Sivu 3 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 126

Aihe: ProVari V2

  1. #41
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: ProVari V2

    ok eli sulla on siellä kylmä juotos ja oon aikas varma että tiedän missä kohtaa mutta se on lähes mahdoton itse korjata joutus irrottamaan näytön onko sulla siinä takuu voimassa?
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  2. #42
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ProVari V2

    Onkos kellään hajua, mikä on alin vastus jota Provari V2 suostuu lämmittelemään ts. missä vaiheessa heittää oikosulkusuojan päälle?
    Tuli tuossa huomattua, että VMax ei ainakaan anna virtasta 1.3 ohmille..

     
     
  3. #43

    Vs: ProVari V2

    0,8 ohmin vastuksella vielä toimii, ainakin oma Provari. Voi olla et toimii vieläkin pienemmällä, en ole kokeillu

     
     
  4. #44
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ProVari V2

    Ok. Hyvä tietää, että passaa pienemmätkin käämit, niin voi käyttää samaa setuppia sitten piipussa ja provarissa.
    Kiitoksia tästä.

     
     
  5. #45

    Vs: ProVari V2

    ^Juuh, 0,8 vastuksia oon Didiin vääntäny ja hyvin pelittää Provarin nokassa.

     
     
  6. #46
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja KISAKASA Näytä viesti
    ok eli sulla on siellä kylmä juotos ja oon aikas varma että tiedän missä kohtaa mutta se on lähes mahdoton itse korjata joutus irrottamaan näytön onko sulla siinä takuu voimassa?
    On takuu vielä. Tänään teki samaa taas, mutta bogetankki toimi moitteettomasti. Pitänee siis tutkia tarkemmin onko vika (sittenkin) jotenkin tuossa odyssa. Ody tosin tuntuu toimivan kaiken muunpaitsi tuon provarin kanssa. Ihme sekoilua.

     
     
  7. #47
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: ProVari V2

    Mitkä muut laitteet? Jos mekaanisia putkia, niin valitettavasti syyllinen on selvä...
    KGO & Twist

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    25

    Vs: ProVari V2

    Mikäs tämän nokille olisi höyryntuotoltaan parhain _saatavilla_ oleva laite? ???

    Jää muuten valkoiseen komiat liat sormista jos vähääkään kädet hikoilee. Ei ole hyvä autoremontin kaveriksi. :

     
     
  9. #49
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ProVari V2

    http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=790 ?
    Tollasen iskin itse tilaukseen ja hommasin Provarin ihan vaan sen takia, että tuossa tulee se cone mukana.

     
     
  10. #50
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Kemi
    Viestit
    25

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    http://shop.svoemesto.ru/index.php?productID=790 ?
    Tollasen iskin itse tilaukseen ja hommasin Provarin ihan vaan sen takia, että tuossa tulee se cone mukana.
    Kiitos linkistä ja nopeasta vastauksesta! Laitetaanpa korvan taakse kun nuo boget loppuu..

     
     
  11. #51
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mitkä muut laitteet? Jos mekaanisia putkia, niin valitettavasti syyllinen on selvä...
    Bolt ja lavatube 2.1.. Ristiriitaista sinällään. Edelleen on kikkailua ton toiminnan kanssa, teen vielä tänään uuden setupin Odyyn V1 taktiikalla laittamalla maadoituksen kiristysrenkaan väliin. Jos sittenkin vielä sekoilee niin ProVarissa sen on pakko olla... Tosin boget toimii ilman kikkailua. Mitä ihmettä ???

     
     
  12. #52
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ProVari V2

    Tarkista vielä silmämääräisesti miten esillä Odyn napa on. Tulee mieleen, että josko se painaisi Provarin nänniä liian alas. Sen jälkeen vielä kokeilu laittamalla adapteri väliin, jos löytyy. Nimittäin jos Boget toimii ok, niin kyllä se vika on jotenkin Odyyn kytköksissä.
    KGO & Twist

     
     
  13. #53
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    miten esillä Odyn napa on. Tulee mieleen, että josko se painaisi Provarin nänniä liian alas.
    No perkele! En olettanut sen voivan johtua tuosta. Sen sijaan, ruuvasin jopa vähän enemmän esille varmistuakseni kontaktista. Kun ihminen voi olla tyhmä! :-[
    Pikku jatkolla toimii taas, ei ongelmia. Eli vika oli kuin olikin tuossa ^
    Tulevaisuudessa täytyy muistaa jättää napa alemmas tai olla ruuvaamatta ihan niin tiukkaan...

    Kiitokset trollille ajattelutyöstä, omalla kohdalla se ei nyt ihan onnistunut

     
     
  14. #54
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    ProVari V2

    No prob, tästähän mulle maksetaan.
    No WAIT mulle mitään makseta mistään.
    KGO & Twist

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    No perkele! En olettanut sen voivan johtua tuosta. Sen sijaan, ruuvasin jopa vähän enemmän esille varmistuakseni kontaktista.
    Tulevaisuudessa täytyy muistaa jättää napa alemmas tai olla ruuvaamatta ihan niin tiukkaan...
    Katoppa tosta miten saat aina navan sopivalle syvyydelle:

    http://www.youtube.com/watch?v=9DOcA251Me0

     
     
  16. #56
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No prob, tästähän mulle maksetaan.
    No WAIT mulle mitään makseta mistään.
    "Troll from behind, ProVari vikadiagnostikko"
    Toi allekirjoitukseen niin jo alkaa rahaa tulvimaan ovista ja ikkunoista.

     
     
  17. #57
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: ProVari V2

    no hellevatan hyvä juttu et ei ollu piiri vika.
    oireilee meinaan samalla lailla.
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  18. #58
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    Joo ja tosiaan antaa vain vähän voltteja noiden operaatioiden aikana, eli ei ole mikään kartonkäräyttäjä.
    Yritin joskus tankkivolttimittarilla lukemaa selvittää, mutta nuo volttimittarit pysyy mykkinä alle 3 voltin, joten en saanut dataa ulos...
    Huomasinpa tuossa Minillä leikkiessä, että tosiaan ohmeja tsekatessa ei volttimittari sano mitää, mutta kun akun jännitettä tarkistelee, niin Provari lykkää 3.3V atolle, eli jos on todella LR-setuppi kiinni, voi pientä kärähdystä tapahtua (itselläni ~1.1ohmin Phoenix saa hieman palanutta makua itseensä, jos ei tuon tarkistuksen aikana ime ilmaa läpi).
    Tämän voi välttää sillä, että ruuvaa atoa hieman löysemmälle tarkistuksen ajaksi, mutta silloin tietysti näytössä ei näy akun jännite kuorman alla, vaan pelkkä napajännite.

     
     
  19. #59
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Huomasinpa tuossa Minillä leikkiessä, että tosiaan ohmeja tsekatessa ei volttimittari sano mitää, mutta kun akun jännitettä tarkistelee, niin Provari lykkää 3.3V atolle, eli jos on todella LR-setuppi kiinni, voi pientä kärähdystä tapahtua (itselläni ~1.1ohmin Phoenix saa hieman palanutta makua itseensä, jos ei tuon tarkistuksen aikana ime ilmaa läpi).
    Tämän voi välttää sillä, että ruuvaa atoa hieman löysemmälle tarkistuksen ajaksi, mutta silloin tietysti näytössä ei näy akun jännite kuorman alla, vaan pelkkä napajännite.
    Itse olen tottunut imemään aina (olipa tarpeellista tai ei) kun katselen akun jännitettä tai mittailen ohmeja. :

     
     
  20. #60
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    Vs: ProVari V2

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Huomasinpa tuossa Minillä leikkiessä, että tosiaan ohmeja tsekatessa ei volttimittari sano mitää
    Itseasiassa ProVari V2 tunkee 1,5 volttia atolle ohmeja mitattaessa. Katsottu yleismittarilla.

    :wq

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •