.

     
     
  17. #77

    Re: Penelope (Golden Greek)

    Ton takia mä haluan aina seurantakoodin, koska muuten tuun hulluks Hellfiresta mulla ei oo sitä ja oon räjähdyspisteessä. Tolla kreikan paketin seurantakoodilla ei kyl tee mitään kun se on seissy samassa paikassa 23. päivästä lähtien

     
     
  18. #78

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mulla tuli perjantana lähetysilmoitus. Ja tiistaina emäntä soitti töihin että paketti odottaa. En kyllä osannut edes uskoa.

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Jeesus perkele... Loppu nuo punimis- ja tuplacoil-jutut meikäläiseltä ny!!! Ei siitä vaan hyvä tule... Yksinkertaiselle kaverille yksinkertainen on paljon parempi....


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  20. #80

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Jees. Panet tonne http://www.vaporwall.com/forum/viewt...p=38124#p38124 nimi listaan. Ja lähetät Kir Fanikselle yksityispostia, missä kerrot tilauksen uudestaan. Saat paluupostissa paypal maksuhjeet. Paypalilla maksaessa laitat taas uudestaan tilauksen (esim 2x Penelope tai 1 x Penelope +1 x Ody 27mm) sekä postitusosoitteen viestikenttään. Tilaus tullee paypal viestin mukaan, eli voi vielä muuttaa mieltään ja tilata jonkin muun kombinaatin, näin ainakin omalla kohdalla.
    Kiitospa kiitos. Löytyi tilausohjeet. Kesti vuorokauden, että rekisteröitymiseni saitille aktivoitiin, mutta nyt pääsin.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •