Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Teollinen e-neste vs "omatekoinen e-neste"

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    17

    Teollinen e-neste vs "omatekoinen e-neste"

    Dekang on teollinen e-neste tuottaja joka valmistaa suurimman osan e-nesteistä. He kehittelevät sitä lääkkeeksi.

    Viimeaikoina on alkanut ilmestymään ns. omatekosia, omaa brändiä olevia nesteitä.

    Onko tässä lähtökohdatkin aivan eri, eli toinen koittaa tehdä lääkkeeksi soveltuvaa tupakankorviketta, ja toiset pelkkää hyvää e-nestettä. Vaikuttaako se nesteen luonteeseen ?

    Olen suoraan sanottuna pettynyt dekangin nesteistä mitä tilasin. Teollinen on se miltä ne maistuu, ihan ok, mut teollinen lääke

    Sit taas mitä olen lukenut oikeasti hyvistä (ms t bakery jne) niin tuote on aivan eri tavalla hyvän makuinen.

     
     
  2. #2

    Vs: Teollinen e-neste vs "omatekoinen e-neste"

    Mulla on tossa just Dekangin Cola nestettä....erittäin loistavan mahtavan makuista. Ms T's Bakerysta on kokemusta kahdesta nesteestä ja molemmat kammottavia....makeaa ja äklöä. FreedomSmokeUSA on hyvä, mutta lähes samaa tavaraa saa FlavourArtilta, koska käyttävät FlavourArtin makuja.

     
     
  3. #3
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    17

    Vs: Teollinen e-neste vs "omatekoinen e-neste"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Mulla on tossa just Dekangin Cola nestettä....erittäin loistavan mahtavan makuista. Ms T's Bakerysta on kokemusta kahdesta nesteestä ja molemmat kammottavia....makeaa ja äklöä. FreedomSmokeUSA on hyvä, mutta lähes samaa tavaraa saa FlavourArtilta, koska käyttävät FlavourArtin makuja.
    Dekangin cherrycola oli ainakin hyvin teollinen tuotos josta puuttuis koko täyteläisyys maussa. Makea neste on juuri se mitä etsin, sillä höyryttelytapani on ottaa pari hatsia sillon, pari tällöin.

    Toki se on kiinni paljon henkilökohtaisista mieltymyksistä, mutta itselleni semmonen mahdollisimman täyteläinen ja puhdast maku joka jäisi suuhun vielä ulkoshengityksen jälkeen olisi hakusessa.

    ms T:s on ainakin kulttimaineessa tuolla ulkomaalaisella foorumilla juurikin noiden maukkaiden makujensa ansiosta.

     
     
  4. #4

    Vs: Teollinen e-neste vs "omatekoinen e-neste"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja reiv Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja bendover Näytä viesti
    Mulla on tossa just Dekangin Cola nestettä....erittäin loistavan mahtavan makuista. Ms T's Bakerysta on kokemusta kahdesta nesteestä ja molemmat kammottavia....makeaa ja äklöä. FreedomSmokeUSA on hyvä, mutta lähes samaa tavaraa saa FlavourArtilta, koska käyttävät FlavourArtin makuja.
    Dekangin cherrycola oli ainakin hyvin teollinen tuotos josta puuttuis koko täyteläisyys maussa. Makea neste on juuri se mitä etsin, sillä höyryttelytapani on ottaa pari hatsia sillon, pari tällöin.

    Toki se on kiinni paljon henkilökohtaisista mieltymyksistä, mutta itselleni semmonen mahdollisimman täyteläinen ja puhdast maku joka jäisi suuhun vielä ulkoshengityksen jälkeen olisi hakusessa.

    ms T:s on ainakin kulttimaineessa tuolla ulkomaalaisella foorumilla juurikin noiden maukkaiden makujensa ansiosta.
    No jos haluaa yrjöt kurkkuun ja tuhota atomisoijansa niin Ms T's kamaa vaan piippuun Tosin en ole testannut kun juuri nämä hehkutetut Vanilla Custardin ja Snickerdoode Cookies (vieläkin tulee vedet silmiin) maut.

    Itse en taas kovinkaan vahvoja makuja suosi....aika peruksilla mennään - FlavourArt Vanilla, Dekang RY4 ja Cola varmaankin jäänee suosikkimauksi.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •