Sivu 11 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 584

Aihe: Penelope (Golden Greek)

  1. #201

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vrtane Näytä viesti
    Onhan niitä ollu tälläkin viikolla täällä foorumilla myynnissä
    Itse sain tällä viikolla ostettua kaksi Penelopea täältä. Aktiivisesti vaan täällä myyntipalstalla roikkumaan, niin kyllä se löytyy .
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  2. #202

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Tuli ihan kuningas parannusehdotus tohon penelopeen, olen ihan varma ettei sitä ole vielä kukaan bonjannu... laittaisin sen kreikan pojille mut lontoo ei taivu niin hyvin et pystyisin ehdottamaan.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  3. #203
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Jaa Mosse ideasi meille... :P


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  4. #204

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Piirtelen kuvaa.... :P
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  5. #205
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosse70 Näytä viesti
    Piirtelen kuvaa.... :P
    mahtaa tulla jotain todella simppeliä ja yksinkertaista? Tosin kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat valhetta. Vai miten se meni..

     
     
  6. #206

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Olen miettinyt pientä parannusta tohon penelopen kanthaalin kiinnitämiseen, joo joo huono kuva ja vielä huonompi havannointi mut luulen et kaikki kiinnostuneet saa tosta mun ideasta selvän.



    Jos joku haluaa kirjoittaa ton mulle lontoon kielelle voin laittaa idean kreikan pojille.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  7. #207

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mikäs vika tossa nykyisessä systeemissä on?

     
     
  8. #208

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mä en ainakaan liputa ton idean puolesta. Toi nykynen tapahan on ihan loistava. Jättää miinuslangan vaan wickin alle lepäämään niin se ottaa sieltä varmasti maan kun ei se sieltä pääse mihinkään luiskahtamaan.

     
     
  9. #209

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Ei kai mitään vikaa, mutta ei kai se estä parantamasta. Eihän eGo-t atomisoijasakaan mitään VIKAA ole

    Jos tuon saisi ongelmitta niin ettei se tule tielle, niin olisi kyllä plussaa. Itsellä ekat setupit saattoivat kusta juuri siihen että lanka oli upoksissa wickissä eikä ottanut kontaktia. Tuo voisi lisäksi helpottaa käärimistä hieman. Toki aika pientä kun tuon on kerran oppinut mutta Toisaalta en tiedä sitten häiritsisikö tuo muuten niin paljon että olisiko loppujen lopuksi miinusta, kokeilemallahan se selviäisi. Ei huono idea kuitenkaan.

     
     
  10. #210
    Höyrypää

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    436

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Pyöräytät kerran sen miinuslangan wickin ympärille ennenkuin työnnät wickin kanavaan niin varmasti ottaa kontaktia.

    Tuossa imeon video aiheesta:
    http://www.youtube.com/watch?v=9Fv1N...re=context-chv

     
     
  11. #211

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Itse olen tehnyt niinkuin Seattlen Make näyttää; jättää langan rungon ja rinkulan väliin jumiin.

    http://www.youtube.com/watch?v=rVZMY...ailpage#t=712s

    Sitten kyssäriä, onko tuota keraamista osaa mistään tällä hetkellä saatavissa? smokegurulla niitä joku tovi sitten
    oli mutta kuppasin senkin asian kanssa niin kauan, että ilman jäin.

     
     
  12. #212

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Laitoin tämän jo tuonne GGTS-ketjuun, mutta laitan vielä tännekin:

    Penelopea ei suinkaan ole pakko käyttää GGTS:ssä Stealth Capin kanssa. Penelope istuu GGTS:n nokassa tiukasti ja hötkyilemättä, kun GGTS:n Draw Lid otetaan pois, ja Penelopen ja GGTS:n Connectorin (sekä Collector Tankin) väliin laitetaan 510-to-eGo -adapteri. Eipä ole murhetta siitä, että 510-liitännäiset osat heiluisivat.



    Tukevan ja napakan liitännän lisäksi toinen etu on siinä, että Penelopen imuvastusta voi säätää GGTS:n Control Ringillä.

     
     
  13. #213

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja viikinki77 Näytä viesti
    Mikäs vika tossa nykyisessä systeemissä on?
    Mulla olikin tossa ideane sellanen et toi kanthalin plussa pää kun on kiinni , niin se tahtoo mennä koko systeemi (coili, wick lanka) toispuoleiseksi kun toinen pää on kiinni toinen ei, elikkäs sais kumpaisenkin pään kiinni , niin sais viriteltyy keskelle keraamista kuppia ja suoraan ja syvälle.
    <---- Jaa että säästetty noin paljon euroja ja paskanmarjat !!
    eGO-CE4

     
     
  14. #214
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mä viritän suoraan ja syvälle ennen kaapeleiden kiinnitystä.

    Nyt on todettu hyväksi myös tuo healthcabinin 3mm naru. Sytkärillä vähän lämmitin coilin kohtaa ja 1 kuivapoltto = ei sivumakuja.

    1.3Ω setup ritisee kuin vanha kunnon boge!

     
     
  15. #215

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Mistä tälläistä healthcabinin 3mm narua voi tilata?
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  16. #216
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Mistä tälläistä healthcabinin 3mm narua voi tilata?
    No Healthcabinista!
    4,84745488 €:lla saa 5 metriä.

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=8091


     
     
  17. #217

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Onnenpäivä! Kaksi Penelopea kolahti postiluukkuun Noi kun on käytettyjä, niin niissä on kosteita vielä vanhoista nesteistä. Voinko pestä noi kaikki osat isopropanolissa? Tykkääkö o-renkaat huonoa siitä? Siis jos vaan nopeesti huuhtelee.

    Toivotaan nyt että nämä on sitten kehujen arvoisia :P
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  18. #218
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    187

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Breezer Näytä viesti
    Onnenpäivä! Kaksi Penelopea kolahti postiluukkuun Noi kun on käytettyjä, niin niissä on kosteita vielä vanhoista nesteistä. Voinko pestä noi kaikki osat isopropanolissa? Tykkääkö o-renkaat huonoa siitä? Siis jos vaan nopeesti huuhtelee.

    Toivotaan nyt että nämä on sitten kehujen arvoisia :P
    Ipa poistaa rasvan, ei siis fiksua liottaa niitä siinä. Saattavat kuivahtaa ikävästi. : Mutta ei hätää! Ratkaisin ongelman, otat o-renkaat pois! O0

     
     
  19. #219

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Ensimmäinen setup kasattu ja täytyy sanoa että mahtava laite on! Todella mahtavat höyryt lähtee. Tein ihan simppelin yhdestä 3mm silicapätkästä ja vastukseksi tuli 1.6 ohmia. Tuollaisen setupin rakentaa todella nopeasti. Ei tätä voi kuin suositella!!
    Aku #18 ( KayFun III ES)

     
     
  20. #220

    Vs: Penelope (Golden Greek)

    Kuinkas 100% VG-nesteet toimii teillä Penelopessa?
    Itsellä tuntuis Bobas Bounty antavan dryhittejä melko usein johtuen ilmeisesti ettei ehdi wickata tarpeeksi nopeesti tai sitten olen vain sössinyt setupin.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •