Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: Tuki-ketju

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    78

    Tuki-ketju

    Jos iskee hätä ja tekee sitä manuaalista, niin avautumaan tänne ja hakemaan vertaistukea.

    Itselläni tekee tänään tiukkaa. Lähdössä tänään vaimon kanssa viihteelle pitkästä aikaa, siis yhdessä. Vaimo ei polta, paitsi tietenkin silloin kun ottaa alkoholia. E-savuke ei hänelle kelpaa. Itsw ollut höyryttimellä yli 8kk ja muutama kk ilman nikotiinia. Ja mieli tekee varmasti maistaa edes kerran manuaalista. Mutta tiedän että huomenna olisi niin iso vitutus krapulan lisäksi.

    Kai mä kaivan laatikon pohjalta paskan makusta 18mg persikkaa...

     
     
  2. #2
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Tuki-ketju

    Itelle jos tuollainen tilanne tulee, niin muistutan itseäni että paria röökiä ei kannata lähtee polttamaan. Vaikka se tupakka tuoksuukin hyvälle, niin lakon jälkeen ne ekat 1-10 röökiä maistuu karmeelle paskalle ja palamisjätteelle.

    Ehkä kannattas varata jotain hyvää tupakkanestettä näihin tilanteisiin. Oma suosikki on el toro puros naturales, El toro cigarillos naturales saattaa toimia myös hyvin.

     
     
  3. #3

    Vs: Tuki-ketju

    Olen kyllä huomannut, että näin kesä-aikaan terassilla kun vetää pötkylästä höyryä niin ei paljon positiivista palautetta saa. Erityisesti omat tuttuni ovat enemmänkin häiriintyneitä höyryttelystä (ehkä sen aiheuttaman huomion vuoksi). Olin kyllä erittäin yllättynyt mutta päätin sen, että höyryttelyä en rupea häpeämään.

    Virallinen propaganda näyttäisi tehonneen moneen ja usein ensimmäinen kysymys liittyykin "savun" vaarallisuuteen (2nd hand smoking). Ei näytä ketään haittaavan jos syöpärullaa imee ??? Välillä käy kyllä kieltämättä mielessä analogiset terassilla, täytyy myöntää. Toinen rasittava asia on nuo kyselijät. Tosin positiivista sekin, että naiset lähestyvät miehiä kuin itsestään kun normaalisti suomalaisessa kulttuurissa aloitteen tekeminen on miehen "velvollisuus".

    Toistaiseksi pysynyt siinä, että yhden syöpäkääryleen maistoin eräällä terassijuopottelusessiolla ja pahalta maistui... Vaikeaa se on vaikka en todellakaan ole niitä "anteeksi kun olen syntynyt" -tyyppejä. Joskus vaan vituttaa liika huomio, oli se sitten positiivista tai negatiivista.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Polgara's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    366

    Vs: Tuki-ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tomba
    Lähdössä tänään vaimon kanssa viihteelle pitkästä aikaa...
    Muistan kun itseäni "pelotti" sama tilanne kevättalvesta, Popedaa tms. taisin olla menossa katsomaan. Olin varma, että röökikopista itseni löydän vielä jossain vaiheessa iltaa. Kävin eGon kanssa kokeilemassa, mutta ovea pitemmälle en päässyt. Haju oli järkyttävän kammottava ja mielihyvin kampesin itseni pari kertaa ulos pakkaseen ja pari kertaa vessaan.

    Toisen kerran sama tilanne oli edessä terassikauden alkaessa, tupakka tuoksuu nimittäin ulkoilmassa nenääni edellenkin ihanalta.
    Mutta on se vaan jännä juttu, että ei tehnyt mieli edes maistaa analogista vaikka kaikki muut vieressä paloivat. Höyryttelin kyllä lähes jatkuvalla syötöllä ja muita selvästi vähän vitutti kun eivät ilenneet polttaa samaa tahtia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam
    Joskus vaan vituttaa liika huomio, oli se sitten positiivista tai negatiivista.
    Toi on totta, aina on joku kyselemässä tai viisastelemassa. Kyselijöille olen ottanut tavakseni vastata asiallisesti ja informoiden, mutta viisastelijoiden käsken usein jatkamaan tupakointia siinä toivossa, että kuolema tulee pikemmin.

    Savutta #0059

    Let's Twist.


     
     
  5. #5
    Höyrypää DS3Finland's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa/tuusula
    Viestit
    760

    Vs: Tuki-ketju

    Ei paljoa itteäni himota toi tupakka ja jos iskee se herkkä hetki (kerran parin kuukauden välein) että rupeaa tekemään mieli, ni ensimmäinen henkonen maistuu jo niin paskalta, ettei toista henkosta enää tee mieli.
    Sähköllä 2012->2017, sikareilla 2017->2019, sähköllä taas jatketaan.

     
     
  6. #6
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Tuki-ketju

    kun nyt pyörin tuolla kylällä ryyppäilemässä eri kapakoissa niin minua alkoi jo ärsyttämään kun saa aina olla jollekin selittelemässä...Liikkellä olin Lavatuuppi tankkisysteemillä ja jatkuvasti oli joku kyselijä ja miten iso aikuinen mies kantaa sellaista mukana..muutamalle tupakkamiehelle jo sanoin suoraan että näyttäähän tämä vähän lapselliselta homojen hommalta..tämän vehkeen avulla olen varsinaisesti ollut jo 8kk ilman röökiä..vaikka en tässä nyt halua mitenkään morkata seksuaalivähemmistöjä ,tuo olivain vihainen tokaisu..toivottavasti nyt joku ei pahoita tuosta mieltä kun tarkoitukseni ei ole haukkua täällä ketään ja tarkoitukseni ei ole kannattaa rasismia ..tietäähän tuo tämmöinen ukko mitä murahtaa kun joku jatkuvasti hihassa kiinni ja kyselemässä..onneksi sitä sen verran ruma että eihän nuo ollu ensimmäisenä vittuilemassa....kerroin vain lopussa mikä tuo laite on neuvoin tutkimaan tätä meidän hienoa foorumia ja esavuke.com:a että täältä se kaikki tarvittava kunnollinen tieto löytyy..ja sitten oli aina joku tarjoamassa sitä oikeaa tupakkaa ???--Kyllähän nuitaki riittää jotka haluaisi olla maistelemasa...sekin alkoi pikkuhiljaa ärsyttää ja koita nyt sitten saada selitetyksi että Lava on henkilökohtainen vehje.... paskalta tuo oikea rööki näköjään maistu umpikännissäki
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Tuki-ketju

    Se on kyllä perseestä miten ihmiset ottaa keltasen lehdistön "informaation"
    vastaan niinko lampaat, sen kummemmin tutkimatta. Tuli tuossa pari hörhökaveria
    vastaan ja pistivät tupakiksi, mie imuttelin höyrykettä ja nämä alko että ´jaa sie olet
    keuhkopöhöksi alkanu, tuohan kerää vettä keuhkoon´. Ei helevetti, sanoin että ottakaa
    asioista selvää älkääkä uskoko kaikkea vitun propagandaa.
    Ja minun ei varmasti tartte selittää kuinka tyhmältä tuo kommentti kuulosti näitten hörhöjen
    suusta, täälä varmasti kaikki tietää.

     
     
  8. #8

    Vs: Tuki-ketju

    Tämä ei varmaan paljoa tukea tuo, mutta itse olen vain sähköjen loppumisen myötä vetänyt viimesen 11 kuukauden aikalta arviolta 5 analogista. Aina maistunut yhtä paskalta, vaikka tupakointihistoriaa ennen e-röökiä 30 vuotta. Eli mulle ainakaan ei ole ollut mitään paluuta anologiseen vaikka tosiaan muutaman kerran olen "repsahtanut" moisia käryttelemään.

     
     
  9. #9
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Tuki-ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    kun nyt pyörin tuolla kylällä ryyppäilemässä eri kapakoissa niin minua alkoi jo ärsyttämään kun saa aina olla jollekin selittelemässä.
    Tähän väliin täytyy tuikata, että samanlaista se on ollut täälläkin. Pääosin mielenkiinnosta tullaan kyselemään, mutta alkaa kyllä "lievästi harmittamaan" noi kolmen promillen kännissä olevat kyselijät. Ihan sama mitä niille sanoo, ei ne kuitenkaan mitään 1) muista 2) ymmärrä. Suhteellisen tolkuissaan oleville jaksan kyllä vastailla. Vielä enemmän tilanne meni perseelleen kun itsekin oli siinä kolmen promillen kunnossa.....

    Toiseksi, terasseilla, siis sellaisilla joilla analogisia saa vedellä, ihmiset tuntuvat kyylävän hyöryttäjää kuin vierasta sikaa. Varsinkin kun olin/olen seurueen ainoa höyryttelijä. Kukaan tosin ei uskaltautunut kyselemään mitään. Taisi olla liian aikainen ajankohta ja liian loiva kännin aste. Toisaalta muiden höyryttelijöiden kanssa miitissä ollessamme kukaan ympärillä ei juurikaan kiinnittänyt huomiota. Tosin ajankohta oli keskellä päivää.

    Kolmanneksi, tuli about ekan kerran vuoteen vedettyä kunnon sokat-pois-polvista-känni, ja yllätys oli suunnaton kun perinteinen mandoliinikrapula loisti poissaolollaan. Mulla on aina ollut ihan järkyttävät krapulat ja pikainen päätelmä oli, että johtui siitä kun ennen vedettiin känni-iltana aski-pari analogista, nyt meni "vain" suunnilleen 4ml 18mg litkua. Täytyy suorittaa uusi koe josko saisi tuloksen varmistettua

    Eikä muuten edes tehny mieli analogista. Tukea kaipaaville sanoisin vain, että purkaa hammasta älkääkä antako periksi analogisille. Varautukaa vaikka vahvalla litkulla jota mukaan riittävästi. Kyllä se analogisen kaipuu helpottaa. JA loppuu.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  10. #10

    Vs: Tuki-ketju

    Laitoin juuri tilaukseen mini-eGon. Ei tuota huomiota ja halveksuvia katseita oikein jaksa enää terasseilla. Tänäänkin poikkesin isolla terassilla jossa saa polttaa ja tietty joku mulqvisti tuli viereisestä pöydästä valistamaan höyryn vaaroista. Olihan se siirryttävä kauemmas kun en viitsinyt ruveta vänkäämään vastaan. Kuulemma myrkytän heidän pöytäseuruetta ties millä tutkimattomilla aineilla, jota tuo pötkylä kuulemma levittää ympäristöön. Heidän pöydässä kyllä analoginen paloi jatkuvalla syötöllä...

    Joku asioista tietävä voisi kertoa miten toimii mini-eGo + DCT tankki 1,5 ohmin kartoilla? Riittääkö potku ja kuinka kauan? Tuon saisi sopivasti nyrkin sisään niin ei herätä huomiota.

     
     
  11. #11
    Höyrypää

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Gihttel
    Viestit
    870

    Vs: Tuki-ketju

    mulla on minissä kiini lyhyt lr boge ja ego dc tank, hyvin toimii ja on pikkunen, shorty tipillä nipistää reilu 5mm.
    dc toimii ihan samoin ko normi egossa, akun kestosta en tiedä, muutama enää noita dualcoileja käytössä.

     
     
  12. #12

    Vs: Tuki-ketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steam Näytä viesti
    Laitoin juuri tilaukseen mini-eGon. Ei tuota huomiota ja halveksuvia katseita oikein jaksa enää terasseilla. Tänäänkin poikkesin isolla terassilla jossa saa polttaa ja tietty joku mulqvisti tuli viereisestä pöydästä valistamaan höyryn vaaroista. Olihan se siirryttävä kauemmas kun en viitsinyt ruveta vänkäämään vastaan. Kuulemma myrkytän heidän pöytäseuruetta ties millä tutkimattomilla aineilla, jota tuo pötkylä kuulemma levittää ympäristöön. Heidän pöydässä kyllä analoginen paloi jatkuvalla syötöllä...
    Vaikka baarikeikat ovatkin jääneet multa, niin ottaa hermoon pelkästään lukea tällaisesta. Savuttomalta ihmiseltä tuon vielä ymmärtäisi, mutta jos kessu palaa ja pelkää terveytensä puolesta kun joku höyryttelee vieressä niin voi jeesus....

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •