Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 40

Aihe: Vuoden 2016 hitit ja hudit.

  1. #1
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074

    Vuoden 2016 hitit ja hudit.

    Otetaanpa kiinni hyvästä ideasta laitteistoketjussa (Rami). Postatkaapa tämän 2016 vuoden aikana kokeilemistasi laitteista ja nesteistä hittejä ja huteja.

    Valitse näistä kategorioista: clearot, Rta.t/(sinkku, dual,rdta), rda.t, modit 0-100 w, modit + 100w, mekaaniset, aloituspakkaukset, tarvikkeet, valmisnesteet ja makutiivarit.

    Laittakaa myös parin sanan perustelu aina miksi kyseinen tuote oli hitti tai huti.

    Omani laitan illemmalla...
    Viimeksi muokannut Tomassino; 12.11.16 kello 02:39.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  2. #2
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Modit 0-100W
    - eLeaf Pico, huti, aiheutti iho-oireita nikkeliallergikolle, omaan käteen aavistuksen liian pieni.
    - SXK Zero Mini, hitti, sopii täydelisesti käteen, sisuskaluja lukuunottamatta kokonaan rosteria.
    - SXK atto, hitti, laadukas yksinkertainen, semi-mekaaninen putki 18350/18650 akulle.
    - eLeaf iJust2 akku, hitti, yksinkertainen semi-mekaaninen putki sisäänrakennetulla akulla.
    - Tesla Invader 3, hitti, yksinkertainen tupla-akkuinen VV modi.

    RTA
    - Kayfun mini V3, hitti, MTL-tankkien aatelia.
    - Kayfun mini V3+, hitti, kuin edellinen mutta 22mm joten enemmän nestetilavuutta.
    - SXK Wine, hitti jos tarkastellaan vain makua ja höyryttelyä, huti jos tarkastellaan setupointia ja tankkausta.

    RDA
    - Velocity V2, huti, pelkkään pilvien puhalteluun sopiva laite.

    Clearo
    - eLeaf iJust2 tankki, hitti, yksinkertaistettu versio Starre/Maganus tankista.

    Tiivisteet
    - Solubarome mothers milk V3, huti, yksinkertaisesti paskaa.
    - Solubarome Nuage Mystic, huti, tuoreena höyryteltävää mutta viikossa muuttuu hammastahnaksi.
    - FA SoHo, hitti, hyvin tupakkamainen kokemus - parasta maltillisilla tehoilla MTL-atolla.
    - Inawera Vanilla for Pipe, hitti, ensimmäinen vanilijaneste joka ei ala pidemmän päälle etomaan.
    - Inawera Am4A, hitti, hyvin autenttinen tupakkamaku - parasta maltillisilla tehoilla MTL-atolla.

    Tarvikkeet
    - Kayfun lasitankki, hitti, kayfun liteen vihdoinkin kestävä lastankki.
    - Puinen driptippi by benji. Hitti. Tästä ei lätätippi parane.


    Laitoin listalle vain ne mitkä olivat minulle "uutuuksia". Onhan tässä vuoden aikana tullut hankittua Starre ja Maganus ja.... mutta eiköhän niistä ole höpötelty muualla ihan tarpeeksi.
    Viimeksi muokannut Beenari; 22.11.16 kello 13:16.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  3. #3
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Itse voisin suositella tuota CCC:n underdog modia, jos meksuista puhutaan.
    -halpa, alle 100e
    -24mm
    -tuota on vain kuparisena 300 kpl määrä tehty, tosin noita on cerakote-pinnoitteella, mut jos en väärin muista niin niitäki tehty 300kpl sarjoja.
    -Huonona puolena että muistuttaa hieman tvl colt 45, mut vaan ulkonäöltään, ovat aivan erinlaisia loppupeleissä,
    -Mukana magneetit ja jousi, molemmilla nappi on oikein mukava.
    - plussa/miinus, hybbeliitin. ei siis sovellu kaikkien atojen kanssa, mutta imo tekee modista paremman tuntosen. (vähemmän osia,vähemmän ongelmia jne.)
    Lopputulemana että on hintansa väärti eli 70 puntaa. (itse tosin ostin käytettynä modin englannista ja saman firman comp capin 80 punnalla, sis. postit.)

    Lisätääs vielä että tuo comp capin kyljessä oleva ccc-merkki on sen näköinen ettei kestä minkään näköistä hiomista.
    Itse tosin olin siittä tietoinen ennen ostoa.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  4. #4
    Höyrykone M.Kane's Avatar

    Liittynyt
    04/2015
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,755
    Joitakin modeja mitä nyt just mieleen tulee:

    - ProYstick: hitti, tykkään mallista, sx350j v2 piiristä vielä plussa päälle, mahdollisuus käyttää kahta eri akkukokoa eli 26650/18650. Minun yksilössäni oli pari pientä nirhaumaa tullessaan. Päivitettävissä.

    - Therion dna75: hitti, mielestäni nätti modi dna:n piirillä, plussana "muunneltavuus" akunkansien vaihdon osalta, tuntuu kuin olisi eri modi kun kannen vaihtaa. Upea 510 liitin. Päivitettävissä.

    - Triade dna200: hitti, tosin pienellä miinuksella koska akunkannen sovitus on ainakin minun yksilössäni todella tiukka, tahtoo jäädä pieni gäppi vähän riippuen akuista. Tähän siis myös saatavilla vaihtoakunkansia. Toiminnaltaan ei moitittavaa. Upea 510. Päivitettävissä.

    - Asmodus Snow wolf 200: hitti, jyhkeä, lasipintainen komistus vaikka onhan se toki sormenjälkimagneetti. Ei päivitettävissä.

    - Sigelei 213w: hitti, mahtava akunkesto, mielestäni jopa parasta mihin olen törmännyt näissä tupla-akkuisissa, muotoilu plussana ja muutenkin jämäkkä. Miinusta ajoittainen tulittamattomuus jonka olisi ehkä päivitysmahdollisuudella voinut korjata. Ei päivitettävissä.

    - Akuma V2: hitti, vain "sunnuntaikäytössä", aivan upea punakuparinen meksuputki. Ymmärrettävästi ei voi päivittää mutta hinkata saa ja siitä vielä iso plussa päälle.

    - IPV X6: huti, vaikka onkin ihan ookoo niin silti vaaka kallistuu ohilaukauksen suuntaan kahden "ominaisuuden" vuoksi joista isoimpana on wattilukon puuttuminen ja sitten tietty tuo akunkannen lörppäkullimainen kiinnitys. No, plussaa modin koko tietty ja toimiihan tuo toki muuten niin kuin pitääkin, mutta silti.. Ei päivitettävissä.

    - Hcigar VT75: hitti, dna:n piiri, toimii kuin se kuuluisa junan vessa, muoto on makuun, samoin mahdollisuus käyttää kahta eri akkukokoa eli 26650/18650. Päivitettävissä.

    - Joytech evic mini vtc: hitti, koko, hinta, keveys, perusjyrä. Päivitettävissä.

    - Smok Alien: hitti, koko, keveys, akunkesto (vaikka ei mielestäni niin hyvä kuin Sigelei 213w:n)
    makia näyttö, tulitusliipaisimen toiminta. 510 loistava. Pienenä miinuksena lievä muovisuuden tunne.

     
     
  5. #5
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Huteja:
    -Joyetech Ultimo. Vuotava tankki joka viheltää vaikka miten säätäisi ilmat. Atopäät myös täysiä susia. Keraamisessa hyvä maku hetken, mutta tekee kurkun niin kipeäksi ettei voi käyttää. Tavalliset pumpuliatot niin peruskauraa kun olla ja voi. Ei toimi mun max-VG mehuilla juuri ollenkaan.
    - Eleaf iStick 100tc. Luokattoman huonoa viimeistelyä. Magneetit irtoilee, maalipinta kuoriutuu, maailman lyhyin 510-liitin.

    Hittejä:
    -Wismec Reuleaux RX200s. Täydellinen modi mulle. Sopiva koko. Tehot ei lopu kesken. Akkukesto mainio. Joillakin kränää 510-liittimen kanssa, omassa vielä hyvä ja kaikki ruuvautuu pohjaan asti.
    Hyvä ja selkeä näyttö.
    -Aromamizer Supreme. Paras tankki tähän mennessä. Pilviä, makua ja tilavuutta samassa paketissa.
    -Starre Pure. Fiksusti suunniteltu tankki jossa mukana vanhemmista malleista tuttu loistava maku. Ei vaadi paljoa tehoja toimiakseen.
    -Herakles Sense RTA. Suurille tehoille ja pilville erittäin ilmava tankki. Tämä liikuttaa mitä nestettä vaan, aivan hillittömän suuret nestekanavat, jotka vielä säädettävissä jos joku nyt jotain PG:tä imeskelee.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari ToMsTeR's Avatar

    Liittynyt
    08/2014
    Sijainti
    Raisio
    Viestit
    170
    Osa näistä on jo viime vuoden tuotoksia mutta mulle tämän vuoden hankintoja:

    Hitit:
    - Ijoy Solo Plus. Mahtava laite! 26650 akkukesto, nerokas muotoilu ja nappien sijoitus, 510 parasta mitä halvoissa kiinanvehkeissä tavannut ja tämä on HALPA!
    - Tobeco Supertank. Kaikissa kooissa hyvä maku, riittävä höyryntuotto, helppo täyttö, valikoimaa atopäissä ja ne on vieläpä kestäviä.
    - Geekvape Avocado 24. Tällaisen aloittelijankin helppo saada toimiva setuppi, mahtava maku ja höyryntuotto. Nestetilavuus saisi olla hiukan isompi mutta sitten taas toisaalta koko kasvaisi, ehkä tää on hyvä just näin

    Huteja:
    -Serpent Sub 25mm. Ärsyttävä ylätäyttö, kansi jäi välillä ihan perkeleen tiukkaan kiinni, lisäksi lirautti joka täytön yhteydessä vähän alleen. Kangerin SSOC atopäät kyllä heräs tällä henkiin mutta silti huti mun kohdalla.
    - Freemaxin Starre/Scylla keraamiset 0.3ohm atopäät... Voi vit... Näitä tilasin muistaakseni kuusi pakettia kerralla ja kun ensimmäinen paketti oli käyty läpi KAHDEN EKAN PÄIVÄN AIKANA, totesin että olkoon! Annoin nämä sitten työkaverille eikä sekään niistä tykännyt. Vaativat hirvittävästi tehoa ja kunnon esilämmityksen jotta höyry olisi ollut edes siedettävän lämmintä, alhaisilla tehoilla nämä ei toiminut mitenkään.
    - Eleaf Ipower 80w. Innostuin puukuvioinnista ja ostin. Pinta onkin hieno mutta ehkä leluimman tuntuinen modi jonka olen omistanut... Toimi kyllä mutta ei sopinut mulle.

     
     
  7. #7
    Oma huti- ja hittimittari alla. Isoin ostorumba alkoi vuoden alussa ja kesti kesään asti mutta nyt jo rauhoittunut ja olen zen tilassa onneksi. Laitan ne tärkeimmät vain.

    Hitti

    Rta
    Calix V2 normi ja nano. Paras makutankki jonka olen löytänyt. Ei vuoda, kuse tai kurlaa. Parempia olen etsinyt ja kokeillut mutta en ole löytänyt.

    Modit
    Sigelei 213. Kompaktein 2 akkunen ja perus wattiajelulla just hyvä.
    Sbody Macro dna40. Mun ykkös stealth modi. Keveys on avainsana tässä ja todella tykkään.
    Vaporshark dna133. 2 akkuinen perusloota jossa pintamateriaali on sellainen kova kumipinta joka tuntuu vain niin oikealta. Ja kevythän se myös on.

    Squonkers are bonkers:
    Quadra Slim By Gille Mods. 40w dna loota joka pirun pieni ja kevyt. Tää laji vielä vie mennessään luulen. Koskaan tykännyt drippailusta mutta squonkkaaminen toi rda hommat uudelle tasolle.
    NoName modsin NoFear ja NoToy rda. Sinkkucoili rdat joista diggaan.

    Laturi:
    Opus BT-C3100. Hyvä laturi. Piste.

    Huti
    Clearot, tai oikeastaan niissähän ei ole se vika vaan atopäissä. Monta tankkia testannut ja en ole löytänyt vaan niin hyvää että olisin ollut tyytyväinen. Pakko luovuttaa tässä asiassa.
    Muuten en sanoisi että huteja hirveästi ole ollut vaan oikeastaan heikompia hittejä jotka eivät ole mulle sopineet.
    Kaikkea pitää tietysti kokeilla että löytää omat "the laitteet".

    Jos jotain nyt vielä muistan niin päivitän jälkeenpäin.


     
     
  8. #8
    Höyrykonkari Kolarov's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    168
    Hitit:

    Griffin 25: loisto tankki, toimii kuin junan vessa kun oppii kerran oikean tyylin wikata

    Merlin: Sama kuin Griffinissä. kun kerran oppii niin on loistava.

    Vaporflask Classic: luotto modi itselleni. kahdella akulla tulee tarpeaksi pitkä akun esto itselleni (20-60w suurimmalta osalta). muotoilu on tehty suuri itselleni joka ''sormittaa'' modeja

    Istick Pico: pieni modi, joka ei ehkä omiin kätösiini ole tarpeeksi iso, mutta pienen koon ja rosteri mallin ansiosta on jäänyt käyttöön.

    Goon RDA: loisto rda. sisälle saa isoja setupeita kun tekee mieli puhalella isoja pilviä. helppo setupoida.

    Serpent RTA: aivan loistava sinkku coii rta. juurii niinkuin noissa muissakin rta:aissa niin kerrn kun osaa setupoida nii osaa aina. claptonin tai alienin kanssa antaa mukavan pehmeät höyryt


    hudit

    Bachelor RTA: loistava tankki kun saa toimimaan ja helppo vielä setupoidakin, mutta kontakti ongelmien takia taistelu jäi lyhyen.

    Crius RTA: toimii tai ei toimi tankki itselleni. välillä sain wikattua täydellisesti ja välillä vaikka koitti kuinka kopioida vanhan setupin niin ei se vaan toiminu.

    Reuleux RX200s: loistava modi ja loistavalla akun kestolla, mutta liian iso oli itselleni. tuntui kun iso kivi olisi ollu povarissa. meinasin jättää koti modiksi, mutta sitten sitä ei tullu pahemmin käytettyä kuitenkaan.

     
     
  9. #9
    Suurin hitti:
    Gennyjen paluu, eli RDTA. Lyhyt matka höyryllä coililta suuhun (eli makua tulee hyvin) ja usein tilavuutta hyvin. Erikoiskiitokset saavat Avocado 24 sekä Limitless plus (sekä sitten sen johdannaiset Combo ja limitless classic).

    Toinen mikä on mielestäni hitti on nuo "slide topcap"-täyttö sekä Smokin tfv:n sarana-topcap.

    Yksi kehu myös näille high wattage-tankeille (Smok Tfv8, ijoy Tornado jne).

    Hudit:
    Serpent (perusversio), idea hyvä, toteutus huono. Olen tuosta johonkin ketjuun jo enemmänkin avautunut.

    Perinteinen ylätäyttö on myöskin huti (sulje nesteensyöttö, irrota topcap, täytä, sulje topcap, käännä ylösalaisin ja avaa nestesyöttö). Ymmärrän tuon täysin näissä mini-malleissa (vaikken siitä silti pidä), mutta isommissa tankeissa täyttä paskaa. Onneksi nuo ovat vähentymässä.

    Huti-maininnan ansaitsee mielestäni myös single coil-tankkien kehityksen lähes pysähtyminen. Varsinkin RDTA:ien kohdalla. Ei se pelkkä sinkku-blokki ole sama kuin ato joka on kokonaan suunniteltu single coilille. Tai sitten nuo sinkkutankkien ratkaisut ovat suoraan parin vuoden takaa. Merlin on onneksi hyvä kone.

     
     
  10. #10
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Hitti: Billet Box rev.4

    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  11. #11
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja symbol Näytä viesti
    Katsoinkin jo fb:n puolella. että ompi hyvän näköinen noilla ultem-osilla.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  12. #12
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Yleensä sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta nyt ei oikein aukene tuosta kuvasta. Saisiko mielummin vaikka vaan muutaman sanan miksi tuo saippualaatikolta näyttävä vempele on hitti?
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  13. #13
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Beenari Näytä viesti
    Yleensä sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta nyt ei oikein aukene tuosta kuvasta. Saisiko mielummin vaikka vaan muutaman sanan miksi tuo saippualaatikolta näyttävä vempele on hitti?
    Omaan makuun todella kompakti käyttölaite mukaan päivän rientoihin.

    - 18650 akkukoko
    - DNA 40 piiri
    - Suht iso tankki ja helppo täyttö
    - Eri lisäpaloilla sopii niin subun rba kuin atopäät, myös mahdollisuus käyttää nautiluksen coileja tai jopa meshiä, riippuen lisäpalikasta.

    Ja edelleen se kompakti taskukoko

    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  14. #14
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Ja hutejako ei tullu?

     
     
  15. #15
    Höyrykone ajax universal's Avatar

    Liittynyt
    08/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    2,567
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kynä Näytä viesti
    Ja hutejako ei tullu?
    No itellä on ehkä 2kpl aeolus lite v2, syy on puhtaasti se etten pidä tuosta ylhäältä tulevasta ilmansyötöstä. Ostin alkuun yhden ja oli vähän tommonen meh-kokemus itselle,siittä huolimatta jostain hemmetin syystä menin ostamaan toisen.. Noh ongelma ratkee kyllä sillä että ostaa siihen erillisen capin. Arvosana 3,5/5 ihan toimiva,mutta koen että samalla rahalla saisi parempiakin drippereitä.
    #cream_ass_lyfe

     
     
  16. #16
    Höyrykone symbol's Avatar

    Liittynyt
    07/2013
    Sijainti
    Helsinki, Finland
    Viestit
    1,110
    Huteja on niin paljon etten jaksa listata
    Graphic designer
    www.ahjopalo.com

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2015
    Viestit
    211
    Hitit:
    Serpentit, varsinkin mini. Halpa kikkare joka kaikessa yksinkertaisuudessaan on helppo setupoida ja wickata, makua löytyy kiitos pienen kammion.

    Rx 2/3, kahden akun kombona riittää mulle reiluksi päiväksi, toimiva piiri ja jykevä kokonaisuus. Kestää iskua ja kaltoinkohtelua.

    Hudit:
    Clearot, varsinkin hyperpilvi super mega watti koneet, ei mitään järkeä. Näitä siis lähinnä vain kokeillut, mutta paskaa kaikki .

     
     
  18. #18
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Olen ostanut murto-osan vapokampetta tänä vuonna (verrattuna männävuosiin), joten kauheasti ei vertailupohjaa ole. Kuvassa käyttämäni kamppeet, lisäksi löytyy kloonit Petri RDAsta ja Kayfun Mini v3:sesta jotka menevät "ihan ookoo"-osastolle molemmat. Supertank Mini ja Evic VT-mini ovat todellakin hitti-osastoa, mutta jo viime vuonna hankittuja.



    Serpent Mini: Osaksi hitti, osaksi huti. Pumpulin kanssa saa olla hieman tarkkana, jotta höyry on kosteaa ja maku kohdallaan. Ei kuitenkaan vuotoherkkä, jos vähääkään on tottunut pumpuleita RTA-atoihin laittamaan. Eniten miinusta paskoista postien kuusiokolo-ruuveista, ja muutenkin vastuslangan päät pitää siistiä anaalisen siistiksi ettei raavi kammion seinään.

    Tesla One 100w-akku: Hitti. Mulla on itseasiassa näitä kaksi. Helvetin kevyitä ja näppäriä puolimeksuja, ei paljoa taskussa paina. 1800mah on akkukapasiteetti, joten jos haluaa että vohua riittää pidempään kuin yhden tupakkatauon verran ei ehkä sitä sataa wattia kannata lähteä kovin alhaisilla ohmeilla tavoittelemaan. Mutta esimerkiksi Serpent Minin kanssa 0.6 ohmin vastuksella täydellinen kombo. Dripperin kanssa tulee usein käytettyä jollain 0.3-0.4 ohmin setupeilla.

    Smok Vape Pen 22: Tämä tuli juuri, mutta vaikuttaa tosi buenolta. Pieni. Hyvät "supertankmaiset" höyryt. Kätevä täyttö. Selkeä hitti varsinkin edullisen hintansa puolesta. Ei airflowta, mutta en kaipaakaan.

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    215
    Vuoden suurin huti (itselleni): SolubAromen tiivarit. Absinttisotkua pahimmasta päästä. En toki ole kokeillut kuin neljää eri vaihtoehtoa, mutta niiden perusteella: yök!
    - "Eihän sitä koskaan tiedä, tiedäthän."

     
     
  20. #20
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    No niin, nyt kun on aikaa niin laitetaanpa omat hitit ja hutilaukaukset.

    Hittejä:
    1) Serpent mini. Pieni ja toimintavarma sinkku-rta. Helppo ja vuotamaton.
    2) Smok TF-RDTA. Parin viikon käytöllä ehdottomasti jatkoon. Siihen hetkeen kun haluaa laittaa ison pölläkän ilmoille. Iso nestekapasiteetti ja laadukas kokonaisuus.
    3) OBS Crius / Crius Plus. Kovassa kotikäytössä olleet molemmat. Aivan paras ratkaisu tuo sivutäyttö.
    4) Istick Pico. Pieni ja vaihtoakkuinen modi, jollainen on ollut nyt kesästä asti jatkuvasti taskussa. Ei huonoa sanottavaa.
    5) Clapton / Fused Clapton. Olen lähes kaikessa rakentelussa siirtynyt Claptoneihin paremman maun ja höyryn koostumuksen vuoksi. Teen langat itse toki.
    6) Ry4 D / Ry4 Nutzilla. Näillä kahdella maulla mennään aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Muut maut vaihtelevat fiiliksen mukaan, mutta nämä pysyvät.
    7) Opus BT-C3100-laturi. Kilpailijan laturi lähti kiertoon välittömästi kun sain tämän kouraan. Nopea ja hyvillä toiminnoilla varustettu laturi.

    Hudit:
    1) UD Goblin mini v2. Kokonsa puolesta olisi loistava rta, mutta vuotamattoman setupin teko on niin työläs prosessi, että jää sen vuoksi harvalle käytölle.
    2) Cubis. Ei ollut mun juttu ja Rba -pää jotenkin ikävä näperreltävä.
    3) Clearot ylipäänsä. Rta.han täysin siirtyneenä luovuin kaikista vain atopäitä käyttävistä laitteista. Miksi maksaa enemmän kun voi tehdä itse..
    4) Lämpösäätö. Turhake jota en koskaan saanut toimimaan haluamallani tavalla. Ikään kuin huonosti suunniteltu automaattiloota, joka vaihtaa pienempää pykälää juuri kun ei haluaisi. Wateilla mennään.
    5) Kanger 200w kbox. Olisi muuten ollut mieleen, mutta luki ohmit päin mäntyä ja lähti kiertoon.

    Kestohitti: Kanger Toptank. Tämä on minulle se the tankki. Rba-päässä 0.5 ohmin Clapton ja toimintavarmuus on 100%. Yksinkertaisesti tähän on vain kasvanut kiinni eikä mikään voi sitä korvata. You can pry it from my cold dead fingers.
    Viimeksi muokannut Tomassino; 24.11.16 kello 00:46.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •