Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 88

Aihe: G****smoken sähkötupakka.

  1. #61
    Höyrykonkari fanatics's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    282

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Pitäiskö itkeä vai nauraa?

     
     
  2. #62
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    siis mitä nää kusipäät vittu horisee !!!!
    melkonen patteri saa olla
    tämä on siis suora lainaus FB:n sivulta


    GreenSmoke.fi Aloituspakkauksella pääsee hyvään alkuun. Monet asiakkaat ostavat mukaan myös tehoakun. (Kestää yhdellä latauksella 3-4 vrk).
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA
    siis mitä nää kusipäät vittu horisee !!!!
    melkonen patteri saa olla
    tämä on siis suora lainaus FB:n sivulta


    greensm0ke.fi Aloituspakkauksella pääsee hyvään alkuun. Monet asiakkaat ostavat mukaan myös tehoakun. (Kestää yhdellä latauksella 3-4 vrk).
    Normaaal!!!

    Kestäähän noilla 10ml nestettäkin kuukauden
    Mitenköhän kestää iltaisin katsoa peiliin kun myy jollekin 510-akun, laturin ja 62 paskaa kartoa joissa jotain nestettä yht n.30ml ja pyytää siitä 200 eur

    EDIT: Ei vittu se oli 300 euroa :

     
     
  4. #64
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852

    Vs: Re: Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosquito Näytä viesti


    EDIT: Ei vittu se oli 300 euroa :
    Eipäs.. Ostos tv -maisesti nyt alle kolmen sadan! (299) Jos tilaat heti, saat lisäksi vielä tehoakun! (Kesto 3-4päivää)

     
     
  5. #65

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    GS:llä kova kampanja facebookis, jaa kuva, joka kymmenennelle alotuspakkaus ilmatteeks...

     
     
  6. #66

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Hitsinvitsi kun ois rikas ja ylimääräistä rahaa. Hetihän se ois tommonen 379,- maksava setti tilata. Hinnan perusteella potkii darwinia, GG:itä, provaria ja jopa katanaa perseelle ihan 6-0.

     
     
  7. #67

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Hah.. olivat poistaneet julkasun
    No minäpä varsin asiallisesti kysyin fb:ssä, että miksi poistatte heti kirjoituksen, jos tuotteitanne kritisoidaan. Pari tuntia meni ja poistivat tuonkin, kommentilla jo oli tykkääjiäkin. Kyllä pistää vihaks kyseinen ihmisiä kusettava paskafirma.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    352

    Re: G****smoken sähkötupakka.

    Pitää tehdä joukkohyökkäys Yhden ne nitistää, muttei meitä kaikkia...ainakaan heti

     
     
  9. #69

     
     
  10. #70
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    FB:ssä näkyy sivupalkkien mainoksissakin jo
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  11. #71

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    FB:ssä näkyy sivupalkkien mainoksissakin jo
    Pitänee klikkailla sitä sivupalkin mainosta, kun kuulin mainosten hinnan perustuvan klikkausten määrään Eli mitä enempi hittejä, sitä enempi maksaa kyseiselle firmalle.

     
     
  12. #72

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Mainostavat 900mah akkunsa kestävän 75-100 normiröökin verran eli n. 4-5päivää? Laitoin fb kommentin tuosta katotaan vastataanko vai poistetaanko. noihan hakkaa saman kalibeerin egot mennentullen

     
     
  13. #73
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Pitänee klikkailla sitä sivupalkin mainosta, kun kuulin mainosten hinnan perustuvan klikkausten määrään Eli mitä enempi hittejä, sitä enempi maksaa kyseiselle firmalle.
    Perkules, menin itse klikkaamaan sen piiloon harhaanjohtavana
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  14. #74
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ray krebbs Näytä viesti
    Pitänee klikkailla sitä sivupalkin mainosta, kun kuulin mainosten hinnan perustuvan klikkausten määrään Eli mitä enempi hittejä, sitä enempi maksaa kyseiselle firmalle.
    No sitä mukaan ne aloituspakkauksien hinnat vaan nousee... onhan noilla [sarcasm]laatutuotteilla[/sarcasm] varaa nostaakin!!!

     
     
  15. #75

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Oltiin tossa mamman tätin möksällä muutama viikko sitten ja siihen tuli joku niiden tuttu patu vastakkaiselta rannalta ja imutteli siinä jotain pötkylää. Mä tietysti into pinkeenä kyseleen et mitäs imuttelet niin tuumas vaan et sähkötupakkaa, no mä siihen et älä välitä vähän on samanlaiset harrastukset itelläkin ja vetäsin Provarin taskusta ja pölläytin kolmen metrin höyrypilvet taivaalle. Patu katteli ihmeissään et mitäs hemmettiä, mikäs vehe tuo on, mä tuumasin et Provari tietysti mitäs sä sit imuttelet, tuumas vaan et Greensmoken sähkötupakka no mä kysyin tietysti et saako tolla lelulla imastua enemmän ku parit hatsit ennen ku laturia täytyy näyttää, sit tuumasin et ai suakin on sit kusetettu, kysy multa et miten niin. Nooh mä sanoin et tutkiskeleppas huvikseen netin syövereistä et mitä noi pötkylät muualla maksaa.

    Tarinan opetus oli se et älä lyö käsiäsi paskaan jos parempaakin on tarjolla

     
     
  16. #76
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    • Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
      Oltiin tossa mamman tätin möksällä muutama viikko sitten ja siihen tuli joku niiden tuttu patu vastakkaiselta rannalta ja imutteli siinä jotain pötkylää. Mä tietysti into pinkeenä kyseleen et mitäs imuttelet niin tuumas vaan et sähkötupakkaa, no mä siihen et älä välitä vähän on samanlaiset harrastukset itelläkin ja vetäsin Provarin taskusta ja pölläytin kolmen metrin höyrypilvet taivaalle. Patu katteli ihmeissään et mitäs hemmettiä, mikäs vehe tuo on, mä tuumasin et Provari tietysti mitäs sä sit imuttelet, tuumas vaan et Greensmoken sähkötupakka no mä kysyin tietysti et saako tolla lelulla imastua enemmän ku parit hatsit ennen ku laturia täytyy näyttää, sit tuumasin et ai suakin on sit kusetettu, kysy multa et miten niin. Nooh mä sanoin et tutkiskeleppas huvikseen netin syövereistä et mitä noi pötkylät muualla maksaa.

      Tarinan opetus oli se et älä lyö käsiäsi paskaan jos parempaakin on tarjolla
      Ai semmonen opetus siinä oli? Minusta vaikutti, että kaveri oli tyytyväinen ostokseensa, ja kauppahan käy jos kysyntä ja tarjonta kohtaa.

      Ei ole omaa kokemusta Greensmoken laitteista, mutta eihän ne ihan kelvottomia ole, jos ne tekee kauppansa kummikin.

      Minullekin Greensmoke oli eka kontakti tähän harrastukseen: heidän mainoksensa innoittamana aloin googlata aihetta, ja päädyin tänne ja tilasin Englannista eGo-T -startterin. Se oli ihan perseestä se kokemus.
      [list type=decimal]
    • toimituksesta puuttui kaikki nesteet, kuori oli auki, mutta laite mukana edelleen
    • toinon ato ei toiminut vähääkään, toinen hajos 1kk iässä heti takuun rauettua
    • akut levisi kans pian, oli krooninen akkupula, ja pian mulla oli akkuja joka lähtöön kun tilasin niitä amerikasta, puolasta ja ties mistä täydennykseksi. Vasta Aidot Joytech-akut alkoi pelittää kunnolla, ja EMDCC. eGo-T tankeista en tainnut koskaan saada tyydyttävää hatsia.

    Eli mua ainakin kusetettiin rankasti. Siitä oppineen olenkin "myynyt" tuttavilleni vain ja ainoastaan laatumerkkejä.[/list]
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2012
    Viestit
    149

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Oltiin tossa mamman tätin möksällä muutama viikko sitten ja siihen tuli joku niiden tuttu patu vastakkaiselta rannalta ja imutteli siinä jotain pötkylää. Mä tietysti into pinkeenä kyseleen et mitäs imuttelet niin tuumas vaan et sähkötupakkaa, no mä siihen et älä välitä vähän on samanlaiset harrastukset itelläkin ja vetäsin Provarin taskusta ja pölläytin kolmen metrin höyrypilvet taivaalle. Patu katteli ihmeissään et mitäs hemmettiä, mikäs vehe tuo on, mä tuumasin et Provari tietysti mitäs sä sit imuttelet, tuumas vaan et Greensmoken sähkötupakka no mä kysyin tietysti et saako tolla lelulla imastua enemmän ku parit hatsit ennen ku laturia täytyy näyttää, sit tuumasin et ai suakin on sit kusetettu, kysy multa et miten niin. Nooh mä sanoin et tutkiskeleppas huvikseen netin syövereistä et mitä noi pötkylät muualla maksaa.

    Tarinan opetus oli se et älä lyö käsiäsi paskaan jos parempaakin on tarjolla
    Lähinnä tästä jäi sellainen negaationomainen vaikutelma "opetukseksi" että tällaiseen ylimieliseen ja elitistiseen tyyliin esiintymisessä ei ole mitään mieltä. Kyllä kai sitä voi asiansa tuoda esiin hieman tahdikkaamminkin kuin että "ai suakin on sit kusetettu."

     
     
  18. #78
    Höyrypää

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    Loppi
    Viestit
    459

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AN14 Näytä viesti
    Lähinnä tästä jäi sellainen negaationomainen vaikutelma "opetukseksi" että tällaiseen ylimieliseen ja elitistiseen tyyliin esiintymisessä ei ole mitään mieltä. Kyllä kai sitä voi asiansa tuoda esiin hieman tahdikkaamminkin kuin että "ai suakin on sit kusetettu."
    +1 Tietysti tyylinsä kullakin, eikä välttämättä pahalla tarkoittanut. Kurjaa kuitenkin että päästään tolleen nyhtämään rahaa tietämättömältä.

    Kicked Bolt|GGTS #3134|Odysseus V2|ProVari
    Tulossa:...

     
     
  19. #79

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja AN14 Näytä viesti
    Lähinnä tästä jäi sellainen negaationomainen vaikutelma "opetukseksi" että tällaiseen ylimieliseen ja elitistiseen tyyliin esiintymisessä ei ole mitään mieltä. Kyllä kai sitä voi asiansa tuoda esiin hieman tahdikkaamminkin kuin että "ai suakin on sit kusetettu."
    Joillakin on näköjään pipo liian kireellä näin viikoloppuna En toki haukkunu kaveria idiootiksi eikä se minulta ole pois jos hän on ostanut Greensmoken vehkeet. Jubailtiin siinä jonkun aikaa erinlaisista sähköhärpäkkeistä ja hän myönsikin et kalliitahan nuo on nuo Greensmoksen vehkeet jos vertaa moneen muuhun puljuun. Mut sanoi et hänelle riittää ihan hyvin kuitenkin.

    Kaikkia kirjoituksia ei kannate pipo liian kirellä lueskella O0

     
     
  20. #80
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: G****smoken sähkötupakka.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rokuli Näytä viesti
    Jubailtiin siinä jonkun aikaa erinlaisista sähköhärpäkkeistä ja hän myönsikin et kalliitahan nuo on nuo Greensmoksen vehkeet jos vertaa moneen muuhun puljuun. Mut sanoi et hänelle riittää ihan hyvin kuitenkin.
    Sehän tässä on kai se pääasia. Että tupakka tulee tumpatuksi ja höyryä nousee.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •