Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 92 / 92

Aihe: VaporBreak.com

  1. #81
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    Noukittu postista ja Claim on peruttu .

    Laitteessani kierteet on tosi karheat, mutta tähän hintaan en enempää voi vaatia. Putsaus, coili/pumpulit sisään ja pesällinen pöhiseen...
    Omani ei vihellä(itselleni sopivalla imuvastuksella kevyesti suhisee). HL:n Eden ei ole maistunut näin hyvälle sitten Orion 2.1(kytkin *askana) jälkeen.

    Toivottavasti teille on myös tullut maanantaikappale, siis maanantai on se päivä jolloin Kiinasta ei saa sekundaa

     
     
  2. #82
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Itse tässä just pitelen saapumisilmoitusta kädessä ja kohta lähden pyöräilemään postiin päin. Saapa nähdä mitä sieltä tulee Oisin kyllä kiitollinen, jos tuosta omasta kappaleesta puuttuis myös tuo vihellysominaisuus! Haisiko se sun Lite pahalle? Ihmiset on sitä harmitellu, että koko laitos on ollu jonku työstö-öljyn peitossa ja haisee pahalta monesta pesusta huolimatta.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  3. #83
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    20
    En huomannut mitään pahempaa tuoksua ja ruski oli muutenkin aika "siisti". Toki ensiksi "uitin" isopropyylialkoholissa ja sen jälkeen vielä etikka/astianpesuaine kylpyyn.

     
     
  4. #84
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Nonii, nyt on omaki Kaiffari hallussa. Yleinen laatu yllättävän hyvä, näyttää tyylikkäältä ja kierteet on todella hyvät. Viheltää ilmansäätöruuvin ollessa tietyssä asennossa, mutta kun avaa sen kokonaan, vihellys loppuu. Itse olen muutenkin tottunut melko löysäimuisiin atoihin. Värkkäsin ekan pumpulimicrocoilin tuohon, eikä kyllä ainakaan vielä makunsa puolesta vakuuta. Saatoin tehdä liian tiukan pumpulipötkön, joten se pitää luultavasti vaihtaa. Mutta yleisesti ottaen todella lupaava ato tämä vaikuttais olevan!
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  5. #85
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    Neljä pumpulia vaihdettu tohon klooni kaiffariin ja on toi kyllä herkkä sille kuinka paljon vanuu sinne iskee. Ekaks laitoin ihan likaa, toka hyvä. Kolmanteen taas liian vähän ja samoitein vaihtoon

     
     
  6. #86
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Neljä pumpulia vaihdettu tohon klooni kaiffariin ja on toi kyllä herkkä sille kuinka paljon vanuu sinne iskee. Ekaks laitoin ihan likaa, toka hyvä. Kolmanteen taas liian vähän ja samoitein vaihtoon
    Itselläkin oli vähän ongelmia alussa. 15G neulan (1,8 mm) käärin aluksi aivan liikaa .32 kanthalia ja vastukseksi tuli 1,6 ohmia. Pumpuliakin pistin vähän liikaa, koska wickkaaminen ei ollut ihan parhaasta päästä. Seuraavan setupin onnistuin heittämään oikosulkuun ja lanka paloi toisen postin kohdalta poikki aika iloisesti. Kolmanteen laitoin paljon löyhemmin pumpulia ja vastukset asettu tuonne 1,1 ohmin tienoille. Alussa maun kanssa oli jotain ongelmia, mutta nyt koko srtupöi jollain tapaa ilmeisesti sisäänajoi itsensä ja makua on aivan uskomattoman paljon! Eli mieluummin löyhästi kuin liian tiukasti.
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  7. #87
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Tervehdys ! Onko ketään puhtaasti kustu linssiin tuon vaporbreakin toimesta?? Itse sain track numberin joka alkoi näyttää vasta 4 päivän jälkeen missä paketti liikkuu ja eilen näytti että paketti olisi lähtenyt tänne Suomeen,mutta nyt kun katsoin niin seurannan mukaan seisoo komeasti Peking:in mestoilla... viesti pyyntöihin ei vastata ja vaikuttaa muutenkin hieman epämääräiseltä mestalta... Lueskelin ulkomaisilta foorumeilta kyseisestä puljusta ja siellä esim yksi henkilö ilmoitti,että hänelle oli tullut pelkät tyhjät paketit ja yhden henkilön reilu 500$ tilaus on tipotiessä,eikä hänelle vastata yhteyden ottoihin. Lievästi pelottaa,että mahdanko koskaan saada tavarani perille puhumattakaan ehjänä. VITTU miksen tilannu tuolta fasttech:iltä prkl !!

     
     
  8. #88
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Mul kesti 3kk ennen kuin paketti tuli perille, en oo enää tilaillu tuolt puljust.
    Japa japa

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Vitulla päähän ! Otitko mimmosen kuljetuksen siihen sun tilaukseen?? Itse otin tuon "nopean" DHL-kuljetuksen. Omaa tyhmyyttä tämä tietenkin on kun menin tilaamaan tuolta tutkimatta paikan taustoja,mutta kun minulla oli hakusessa eka mekaaninen niin hyvässä uskossa tilasin sitten tuolta kun joku ehdotti yhdellä sivulla,että tilaa tuolta..

     
     
  10. #90
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja th84 Näytä viesti
    Vitulla päähän ! Otitko mimmosen kuljetuksen siihen sun tilaukseen?? Itse otin tuon "nopean" DHL-kuljetuksen. Omaa tyhmyyttä tämä tietenkin on kun menin tilaamaan tuolta tutkimatta paikan taustoja,mutta kun minulla oli hakusessa eka mekaaninen niin hyvässä uskossa tilasin sitten tuolta kun joku ehdotti yhdellä sivulla,että tilaa tuolta..
    Mul oli silloin kirjattukirje. Silloin kun tilasin niin oli Kiinan tullilla tehoviikot se paketti lähetettiin kolmella eri tunnuksella kun se aina palautu myyjälle
    En olisi vielä huolissaan, mutta jos viikon sisään ei DHL:n kaveri rimpauttele ovikelloa niin sitten maksun peruutusta vaan niin saat rahat takasin.
    Japa japa

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Iso kiitos tiedoista Para ! Olin kyllä täysin tietoinen että saattaa kestää sen 2vko ja sivuilla taisi olla,että kuljetus kestää sen 3-7 pvä,enkä olisi yhtään huolissani mikäli seuranta olisi toiminut ja viesteihini olisi vastattu EDES jotain.. Epäilykset alkoivat vaan hiipiä ja sen takia aloin penkoa kyseisestä puljusta tietoa ja oikeestaan lähes kaikki tieto oli pelkkää negatiivista mitä löytyi.. Toivotaan nyt että tässä olisi onnellinen loppu ja tavarat saapuisi perille/ehjinä Yksi asia on kyllä varma,että tuolta laitoksesta en kyllä tilaa IKINÄ ENÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN

     
     
  12. #92
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2014
    Viestit
    8
    Nonii... Eilen tuli s.postiin sitten ilmoitus että tuote on lähetetty uudestaan,koska on palautunu toimittajalle.. Tämä on kyllä todella syvältä täytyy varmaan pyytää jotain alennusta tästä prkl !

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •