Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 56 / 56

Aihe: Smok TFV12 Cloud Beast King

  1. #41
    Ei taida välttämättä coilin olla pinttynyt. Yleensä ilmiö esiintyy joissain laitteissa joissa coili suorastaan lilluu nesteessä, eikä pumpulointi pysty filtteröimään. Toisissa laitteissa tapahtuma vaan ei näy...
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  2. #42
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Ei taida välttämättä coilin olla pinttynyt. Yleensä ilmiö esiintyy joissain laitteissa joissa coili suorastaan lilluu nesteessä, eikä pumpulointi pysty filtteröimään. Toisissa laitteissa tapahtuma vaan ei näy...
    Kyllä itsellä on tuota esiintynyt mm. kaiffari-kloonissa (joku dream), merlinissä yms. Eli ei ole ainakaan itsellä ollut mitenkään laitekohtainen.

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Eipä tullut pestyä,mutta miksi se tulee atopään sisältä se tumma vana no täytyykäyttää auki ja putsailla kunnolla.
    Onko manalla noi atopäät kestäny yleisesti kuinkapaljon nestettä ajella läpi?

    Purin tuon atopään ja kyllähän se oli alkanu kärtsäämään,hyvä smok,luulisi kestävän enemmän kuin 20ml nestettä.ei ainakaan noita x4 tule mulle enää,nyt koitellaan tuon q4 kestävyyttä seuraavaksi
    V12-T12 kesti itselläni 400ml ja kaksi kuukautta. Sitten vasta maistui palaneelle välillä.

    Jos ei coili kestänyt enempää kuin 20ml on kyseessä käyttäjävirhe (epäonnistunut esikostutus/sisäänajo), karmea coilintapponeste tai harvemmin surkea coiliyksilö. Millä VG/PG suhteella ajelet ja mikä tiiviste nesteessä/mikä neste?

    Ne atopäät pitää esikostuttaa eli nestettä sieltä yläosasta pumpuleille, kunnes sivulta alkaa pumpulit värjäytymään. Sitten atopää kiinni tankkiin, tankki kasaan ja täyttö. Tämän jälkeen pienillä, siis tosi pienillä (30-50w) aloitetaan ajelemaan rauhallisesti lyhyillä vedoilla, kunnes alkaa höyryä ja makua tulemaan aavistuksen. Sitten pikkuhiljaa nostellaan watteja. Kannattaa myös antaa välissä tankin jäähtyä. Tällain suurinpiirtein olen ajellut coilit sisään ja kestää pitkään.

    Itselläni nesteenä Ska Liquidsin Fruitbomb ja 70vg30pg. Sitä pelkästään tuossa käyttänyt.

     
     
  4. #44
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Manakuski Näytä viesti
    V12-T12 kesti itselläni 400ml ja kaksi kuukautta. Sitten vasta maistui palaneelle välillä.

    Jos ei coili kestänyt enempää kuin 20ml on kyseessä käyttäjävirhe (epäonnistunut esikostutus/sisäänajo), karmea coilintapponeste tai harvemmin surkea coiliyksilö. Millä VG/PG suhteella ajelet ja mikä tiiviste nesteessä/mikä neste?

    Ne atopäät pitää esikostuttaa eli nestettä sieltä yläosasta pumpuleille, kunnes sivulta alkaa pumpulit värjäytymään. Sitten atopää kiinni tankkiin, tankki kasaan ja täyttö. Tämän jälkeen pienillä, siis tosi pienillä (30-50w) aloitetaan ajelemaan rauhallisesti lyhyillä vedoilla, kunnes alkaa höyryä ja makua tulemaan aavistuksen. Sitten pikkuhiljaa nostellaan watteja. Kannattaa myös antaa välissä tankin jäähtyä. Tällain suurinpiirtein olen ajellut coilit sisään ja kestää pitkään.

    Itselläni nesteenä Ska Liquidsin Fruitbomb ja 70vg30pg. Sitä pelkästään tuossa käyttänyt.
    Tiedän kyllä miten toimia,joku tankkin käsissä on jo kuitenkin pyörinyt.
    80vg20pg ska fruitbomb, atopää kostutettu ja annettu olla yönyli tankkitäynnä ennen käyttöä ja nostettu watteja 5w pykälissä alkaen 50 watista varovasti tuonnen sataan eli itse en oikein käyttäjävirheeseen nyt usko kuitenkaan.
    Atopäässä purkamisen jälkeen selkeää kärtsäämistä löytyi,nyt vaihdoin q4 coilin ja sillämenty pari tankkia ilman ongelmia...jatketaan testailua

     
     
  5. #45
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Tiedän kyllä miten toimia,joku tankkin käsissä on jo kuitenkin pyörinyt.
    80vg20pg ska fruitbomb, atopää kostutettu ja annettu olla yönyli tankkitäynnä ennen käyttöä ja nostettu watteja 5w pykälissä alkaen 50 watista varovasti tuonnen sataan eli itse en oikein käyttäjävirheeseen nyt usko kuitenkaan.
    Atopäässä purkamisen jälkeen selkeää kärtsäämistä löytyi,nyt vaihdoin q4 coilin ja sillämenty pari tankkia ilman ongelmia...jatketaan testailua
    Juu, onhan noissa paskojakin atoja joukossa, se on selvä. Ja niin kuin edellä joku jo mainitsikin niin tumma vana tulee juurikin karstaisesta/paskaisesta coilista, ei se mitään öljyä todellakaan ole. Mulla on nyt ollut t12 coili ja kuukauden päivät menty, ei tosin hirveällä käytöllä ole ollut, vielä toimii hyvin. Jos ei muuta hyvää tuossa niin toi on ollu nyt keväällä pihahommissa ja muissa projekteissa mukava kun saa muutamalla imaisulla kiintiön täyteen nopeasti, eikös aika ole rahaa vai miten se meni.

    Tuossa kuvia toisesta tankista, just aamulla alko pukkaa mustaa liejua kun oli jo sen verran paskanen setuppi.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut M.Kane; 18.05.17 kello 10:05.

     
     
  6. #46
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    No hyvä ettei oo mitään koneistusöljyä. Itse kun ekaa kertaa näin, säikähdin vähän ja pesin tankin heti, mulla ei coili karstaiselta tosin näyttänyt. Sen jälkeen ei ole tuota ilmiötä ollut. Liekkö jotain muuta roskaa ollut sitten tankissa jossakin rasvasista käsistä kenties tai jotain. En ole itse edes kokeillut muuta coilia TFV12:sessa kuin noita V12-T12.

     
     
  7. #47
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Nyt on q4 coilista mennyt läpi 80/20 nestettä suunnilleen 150ml eikä mitään valittamista, 95w ja ilmat 1/3 auki,loistava laitos joten taitaa mennä tilaukseen toinenkin varalle kun on näköjään vakiintunut käyttöön tämäkin,virran ja nesteenkulutuskin on varsin siedettävät tällä asetuksella.
    Rba täytyy laittaa tilauksen,onko tuo dual rba tomiva,plussat jamiinukset siitä tervetulleita?

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Ei ole TFV12:sesta kokemusta, mutta TFV8:ssa velo rba toimi mainiosti, mutta vaatii isot coilit. Kuitenkin ihan perus RTA:t on tähän tarkoitukseen toki parempia ainakin omasta mielestäni.

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Mitäs te joilla on RBA versio niin onko teillä mukana ollut 2 vastuksen deggiin palikkaa jolla se toimii 1 vastuksella ?
    Minulla on tuo RBA versio ja siinä ei tullut mukana tuota.
    Mutta jos erikseen ostaa sen RBA pään johon saa 2 vastusta niin siinäpä tuleekin mukana palikka jolla sen saa toimimaan 1 vastuksella.
    Mulla meinaan on myös tuo erikseen ostettu 2 vastuksen RBA.
    Niin miksi hitossa ne eivät ole laittaneet RBA versioiseen mukaan tuota palikkaa että sen saisi toimimaan 1 vastuksella ?
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  10. #50
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pihkoo Näytä viesti
    Mitäs te joilla on RBA versio niin onko teillä mukana ollut 2 vastuksen deggiin palikkaa jolla se toimii 1 vastuksella ?
    Minulla on tuo RBA versio ja siinä ei tullut mukana tuota.
    Mutta jos erikseen ostaa sen RBA pään johon saa 2 vastusta niin siinäpä tuleekin mukana palikka jolla sen saa toimimaan 1 vastuksella.
    Mulla meinaan on myös tuo erikseen ostettu 2 vastuksen RBA.
    Niin miksi hitossa ne eivät ole laittaneet RBA versioiseen mukaan tuota palikkaa että sen saisi toimimaan 1 vastuksella ?
    Eipä sitä taida olla tarkoitus sinkkucoililla käyttää.
    Sitä toista TFV12 RBA:ta(RBA-T) eli kolmen coilin RBA-päätä puolestaan voi käyttää myös sinkkucoililla.

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä pihkoo's Avatar

    Liittynyt
    10/2016
    Sijainti
    Suomen TEXAS
    Viestit
    84
    Juu mutta miksi sitten ne ovat laittaneet 2 vastuksen pään mukana palikan että sitä saa käytettyä 1 vastuksella jos sitä ei ole tarkoitus käyttää 1 vastuksella ?
    Koska ihan kaupasta ostettu 2 vastuksen RBA jossa tuli palikka mukana että sitä käytetään myös 1 vastuksella ??
    Itse testailen tällähetkellä vielä valmispäällä enkä ole rba päätä ottanut käyttöön.
    Siksi kysyin koska ajattelin et jos sitä testaisi sit 1 vastuksella jossakin vaiheessa et miten se toimisi.
    Do not give up
    Smoking is dead
    Vaping is future
    Future is now

     
     
  12. #52
    Aa okei, kyllähän siinä näköjään Smokin sivujen mukaan tuleekin "single coil silicon adapter", joten onkait se sitten kuitenkin tarkoitettu myös sinkkuajoon.
    Olin väärässä, pahoittelut.

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Alkaapi pian hermo mennöö tän tankin kanssa. Mikäköhän mahtaa olla vikana ku puskee nestettä läpi ilma-aukoista? 70vg/30pg litku. Aton ne hemmetin langat oon tunkenu tiivisten välistä takas sisään ja varmistanu et ei näy reikiä. Tättäny oon ilmaventtiilit kiinni. v12-t12 coilit käytössä ja 120-130W tehoja.

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Alkaapi pian hermo mennöö tän tankin kanssa. Mikäköhän mahtaa olla vikana ku puskee nestettä läpi ilma-aukoista? 70vg/30pg litku. Aton ne hemmetin langat oon tunkenu tiivisten välistä takas sisään ja varmistanu et ei näy reikiä. Tättäny oon ilmaventtiilit kiinni. v12-t12 coilit käytössä ja 120-130W tehoja.
    Joku tiiviste ei ole kunnolla paikoillaan,veikkaan täyttöaukon tiivistettä.
    Aluksi itekkin täytin ilmat kiinni mutta nykyään en ole jaksanut kun ei tuota näköjään saa vuotamaan millään.

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jap Näytä viesti
    Joku tiiviste ei ole kunnolla paikoillaan,veikkaan täyttöaukon tiivistettä.
    Aluksi itekkin täytin ilmat kiinni mutta nykyään en ole jaksanut kun ei tuota näköjään saa vuotamaan millään.
    Täytyypi purkaa tuo illalla vielä kokonaan ja vaihtaa vaikka atopääksi X4.

     
     
  16. #56
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tank81 Näytä viesti
    Täytyypi purkaa tuo illalla vielä kokonaan ja vaihtaa vaikka atopääksi X4.
    Kuten sanottu, niin tuskin siinä atopäässä se vika on, joku tiiviste falskaa, niin siksi vuotaa ilmarööreistä. Itsekin suosittelen vaihtamaan täyttöaukon tiivisteen tai ainakin tarkastamaan, että se on oikeassa asennossa ja ehjä.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •