Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Laturi väsyy

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    43

    Laturi väsyy

    Minulla on nyt puolisen vuotta ollut kuusi ego-akkua kierrossa ja niille kaksi laturia, toinen vakiasunnolla ja toinen mökillä viikonloppukäytössä. Sillä vakipaikan laturilla lataaminen on nyt venynyt aina 12 tuntiin, ennenkuin näyttää vihreää, kun taas mökkilaturi edelleen hoitaa saman homman neljässä tunnissa, kuten tämä vakipaikan laturikin alkuun teki. Älkää kysykö blondilta, mitkä voltit niissä on
    Pitäiskö nyt uusia se sähköpistoke, vai voisko siinä usb-liittimessäkin olla syytä?


     
     
  2. #2
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Laturi väsyy

    USB se laturi on, se seinäpistoke on vain adapteri, helppohan tuo on tarkistaa, USBllä voi ladata tietokoneestakin jos se lataa yhtä hitaasti niin tiedät mitä vaihtaa

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    43

    Vs: Laturi väsyy

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    USB se laturi on, se seinäpistoke on vain adapteri, helppohan tuo on tarkistaa, USBllä voi ladata tietokoneestakin jos se lataa yhtä hitaasti niin tiedät mitä vaihtaa
    Kiitos. Säästit minulle monta euroa. Tyhmänä olisin ilman muuta sen sähköpistokkeen ensin uusinut. Mutta aikas jännä, että nämäkin ovat kuluvia osia.

     
     
  4. #4
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,621

    Vs: Laturi väsyy

    Itse olen yhden USB laturin tappanut, väänsin siltä niskat nurin ja samalla meni yksi eGo akkukin, siltäkin meni niska poikki eli liitin osa nappeineen jäi laturiin ja sitä irroittaessani tulin tappaneeksi sen laturinkin, onneksi noita on useampi saa useamman akun samalla kertaa lataukseen

     
     
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •