Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 57

Aihe: RDTA-modit, Ijoy rdta box & Smok skyhook

  1. #1

    RDTA-modit, Ijoy rdta box & Smok skyhook

    Tehdään nyt lanka näillekkin, yksi yhteinen topicci varmaan riittää kun näitä ei ole tällä hetkellä kuin kaksi markkinoilla.

    Ijoy RDTA boxissa on raportoidu vuotamisesta, Redditissä oli mainintaa että Euroopan versioissa olisi susia.

    Boxien ideahan on siis isohko tankki ja intergroitu rdta. Eli se wanhan ajan katistaa muistuttava, tankki on coilin alapuolella jonne menee pumpulit (taikka meshit). Oikein rakennettuna ei vuoda mistään, eikä kondensiovesiä tule ulos.

    Forkalaisilla on ilmeisesti ainakin kolmella nyt ijoyn versio

     
     
  2. #2
    iJoyn RDTA Box on ollut nyt viikon käytössä, eikä ole ainakaan vielä vuotanut mistään, kop kop kop. Käytössä Classic tankin mukana tullut postiton dekki. Aika raju kampe. Nestettä menee ja talo on täynnä höyryä kun innostuu röyhäyttelemään.

     
     
  3. #3
    Itse vedin siihen samaan IMC-7 ison single coilin. Höyryntuotto ja maku jää dualista, mutta akut sekä nestevarannot kiittävät

     
     
  4. #4
    Mulle tämä RDTA Box on nyt selkeesti se laite missä kulkee ehdoton älyttömyyden yläraja. Mukavahan tällä on pössäytellä ja mössäytellä, mutta kyllä ne meikäläisen mieltymykset suuntautuu enemmän tuonne Merlin, Triton II jne. sektorille. Enginekin mietityttää toisinaan janoisuutensa takia. Kokeilen tähän Boxiin itsekin tuota IMC-7 + single systeemiä. Sehän näissä möypössyttimissä on hyvä että kotona riitatilanteessa voi tykittää läpipääsemättömän suojasavun, jonka turvin ehtii itse baariin ennenkuin emäntä selviää savun läpi edes ulko-ovelle.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    eteläpohjanmaa
    Viestit
    57
    ijoy rdta boksi löytyy, viikon käytön jälkeen alkoi hieman vuotelemaan, kaivelin tiivistejemmaani löysin sopivia o-renkaita vaihdoin tiivisteet nyt ei minkäänlaista hikoilua ole havaittavissa.
    nuo alkuperäiset "yläpään" tiivisteet oli susia lämpö tais ne pehmentää aivan litkuksi.
    muuten laite on toiminut ihan hyvin.
    se oli jo rikki ennen kun mä koskin siihen !

     
     
  6. #6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pkj Näytä viesti
    ijoy rdta boksi löytyy, viikon käytön jälkeen alkoi hieman vuotelemaan, kaivelin tiivistejemmaani löysin sopivia o-renkaita vaihdoin tiivisteet nyt ei minkäänlaista hikoilua ole havaittavissa.
    nuo alkuperäiset "yläpään" tiivisteet oli susia lämpö tais ne pehmentää aivan litkuksi.
    muuten laite on toiminut ihan hyvin.
    Tarkennatko vähän mitä tarkoittaa "yläpään tiivisteet", kiitos. Osaisin seurailla omastani että alkavatko pettää.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    eteläpohjanmaa
    Viestit
    57
    ne ylimmät 2 o-rengasta capin ja kiristys rinkulan välissä.
    se oli jo rikki ennen kun mä koskin siihen !

     
     
  8. #8
    Jees, niin arvelinkin. Ihme luttanat nuo tiivisteet jo heti uutuuttaan. Taidan vaihtaa suosiolla kunnolliset tiivisteet, enkä odottele noiden nyrjähtämistä. Tilasin tuohon keraamisen topcapin. Ei varsinaisia lämpöongelmia, ihan vaan hifistelyn nimissä.

     
     
  9. #9
    Se valkoinen "combo"? Itsellä on juuri se käytössä, voin suositella

     
     
  10. #10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Se valkoinen "combo"? Itsellä on juuri se käytössä, voin suositella
    Mistä hommasit? Kiinnostaisi kokeilla, mutta Euroopasta/Kiinasta tilattaessa kestää saapuminen...

    Ei äkkiseltään ainakaan "suomikaupoista" löytynyt, ja Finnvapen kivijalkamyymälöihin liian pitkä matka. Jos siis tuollaisesta kikkareesta kyse:

    https://www.finnvape.com/ijoy-combo-...ramic-tip.html
    "Not a bad life really"

     
     
  11. #11
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    Skyhook tuli ennakkotilattua, revikkaa ei taida vielä löytyä mistään?
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  12. #12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Mistä hommasit? Kiinnostaisi kokeilla, mutta Euroopasta/Kiinasta tilattaessa kestää saapuminen...

    Ei äkkiseltään ainakaan "suomikaupoista" löytynyt, ja Finnvapen kivijalkamyymälöihin liian pitkä matka. Jos siis tuollaisesta kikkareesta kyse:

    https://www.finnvape.com/ijoy-combo-...ramic-tip.html
    Juuri tuo kyseessä. Fasttechilltä tuon tilasin, kuten RDTA boxinkin.

     
     
  13. #13
    Noniin, tuo keraaminen hattu on tosiaan käsittämättömän hyvä lisävaruste. Ihme että joku yksittäinen kikkare parantaa käyttökokemusta näin paljon.

    Tämä kuuluu muuten nykyasetuksissaan kokonaisuutena HYI sentään laitteiden joukkoon. Classicin postittomalla IMC-7 dekillä höyrykammio ja topcap on käsittämättömän törkeän röhnän vuoraama ja pikkusen pistää miettimään että miltä kohdehenkilön sisuksissa näyttää. Maku ja höyryt on kyllä kohdillaan, joten antaa höyrytä vaan..

     
     
  14. #14
    En tiedä tuosta keraamisesta hatusta että onko susi vai ei, mutta ne lirpakkeet hajosivat. Ja tällä hetkellä tuo on yhdellä o-renkaalla kiinni. Ja siis ilman ilmansäätöä, toimii tosin tuollakin tavalla. Eipä siis kauheasti haittaa.

     
     
  15. #15
    Tänään tuli Finnvapelta tuo keraaminen hattu/tippi, eipä ainakaan meikäläisen yksilö käy tuohon RDTA boksin cappiin. Lisäksi boksin alkuperäisessä hatussa on kierteet, eikä halkaisijakaan ole sama.

    Kun vaihtaa vaikka Limitlessin capin boksin oman capin kanssa, niin sitten saa tuon keraamisen hatun soviteltua. Näinkö tuo pitikin mennä, vai miten ihmeessä olette saaneet sen keraamisen hatun boksiin sopimaan?
    "Not a bad life really"

     
     
  16. #16
    Tuota eeh.. Minä ainakin nostin sen yläosan ilmansäätörenkaineen pois ja painoin keraamisen osan tilalle. Mulla on siinä alkuperäisen yläosan ja ilmansäätörenkaan välissä kierteet, mutta itse kammiokappale on ihan sileä sisäpinnaltaan. Keraaminen topcap jäi hiukan "kantamaan" eli ilmansäätöosa ottaa dekkiin kiinni ennen aikojaan. Mitoituksessa pientä feelua.

     
     
  17. #17
    Alkuperäisessä kierteet? Tarkoitatko sitä metallista osaa capin alapuolella jolla säädetään ilmavirtaa? Nappaat boxista pelkästään sen keskirinkulan (jonka läpi ilma kulkee, eli jossa on ne slotit kyljessä) ja tuon pitäisi sopia suoraan siihen. Ei siinä hatussa pitäisi kierteitä olla jos nyppää sen metalliosan mukana. Itsellä on keltainen boxi, niin alhaalta ylöspäin: Boxi, se brass-rinkula (joka tulee deckin ympärille), mid-cap (eli se keski-rinkula) ja siihen päälle tuo keraaminen tippi

     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JarmooZ Näytä viesti
    Tuota eeh.. Minä ainakin nostin sen yläosan ilmansäätörenkaineen pois ja painoin keraamisen osan tilalle. Mulla on siinä alkuperäisen yläosan ja ilmansäätörenkaan välissä kierteet, mutta itse kammiokappale on ihan sileä sisäpinnaltaan. Keraaminen topcap jäi hiukan "kantamaan" eli ilmansäätöosa ottaa dekkiin kiinni ennen aikojaan. Mitoituksessa pientä feelua.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Alkuperäisessä kierteet? Tarkoitatko sitä metallista osaa capin alapuolella jolla säädetään ilmavirtaa? Nappaat boxista pelkästään sen keskirinkulan (jonka läpi ilma kulkee, eli jossa on ne slotit kyljessä) ja tuon pitäisi sopia suoraan siihen. Ei siinä hatussa pitäisi kierteitä olla jos nyppää sen metalliosan mukana. Itsellä on keltainen boxi, niin alhaalta ylöspäin: Boxi, se brass-rinkula (joka tulee deckin ympärille), mid-cap (eli se keski-rinkula) ja siihen päälle tuo keraaminen tippi
    No joo, user error...

    Tuo alkuperäinen muovinen yläosa lähti niin näpsäkästi kiertäen irti, etten edes hoksannut, että pitää vielä ottaa pois se metallinen ilmansäätörinkula.
    Nyt sopii hyvin, jatketaan nolona testailua...
    "Not a bad life really"

     
     
  19. #19

    Viimeinkin videontynkää skyhookista. Vaikuttaa äkkiseltään erittäin hyvältä. Pitää viel odotella vähä perusteellisempaa revikkaa ennen ku alkaa tilaileen

     
     
  20. #20
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    eteläpohjanmaa
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    https://www.youtube.com/watch?v=Od5ML-xwYnI
    Viimeinkin videontynkää skyhookista. Vaikuttaa äkkiseltään erittäin hyvältä. Pitää viel odotella vähä perusteellisempaa revikkaa ennen ku alkaa tilaileen
    tätä laitetta ei taida ainakaan vielä olla mihinään suomi kaupoissa?
    se oli jo rikki ennen kun mä koskin siihen !

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •