Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 92

Aihe: VaporBreak.com

  1. #1

    VaporBreak.com

    Elikkäs nostanpas tämmöisen kaupan esille. Onkohan kukaan tilannut kyseisestä puljusta? Näyttäisi nimittäin olevan Dekangin nesteet ja "kopio"akut aikas halavalla. Postikulutkaan eivät päätä huimaa.
    Tilata voisi testiksi, mutta en oikein löytänyt mistään tietoa puljusta, niin ei oikein suurempaa tilausta kehtaa suoraan laittaa, koska kiinalainen kauppahan tuo on. Chatin kautta kyselin pari kysymystä, niin todella huonosti puhui ja ymmärsi Lontoota. Pitänee alkaa opettelemaan kiinaa, koska olen huomannut että kyseinen kielimuuri on rakennettu lähes jokaiseen Kiinapuljuun

     
     
  2. #2

    Vs: VaporBreak.com

    Muistanet sen, että Kiinan puljuista nikotiinin tilailu on SooSoo ja saattaa tulla sanktiota jos tullisetä sörkkii.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  3. #3

    Vs: VaporBreak.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Muistanet sen, että Kiinan puljuista nikotiinin tilailu on SooSoo ja saattaa tulla sanktiota jos tullisetä sörkkii.
    Tottakai, saa sieltä ilman nikotiiniakin

     
     
  4. #4

    Vs: VaporBreak.com

    ^ mutta onko siinä taas mitään järkeä on toinen kysymys
    Varsinkaan kun kyseessä ei mistään kovin kummoisista nesteistä ole.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5

    Vs: VaporBreak.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    ^ mutta onko siinä taas mitään järkeä on toinen kysymys
    Varsinkaan kun kyseessä ei mistään kovin kummoisista nesteistä ole.
    Niin no se on ihan totta. Jos diggaa läträtä nuitten kanssa nii ei siinä mitään
    Itse sillä kannalla otin nuo nesteet esiin että nyt voisi tässä tupakoinnin ja nuuskaamisen lopettamisessa oikeastaan vetästä sen kortin, että valitsee pari nikotiinitonta nestettä kun on jo muutenkin alentanut nesteiden vahvuutta.

     
     
  6. #6

    Vs: VaporBreak.com

    ^ Your argument is valid

    Totta.. Ole pioneeri ja laita tilausta sisään.. Kerro kauan postitus kesti, oliko paketointi hyvä ja leipoiko akut heti kiinni.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  7. #7

    Vs: VaporBreak.com

    tasan viikossa tuli täältä paketti.

     
     
  8. #8
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: VaporBreak.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    tasan viikossa tuli täältä paketti.
    n. kuukauden olen nyt odottanut täältä kasaa dct tankkeja sekä kartoja..
    kiinan posti on niin arvaamaton, ehkä ne joskus saapuu...

    vamo muuten 26 taalaa rekisteröityneelle asiakkaalle, ja stainless steel vamo 29 taalaa..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  9. #9
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755

    Vs: VaporBreak.com

    Kertokaas sitten Vamo -tilailijat mullekki, että pitikö tullissa maksaa paketista alvit. Menee muutamalla eurolla alvirajojen yli kun pelkän Vamon tilaa. Nyt voi tään kiinalaisen uudenvuoden loman jälkeen olla melko ruuhka päällä siellä, voipi vaikuttaa toimitusaikoihin aika rajusti. Mutta tosiaan, tuolta oon ajatellu ihan lähitulevaisuudessa pistää Vamon tulemaan kohti kotosuomea
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
  10. #10

    Vs: VaporBreak.com

    Mulle tuli tuolta kaksi vamoa läpi ilman tulleja.

     
     
  11. #11
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: VaporBreak.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Kertokaas sitten Vamo -tilailijat mullekki, että pitikö tullissa maksaa paketista alvit. Menee muutamalla eurolla alvirajojen yli kun pelkän Vamon tilaa. Nyt voi tään kiinalaisen uudenvuoden loman jälkeen olla melko ruuhka päällä siellä, voipi vaikuttaa toimitusaikoihin aika rajusti. Mutta tosiaan, tuolta oon ajatellu ihan lähitulevaisuudessa pistää Vamon tulemaan kohti kotosuomea
    Kas, satuin katsomaan äsken postin sivuilta noilla seurantakoodeillani, niin tänään on saapunut suomeen 2 eri pakettia.. Jippiiiii!
    Mulle tulee tuo stainless steel vamo täältä.
    En osaa vielä sanoa että jääkö tulliin kun paketti on vasta rekisteröity suomeen iltapäivällä.
    En ainakaan omaaloitteisesti rupea mitään tulleja makselemaan mistään muutaman euron ylityksestä, jos tulee jotain ylimääräistä
    siitä etten tee ilmoitusta niin tulkoot.
    Kerron myöhemmin.

    edit:
    nähtävästi jäi vamo paketti tulliin, koska toinen samasta paikasta ja samana päivänä tullut paketti saapui seuraavana päivänä lähipostiini (kirjattuja lähetyksiä)


    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  12. #12
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: VaporBreak.com

    Tuli vamokin tullista läpi. (Ei näemmä postin sivusto päivittänyt heti seurantaa..)
    ALV olisi ollut 6eur risat jos olisi jäänyt..
    Lähdenkin hakemaan...

    edit:
    hyvin pelittää, ja tässä näiden stainless steel versiossa ainakin on uusi pohjajousi.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219

    Vs: VaporBreak.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Nyt voi tään kiinalaisen uudenvuoden loman jälkeen olla melko ruuhka päällä siellä, voipi vaikuttaa toimitusaikoihin aika rajusti.
    Vaporbreakillä ainakin nopeeta toimintaa kun viikonloppuna laitoin Vamon tilaukseen ja maanantaiaamuna 08.30 Kiinan aikaa tuli sähköpostiin seurantakoodi Tiedä sit kauanko kestää saapua perille asti

     
     
  14. #14
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Viime sunnuntaina laitoin viimein Vamon tilaukseen tuolta ja heti maanantaina ilmoitettiin paketin lähteneen matkaan, seurantakoodin kera tottakai. Tosin koodi ei vielä reilun vuorokauden jälkeen lähetyksestä anna mitään tulosta tuolla seurantasivulla, jospa tuo huomenna ilmestyis järjestelmään. Toivottavasti saapuis pian, Suomesta tilatut akut ja laturi rapsahtivat vuorokaudessa postilokeroon

     
     
  15. #15
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Tilasin täältä myös DCT tankkeja. (5 kpl,3 isoa,2 pientä)
    Jokaisessa on hiusmurtumia alacapin kohdalla, sekä karton vaihto on TODELLA hankalaa, reiät ovat jotenkin niin tiukat että saa oikein voimalla painaa kartot tankkiin.
    Sitten kun dct refillerin puskee ylhäältä sisään, niin karto irtoaa alacapin kera..
    Pistin näille palautetta asiasta, muttei ole mikään yllätys etteivät siihen vastanneet kun eivät
    ole vastanneet aiempiinkaan tiedusteluihin.
    Kun vertaa näiden tankkeja esim. Puffin myymiin, niin Puffilta saa sentään oikeasti laadukkaita kartotankkeja.
    Ei mulla muuta tällä kertaa.

     
     
  16. #16
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Vamo tilattu shipattu 11.3, tänään ilmesty postin tilausseurantaan tiedot, eli vaimo on saapunut La Grande Hellsinkiin. Nyt alkaa järjetön kynsien jyrsiminen ja jännitys tiivistyy; kuinka paljon tullimiehet kiinnostuu mun paketista

     
     
  17. #17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Threnody Näytä viesti
    Vamo tilattu shipattu 11.3, tänään ilmesty postin tilausseurantaan tiedot, eli vaimo on saapunut La Grande Hellsinkiin. Nyt alkaa järjetön kynsien jyrsiminen ja jännitys tiivistyy; kuinka paljon tullimiehet kiinnostuu mun paketista
    Tuskin kiinnostaa. On varmaankin jo tullattu Kiinassa, sisältönä lelutuotteita ja hinta just 20 euroa postikuluinensa... who cares ;-)

     
     
  18. #18
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lilari Näytä viesti
    Tuskin kiinnostaa. On varmaankin jo tullattu Kiinassa, sisältönä lelutuotteita ja hinta just 20 euroa postikuluinensa... who cares ;-)
    Ainahan niihin on sisällöksi merkitty joku nepalilainen hieromasauva, 10$ Mutta kukapa sitä koskaan tietää milloin siellä pöydän takana istuu vittumainen tulliukkeli, joka ei ole saanu vähään aikaan vaimoltaan. Ja vissiin joku sano että se kuuluisa kuun asento vaikuttaa myös tähän tullijuttuun. Kyllähän noitaki on nähty. Mutta hyvällä tuurilla paketti on hyppysissäni maanantaina tai viimeistään tiistaina.

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    30
    Sieltä lähti itellekkin vamo tulemaan, pakkohan se on tilata, kun tuolla hinnalla saa!

     
     
  20. #20
    Höyrypää Threnody's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    755
    Pistetäämpä tännekki vähän omia kokemuksia tästä puljusta. Eli Vamon täältä tilailin jokin aika sitten. Noin kaksi viikkoa meni, että paketti oli noudettavissa postista. Vamo toimi ensimmäiset kuusi tuntia oikein loistavasti, mutta sen jälkeen meni aivan mykäksi, eikä osoittanut juuri elon merkkejä. Ehdin lähettää jo vihaista palautetta VaporBreakille asiasta, tietäen ettei se hyödytä mitään. Nielin tappioni ja tilailin uuden samanlaisen vehkeen samasta puljustua. Kuollut Vamo lähti kuitenkin yllättäen toimimaan, kun napautin sitä vasaralla muutaman hattuun ja oikein hyvin on pöhissyt sen jälkeen!

    Nyt Kiinasta ois siis tulossa mulle toinen Vamo + jokin mysteeripaketti, josta sain jokin aika sitten lähetystunnuksen sähköpostiini. Kävin tsekkaamassa VaporBreakin sivuilta omalta accoutiltani lähettämäni palautteen ja yllätyksekseni huomasin että olin saanut viestiini vastauksen (jossa ei kyllä viitata millään tavalla lähettämääni viestiin):

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lucy Li @ VB
    Thank you for shopping at VaporBreak.com
    This is YOUR TRACKING NUMBER(RB141591415CN).
    Please open the following website to see your status.
    17track[Together Tracking], International Registered/Parcel/EMS/Express Tracking System
    (It takes up to 3 working days to show your postal tracking number at China post/EMS.)
    Have a great day from VaporBreak.com.
    Tuon lisäksi minulla on siis eri seurantakoodi toiselle Vamolle, eli ei mitään tietoa mitä tuo paketti sisältää Jännityksellä odottelen saapumista, voiko olla mahdollista että nuo lähettävät mulle mukisematta uuden Vamon tuon hajonneen tilalle?
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam


     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •