Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 70

Aihe: Liikkuva laajakaista vs. seinänetti. Ongematontako?

  1. #21
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    35dBi 4G LTE Dual MIMO Antenna Booster Aerial TS9 Plug Cable for Huawei BI622 | eBay ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja heimo Näytä viesti
    En mää enää muista

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #22
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Joo, juurikin tuollainen.

     
     
  3. #23
    Kops. miä tipuin penkiltä. 35 dbi:tä on melko kova lukema. Imurilla varustettua en kyllä itse ostaisi. Voi toki toimiakin.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  4. #24
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Pari vuotta ollaan oltu pelkän 4G yteyden varassa (Saunalahti/Elisa), eikä valittamista. Toki asun paikassa missä peittokartan väri on tummimmillaan, lähimpään tukiasemaan matkaa 100m.

    Modeemina joku huihai 4G/Wlan R-kioskilta hankittuna. Tietsikan vieresstä ei saa kunnon yhteyttä (teräsbetonia ympärillä liikaa), mutta ikkunalaudalta löytyy vauhtia.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  5. #25
    Itse asiassa tänään soitin soneralle irtisanoakseni seinäliittymän a.39 € kk. 4g kun antaa parhaimmillaan 40 megaa download. Seinästä tasaisesti 14 megaa. Kuitenkin sai puhuttua ympäri, joten nyt maksan seinänetistä 24.90€ kk.

    Vapaapäivä kun on,niin olen ajellut cellmapperin kanssa tietoja ylös. Sen verran korvessa,että kukaan muu ei ole sitä tehnyt. Tilasin myös ulkoisen paneeliantennin 2x 10-12dbi_n vahvistuksella. Sen verran mittausdata kotikoneelta kertoo,että jäniksenkorvilla pääsee periaatteessa 50megaan,mutta jos 100 megaa joskus aikoo,niin muutama dp pitäisi olla lisää.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  6. #26
    Kiitos tän ketjun, irtisanoin 8 megan soneran laajakaistan, 29€/kk. Tästä eteenpäin hot spotti kännykästä

    Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

     
     
  7. #27
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Katkaisin myös kuparin tänään seinästä
    Eli 24/1 adsl pois ja tilalle "100" meganen 4G
    Hyvin tuuppaa Huawei E593 + Poynting XPOL-A0002 kombolla

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    332
    On tullu molempia testattua eli langatonta ja langallista.

    Langaton aina kehutaan että joo 4g sitä 4g tätä ootte 4g alueella.. Höpö höpö 3g nopeuksia sieltä vaan tulee parhaimmillaan.. Jotain 10 megan nettiä tuputtaa ja heti jos on jotain sääolosuhteita NIINKUN TÄÄLLÄ METTÄSSÄ ON. niin on nettiyhteys poissa.. Ja aina jos naapurit jotain netistä kahtoo niin on nettiyhteys poissa.. No joo kyllähän se perus forkan käyttöön ja iltalehen lukemiseen riittää mutta ei mihinkään muuhun.. Ei uskalla mitään pelata kun kesken pelin katkeaa varoittamatta..

    Langallinen ei mitään ongelmia ollu vuosiin. Samalla tavalla työntää sen 16 megaa tasasta kyytiä. Ei välitä säästä eikä naapureista mitään. Aina on sama nopeus kokoajan.. (Minulla on siis network speed mittari kokoajan auki) Luotettava linja jolla pelaaminen onnistuu vaikka vaativammat serverit lagaa.. Juutuuppiin voi työntää videoita sellasella 2-5 tunnin odotuksella.. Mut sen ajan ei voi tehdä mitään..


    Nojoo kyllähän kaupungissa sellanen sadan megan netti 40€ kuussa ihan jees. Mutta kaupungissa on perseestä asua.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jsp Näytä viesti
    On tullu molempia testattua eli langatonta ja langallista.

    Langaton aina kehutaan että joo 4g sitä 4g tätä ootte 4g alueella.. Höpö höpö 3g nopeuksia sieltä vaan tulee parhaimmillaan.. Jotain 10 megan nettiä tuputtaa ja heti jos on jotain sääolosuhteita NIINKUN TÄÄLLÄ METTÄSSÄ ON. niin on nettiyhteys poissa.. Ja aina jos naapurit jotain netistä kahtoo niin on nettiyhteys poissa.. No joo kyllähän se perus forkan käyttöön ja iltalehen lukemiseen riittää mutta ei mihinkään muuhun.. Ei uskalla mitään pelata kun kesken pelin katkeaa varoittamatta..
    Langallinen ei mitään ongelmia ollu vuosiin. Samalla tavalla työntää sen 16 megaa tasasta kyytiä. Ei välitä säästä eikä naapureista mitään. Aina on sama nopeus kokoajan.. (Minulla on siis network speed mittari kokoajan auki) Luotettava linja jolla pelaaminen onnistuu vaikka vaativammat serverit lagaa.. Juutuuppiin voi työntää videoita sellasella 2-5 tunnin odotuksella.. Mut sen ajan ei voi tehdä mitään..
    Nojoo kyllähän kaupungissa sellanen sadan megan netti 40€ kuussa ihan jees. Mutta kaupungissa on perseestä asua.
    Toi riippuu niin ajasta ja paikasta 4g:een kanssa... verkkopelaamiseen kiinteä liittymä lienee paras nopean pingin takia... muttei hyvä 4g liittymäkään mahdoton ole, itsellä elisan 4g ja pingi 30-40 ja down/up n. 40/25 mihin vuorokauden aikaan tahansa, wotti sujuu hyvin... pakkokin olla langaton, kiinteät täällä historiaa (tai maksaa mansikoita...)

     
     
  10. #30


    Kohtuu hyvä. 50 megan netiksi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  11. #31
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Ei kai tuo tuosta paremmaksi enää voi muuttua, paitsi pingiä karvan verran pienemmäksi.

     
     
  12. #32
    yöllä ja aamulla menee rajoittimeen . Kumma kyllä ping on 20 pintaan jos on solussa enemmän kuormaa ja download pienempi.
    Older men declare war. But it is youth that must fight and die

     
     
  13. #33
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Jos ping on alle serverin lagi, niin ei mitään merkitystä. Sama koskee näyttöjä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200


    tyypillinen tulos, elisan 50 liittymä...

     
     
  15. #35
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Tää on ihan hyvä 3G tulos, nopeampaa en tartte

    6003420579.png

     
     
  16. #36
    Saunalahden/Elisan 50 megan liittymä, jonka nopeus on joka kerta mitattaessa yli 50 Mbps (Itä-Helsinki):

    Screenshot_20170127-213725.jpg

    "Seinänettinä" on Soneran 100 Mbps valokuitu, mutta nopeudet jää lähes poikkeuksetta 65-75 Mbps välille.

     
     
  17. #37
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Mites tollanen 4G toimii jos esim pelailee saksan servereillä?

     
     
  18. #38
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Näin meillä maalla tuuppaa


     
     
  19. #39
    Hmm..
    Luulen että pitää tutustua tähän 4G maailmaan syvemmin. Downshiftasin tuossa yhdessa vaiheessa kiinteästä 24mb->8mb. Mutta jos vaikka vaihteeksi upshiftaisi.

     
     
  20. #40
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697
    Kyllähän 4G on kilpailukykyinen kaistassa, ja toimii netin selaamiseen, videon streamaamisen ja postin lukuun. Mutta jos haluaa online-pelejä niin se on voi voi. Kannattaa unohtaa. Latenssit on edelleen liikaa, toivottavasti tuleva 5G joskus tulevaisuudessa auttaa tähän.

    xDSL on hyvä, ja erityisesti VDSL2 kuidun jatkeena. ADSL on perseestä mutta pelien kannalta silti parempi kuin 4G...
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •