Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 103

Aihe: Geekvape Ammit

  1. #81
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sähkösätkä Näytä viesti
    Laita toinen tulemaan mulle
    Jos olisin halunnut vain yhden, niin olisin tilannut vain yhden . Toivottavasti vaperoomista löytyy .

     
     
  2. #82
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    1
    Nyt ollut Ammit käytössä noin parin viikon ajan, ja voisimpa sanoa että paluuta valmisatojen osteluun ei enää ole "Hieman" aromikkaampaa höyryä tällä saa aikaiseksi kuin mihin oon tottunu.. Ja jotkin litkut joita olen luullut ihan kuraksi ovatkin maistuneet mainiolta tämän kanssa
    Kyseessä siis ensimmäinen rta laite mulla, ja yllätyin vähän kun ei tuo coilien väsääminen ja wickkaaminen olekaan niin hankalaa ja aikaavievää puuhaa kuin luulin..
    Joitain huomioitani: nesteaukot tosiaan kannattaa sulkea täytettäessä niinkuin joku mainitsi.. Sitten wickistä.. En tiedä oliko tuo vain huonoa pumpulia, omaa tumpelointia vai mitä mutta kaikkien miljoonien videotutoriaalinen jälkeenkään en onnistunut saamaan täysin floodittomaksi tai ettei olisi ottanut dryhittiä sille päälle sattuessaan.. noh nyt kun tungin sisään tätä paljon mainostettua paronia niin johan imee nesteitä, ei ainakaan vielä oo tulvinu + hikoilukin on ihan minimissä!
    Tällä hetkellä mennään 26ga twisted kanthaalilla 2,5mm ja viis kierrosta, ohmit 0.46 ja tosiaan niillä paronin pumpuleilla, vaikuttais helkkarin pätevältä setupilta(miinus satunnaiset poksuttelut, jotka ei mun menoa ainakaan haittaa, joku viisaampi vois toki kertoa mikä pielessä? ajelen tota siis noin 40w tehoilla)
    Suosittelen!

     
     
  3. #83
    Höyrykonkari Silveri's Avatar

    Liittynyt
    03/2017
    Sijainti
    Tornio
    Viestit
    289
    Lainaus Alkuperäinen postaaja random3754 Näytä viesti
    vaikuttais helkkarin pätevältä setupilta(miinus satunnaiset poksuttelut, jotka ei mun menoa ainakaan haittaa, joku viisaampi vois toki kertoa mikä pielessä?
    Poksuminen / paukkuminen johtuu useimmiten liian vähästä pumpulin määrästä eli koita ensi kerralla saada coilin läpi aavistuksen paksumpi vanu.

     
     
  4. #84
    Höyrykonkari sähkösätkä's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Piispanristi
    Viestit
    217
    Laittakaa joku kuvia Ammit 25sen pumpuloinnista,en Oo saanut omaani toimimaan vielä kunnolla. Kiitoksia!

     
     
  5. #85

     
     
  6. #86
    Höyrykonkari Jap's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Pohjois-karjala
    Viestit
    302
    Onko ammit 25 vuoto ongelmia, hikoileeko ilmansäätörenkaan välistä niinkuin dual ammitilla tapana tehdä?

     
     
  7. #87
    Suurimmassa osassahan noissa alailmaisissa, säätörenkaallisissa ilmenee jonkinmoista hikoilua. Ei kaikissa kyl välttämättä. Vähän rakenteesta riippuen. Ei toi ammit 25 oo siin poikkeus. Myöskin höyryttelytavat vaikuttaa siihen. Esim et jättääkö "höyryt piippuun" eli jatkaako imemistä viel tulituksen jälkeen vaiko ei. Jos ei jatka niin höyryä yleensä tupruttaa viel hetken ilmansäädöstä jolloin se kondensoituu sinne. Myöskin käytössä olevat coilit vaikuttaa. Claptonit etc eksoottisemmat hikoiluttaa herkemmin ku ne tuppaa usein roiskimaan jonku verran.

    Mut ei siis varsinaista vuotelua oo ollu mut hikoilua hiukan kyl.

     
     
  8. #88
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Mulla ei kyllä hikoile uusi Dual Ammit. Ollut noin tunnin käytössä tosin vasta. Huomasin sellasta, että kun käyttää sitä kolmatta yläcäpin täyttöosaa, joka tulee siihen lasin päälle, siitä puuttui O-rengas. Piti pussista ottaa yksi siihen ja lasin väliin, kun sitä ei ollut siinä, mikä tulee lasin ja täyttökorkin väliin. Nyt on O-renkaat joka paikassa ja ei vuoda enää. Ennen sitä tahtoi vuotaa.

    3mm Alienit 0.16ohmilla ja 80W, tulee mahtavan kosteaa höyryä ja sitä piisaa.

     
     
  9. #89
    Hetken mielijohteesta hommasin Ammit 25:sen testiin, vaikkei tämä mikään uutuus enää olekaan.
    Yllättävän hyvä laitos sinkuksi, näin muutaman päivän testailleena en oikeastaan negatiivista sanottavaa tästä löydä. Jatketaan testiä, ja katsotaan jääkö pysyvästi käyttöön muiden kikkareiden rinnalla.
    "Not a bad life really"

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    https://www.geekvape.com/project/ammit-mtl-rta/

    Ammit mtl rta... Tuli tuollainen vastaan kun etsiskelin uutta mtl vaihtoehtoa... Onkohan pätevä?

     
     
  11. #91
    Ihan jees.
    Vähän niin kuin Berserker, ainoastaan yläilmoilla.
    "Not a bad life really"

     
     
  12. #92
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bastard Näytä viesti
    https://www.geekvape.com/project/ammit-mtl-rta/

    Ammit mtl rta... Tuli tuollainen vastaan kun etsiskelin uutta mtl vaihtoehtoa... Onkohan pätevä?
    On varsin toimiva viritys. Saa oikeasti suht tiukan imun. Vähän ehkä outo fiilis kun ilma osuu coiliin kolmesta kohtaa. Ei niin äkäinen kurkkutuntuma kuin esim. Kayfun. Ei vuoda millään, se on aina plussaa. 24mm halkaisija ehkä suurin miinus, koska moni pikkumodi ottaa max. 23mm tankkeja itseensä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  13. #93
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Ihan jees.
    Vähän niin kuin Berserker, ainoastaan yläilmoilla.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    On varsin toimiva viritys. Saa oikeasti suht tiukan imun. Vähän ehkä outo fiilis kun ilma osuu coiliin kolmesta kohtaa. Ei niin äkäinen kurkkutuntuma kuin esim. Kayfun. Ei vuoda millään, se on aina plussaa. 24mm halkaisija ehkä suurin miinus, koska moni pikkumodi ottaa max. 23mm tankkeja itseensä.
    Kiitoksia molemmille höyrykonkareille! Kyllä tuollainen tai vaikka parikin kappaletta täytyy nyt hankkia.

     
     
  14. #94
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Nonni... Sain vihdoin tänään otettua käyttöön hiljattain hankkimani Ammit MTL RTA:n. On kyllä erittäin jees! Kurkkutuntuma on oikein sopiva meikäläiselle. Jonkin verran kovempi kuin aiemmin pääsääntöisesti käytössä olleessa Merlin MTL:ssä muttei mitenkään liian äksy kuitenkaan. Mausta en osaa vielä ihan tarkkaan sanoa ennenkuin pekoni v2 kunnolla "asettuu" mutta tuntuu kyllä paranevan kokoajan pikkuhiljaa... Istuu muuten kuin valettu Pico 21700 modin nokkaan! Passeli taskupaketti

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari Bastard's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    137
    Päivitellään nyt vielä että, kyllä alkoi muutaman tankillisen jälkeen makua löytymään! Ja kunnolla tuleekin myös! Täytyy tuon olla myös aika helppo setupoida, kun jopa mun kötöstelytaidoilla tuli laakista hyvä. Ei pauku ei poksu, ei kurlaa ei sylje. Kokolailla erittäin hyvä hankinta ainakin MTL hommiin... Kait tuolla jonkin moiset suoraan keuhkoon vedotkin onnistuisi, mutta mä en niistä oikeen perusta...

     
     
  16. #96
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Kertokaahan mulle mistä johtuu tommonen toispuolinen karstaaminen? Vasta toinen tankillinen menossa uusilla pumpuleilla ja ihan mustana jo. Edellisellä pumpuloinnilla meni n. 10 tankillista ja silloinkin oli vain vastus karstainen ja pumpulit sen alla tietty kans, muttei levinnyt tuollalailla kuin nyt...

    IMG_20190722_160807698_1.jpg
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  17. #97
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kertokaahan mulle mistä johtuu tommonen toispuolinen karstaaminen? Vasta toinen tankillinen menossa uusilla pumpuleilla ja ihan mustana jo. Edellisellä pumpuloinnilla meni n. 10 tankillista ja silloinkin oli vain vastus karstainen ja pumpulit sen alla tietty kans, muttei levinnyt tuollalailla kuin nyt...

    IMG_20190722_160807698_1.jpg
    Siitä kun sä olet oikeakätinen ja painat peukalolla tulitusta. Toinen puoli käy kuivempana? Emmätiä. Toiselta puolelta väljemmät pumpulit? Mulla on lähes aina pumpulit tollain toispuolisesti paskaiset.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  18. #98
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,071
    Eli se vähän kuuluu asiaan, eikä kannata sen enempää ihmetellä....
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari Pilvi's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Kotona
    Viestit
    326
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Kertokaahan mulle mistä johtuu tommonen toispuolinen karstaaminen? Vasta toinen tankillinen menossa uusilla pumpuleilla ja ihan mustana jo. Edellisellä pumpuloinnilla meni n. 10 tankillista ja silloinkin oli vain vastus karstainen ja pumpulit sen alla tietty kans, muttei levinnyt tuollalailla kuin nyt...

    IMG_20190722_160807698_1.jpg

    Sellasen oon huomannut kun vanut ottaa höyrykammioon kiinni niin vanu tummuu nopeesti. Kun tummuu vain toinen puoli vanusta voi coili lämmetä (epätasapainoisesti) silloin enemmän toiselta puolelta tai vanua on toisella puolella hieman enemmän nesteaukossa jolloin nesteen juoksu coilille on myös epätasapainossa.

     
     
  20. #100
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilvi Näytä viesti
    Sellasen oon huomannut kun vanut ottaa höyrykammioon kiinni niin vanu tummuu nopeesti. Kun tummuu vain toinen puoli vanusta voi coili lämmetä (epätasapainoisesti) silloin enemmän toiselta puolelta tai vanua on toisella puolella hieman enemmän nesteaukossa jolloin nesteen juoksu coilille on myös epätasapainossa.
    Tälle ääni.
    Itellä on ainakin nesteensyötössä häikkää (tai liian kovat tehot siihen nähden) jos karstottuu nopeesti/toispuoleisesti. Karstasempi puoli saa vähemmän nestettä ja palaa pohjaan höyryämisen sijaan.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •