Sivu 3 / 32 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 640

Aihe: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

  1. #41
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Eka oma setuppi. Yllätys yllätys, täähän on helppoa ku heinän teko. Tosin ei tää taida mikään iso haaste olla, kai kuka tahansa pystyy pyöritämään coilia wickin ympärille. Mut positiivinen fiilis tuli kun onnistui heti ekalla
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  2. #42
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Re: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Houkutteleva vehje, pitää varmaan tilata...
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  3. #43
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Joku jo ehtinyt testaamaan tuota tankkiversiota?
    Onkos toi Esmoken nyt se orkkis, jota Liberty myy kalliilla vaiko saksalainen SW?
    KGO & Twist

     
     
  4. #44

    Re: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Vois melkeen baariatomisaattoriks ostaa tommosen tankkimallin. Varmaan ihan sama onko "aito" phoenix vai ei. Toi mun mini-sw on ainakin ihan laadukkaan olonen. Viimeistely oli melkeen parempaan ku hellfire minissä

     
     
  5. #45

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mun sween ongelma on centerpin, liikkuva löysä paska. Pitää ottaa irti ja hioa, muuten ottaa oikaria.

     
     
  6. #46
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tankkimalli löytyy myös... ja löytyy ego-t:n ominaisuudet tästäkin, eli joko saa liikaa tai liian vähän nestettä. Kait tuosta toimivankin saa säätämällä mutten ole vielä viitsinyt perehtyä tankkisydeemiin enempää, nappasin "neulan" mäkeen ja ego-a-type tipillä drippaillen mennään. Se neula on ihan irrotettava malli, toimii siis täysin normiatonakin.

     
     
  7. #47
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Et testannut Bulliin liittyvillä ohjeilla, eli imulanka pois ja tilalle kaksi 1 mm silicaa jne?
    KGO & Twist

     
     
  8. #48

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Tänään saapui peleonilta 7 euroa maksava bully ja täytyy sanoa että phoenixissa ja bullyssa on melko suuria eroja.

    Missä Phoenixissa on erittäin kiva melko kevyt veto niin bullyssa on erittäin tiukka. Bullyssa on myös o-rengas kun phoenixissa ei.
    Se mikä mua aiheutti närää Phoenixissa oli se ihmeen keskinapa joka siirtyy ERITTÄIN helposti mutta bullyssa joko sitä ei ole ollenkaan
    tai sitten se on erittäin tiukka. Seuraavaksi pitää vissiin suurentaa bullyn ilmareikä koska se on minimaalinen.

    Bullyssa driptip-reikä on myös pienempi, en saanut siihen mahtumaan puffin ming-kopio eikä siamin muutama stainless steel driptippi.
    Hyvin menee kuitenkin aito stainless steel ming ja peleonin siam-kopiot.

     
     
  9. #49
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Millin terällä avarsin tuota omaa Bullyä. Ei kuitenkaan pidä päästää terää kokonaan läpi, jos niin teet niin joutuu huulilla supistamaan ilmavirtaa, tai palalla teippiä imureiän kohdalle.

    3 setuppia takana ja Health Cabinin halppis 901 vie (toistaiseksi) maussa tätä settiä. Onhan tuossa oma ilo miettiä minkälaista karvaa ja lankaa tuonne tekee. Aina se on yhtä hauskaa kun höyry nousee ja virta kulkee itse räpelletyssä.

     
     
  10. #50

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Millin terällä avarsin tuota omaa Bullyä. Ei kuitenkaan pidä päästää terää kokonaan läpi, jos niin teet niin joutuu huulilla supistamaan ilmavirtaa, tai palalla teippiä imureiän kohdalle.

    3 setuppia takana ja Health Cabinin halppis 901 vie (toistaiseksi) maussa tätä settiä. Onhan tuossa oma ilo miettiä minkälaista karvaa ja lankaa tuonne tekee. Aina se on yhtä hauskaa kun höyry nousee ja virta kulkee itse räpelletyssä.
    Jeps, mä alan kyllä pikku-hiljaa tottua tähän bullyn tiukkaan imuun. Kyllä se tästä. Onneksi ostin muutaman että voin kokeilla ja leikkiä näillä. Kyllä phoenix on vähän ylihintainen jos miettii että saa 5 bullya yhden phoenixin hinnalla (rofl)

     
     
  11. #51
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mä en jostain syystä saa tästä mitään irti. Erilaisia setuppeja kokeillut eri paksuisilla wickeillä. On ollut kaksin ja kolmin kerroin 2mm ja 3mm lankaa. Coilejakin on ollut aina 1,1-1,8ohm mutta ei. Maku hetken tosi voimakas mutta ei höyryä. Heti kun alkaa höyryä tulemaan niin wick onkin jo kuiva ja dryhittiä pukkaa. :/

    Ja kun joskus oli puhetta tosta "aidosta" phoenixista niin minulla ainekin tuli phoenixin pussi ja atossa on phoenix logo, eikä tämä silti maksanut kun 15e. Toki kalliimpi kun peleonin bully. Että on sillä liberty flightsilla aika kova kate.

     
     
  12. #52
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Et testannut Bulliin liittyvillä ohjeilla, eli imulanka pois ja tilalle kaksi 1 mm silicaa jne?
    Oli mulla siinä välillä 2 x 1mm myös ja meshilläkin tiputtelua koitin, nyt siellä(kin) on punottu coili ja silica lenkillä tuohon tyyliin(kuva mini-sw:stä).
    Päät toki vielä kuppiin minissä... Jos ilmareijän on suurentanut liiankin isoksi(mini_sw/bulli/phoenix) niin itsellä toimii ilmansäätönä o-rengas siinä reijän päällä, helppo säätää sopiva ilmamäärä.



     
     
  13. #53
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Re: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Mulla mini-sw ja samanlainen o-wicki.
    Hyvin toimii, mutta ilmareiän suuntauksen takia tuntuu vuotavan radikaalisti. Pitää kai hommata o-rengas tiivisteeksi kun muuten kierteet jää liian löysälle jos laittaa ilmareiän optimaaliseen kohtaan.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #54

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bole Näytä viesti
    Mä en jostain syystä saa tästä mitään irti. Erilaisia setuppeja kokeillut eri paksuisilla wickeillä. On ollut kaksin ja kolmin kerroin 2mm ja 3mm lankaa. Coilejakin on ollut aina 1,1-1,8ohm mutta ei. Maku hetken tosi voimakas mutta ei höyryä. Heti kun alkaa höyryä tulemaan niin wick onkin jo kuiva ja dryhittiä pukkaa. :/

    Ja kun joskus oli puhetta tosta "aidosta" phoenixista niin minulla ainekin tuli phoenixin pussi ja atossa on phoenix logo, eikä tämä silti maksanut kun 15e. Toki kalliimpi kun peleonin bully. Että on sillä liberty flightsilla aika kova kate.
    Em, phoenixissa ei ole atossa logo.

     
     
  15. #55

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    4x1mm silica toimii ERITTÄIN hyvin. Tässä myös se hyvä puoli että "kuppi" täyttyy melkein täysin eikä ato vuoda vaikka laittaa modin sivuttain. Ilma-reiällä on SUURI vaikutus miten hyvin tämä toimii. Eli jopa pikkasen väärässä paikassa niin tulee pelkkä throat-hitti eikä paljon höyryä.

    Eli omistan phoenixin JA muutaman bullyn ja eilen laitoin bullyyn uudet wickit. Em.. täytyy kyllä todeta että bully on melko huono kopio. On TODELLAKIN vaikeata saada hyvä wick/coil siihen kun posteja en väkisinkään saa siirrettyä jotta reiät olisi oikeassa kohdassa kuten phoenixissa voi. En tiedä onks ne liimalla kiinni vai mitä mutta mä en millään saanut niitä bullyssa liikuteltua. Positiivinen posti näyttää olevan yksi kokokainen osa joka EI saa siirrettyä. Yhdessä mun bullyssa se ei ole ollut edes suora eli plus-napa kosketti liittimessä kuoreen joten tuli oikosulku. ihanaa.

     
     
  16. #56
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Em, phoenixissa ei ole atossa logo.
    No ei se libertyn ole sitten aito phoenix. koska pussissa on phoenix modsin logo ja osoite http://phoenix-mods.com/.

    Ei ton lähemmäs aitoa voi enään päästä. Vaikka kaikki noi tulee samalta tehtaalta. :P

     
     
  17. #57

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bole Näytä viesti
    No ei se libertyn ole sitten aito phoenix. koska pussissa on phoenix modsin logo ja osoite http://phoenix-mods.com/.

    Ei ton lähemmäs aitoa voi enään päästä. Vaikka kaikki noi tulee samalta tehtaalta. :P
    mmm puhutaanko me edes samasta laitteesta? Phoenix rebuildable on tämä laite:
    http://eshotsph.com/eshots-accessories-atomizers.html

    phoenix-mods.com on joku vapor-freak.de:n rekisteröimä osoite.

     
     
  18. #58
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer



    No ei tietenkään ole sama laite. Toi on ainekin ihan paska. Vapor-Freakin halpalaite. Tolpat jumissa ja eristeet valmiiksi repaleina. Ilmareikä jää väärään kohtaan ja se on liian pieni. :P

    Mutta jos siinä on phoenix "logo" niin sen on pakko olla aito!!

     
     
  19. #59

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bole Näytä viesti


    No ei tietenkään ole sama laite. Toi on ainekin ihan paska. Vapor-Freakin halpalaite. Tolpat jumissa ja eristeet valmiiksi repaleina. Ilmareikä jää väärään kohtaan ja se on liian pieni. :P

    Mutta jos siinä on phoenix "logo" niin sen on pakko olla aito!!
    paitsi että phoenix rebuildable on eshotph:n valmistama laite, eikä vapor-freakin (rofl). Aivan sama. Mikäli toimii ja pitää ihmiset pois oikeasta tupakasta niin se on hyvä laite (rofl)

     
     
  20. #60
    Höyrykone MM81's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta
    Viestit
    1,035

    Vs: Phoenix / Bully Rebuildable Atomizer

    In action:




    Jotenkin tuntuu ettei toi mukana tullut setuppi oikein toimi kunnolla...
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •