Sivu 11 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7891011121314152161111 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 3460

Aihe: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

  1. #201
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Huomenna alkaa sitten prototyypin rakentaminen ja toivottavasti saan sen päivässä valmiiksi. Jos näin on niin laitan muutaman kuvan tänne laitteesta ja pyrin selvittämään jo tämän viikon aikana tuon pulverimaalauksen hinnan ym.

    Kun kaikki kustannukset on selvillä niin laitan tänne tilauslistan minne voi sitten nimensä laittaa.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  2. #202
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    187

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    Huomenna alkaa sitten prototyypin rakentaminen ja toivottavasti saan sen päivässä valmiiksi. Jos näin on niin laitan muutaman kuvan tänne laitteesta ja pyrin selvittämään jo tämän viikon aikana tuon pulverimaalauksen hinnan ym.

    Kun kaikki kustannukset on selvillä niin laitan tänne tilauslistan minne voi sitten nimensä laittaa.
    "Zaa ja 3379 muuta foorumin käyttäjää tykkäävät tästä."

     
     
  3. #203
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Hitsi kun en ole enää yhtään varma tän rahatilanteen takia. :'( Muutto syyskuun alussa, jää nähtäväks paljonko on sen jälkeen rahaa höyrykekassassa.

     
     
  4. #204
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Kiinnostaa ja pelottaa
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  5. #205
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Tänään on sitten tehty vielä lopullista hienosäätöä paperisuunnitelmien kanssa ja kävi ilmi että konepaja mitä ois tarkotus käyttää ei pysty toteuttamaan noita suunnitelmia järkevällä kustannusrakenteelta joten konepaja menee vaihtoon, onneksi konepajan kaveri osasi sanoa suoraan toisen henkilön jolta löytyy sopiva sorvi tähän käyttötarkoitukseen ja saa jouhevasti tuotettua laitteita.

    Käyn huomenna selvittämässä taas aikatauluja tarkemmin mutta kyllähän tämä näyttää että kestää jonkun aikaa ennen kuin ekat laitteet saadaan uunista ulos, toivottavasti hyvää kannattaa odottaa
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  6. #206
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Ihan hyvä vaan, kerkee kerätä kasan rahaa tuota varten sillä välillä.

     
     
  7. #207

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Voe helvettiläinen..........Älä nyt ainakaan omia rahoja laita, jälleen yhden Genisis tyyppisen hybridin rakentamiseen! Haluta voi aina, mutta ota nyt hemmetissä nämä haluajat mukaan riskiin, se on hemmetin helppo huudella nimiä ja halua pitkin nettiä ja sitten kun tosipaikka tulee PUFFFF. Anteeksi tästä jyrkästä näkemyksestä, mutta voisit ottaa riskiin muitakin? Täällä on hemmetti joka alan asiantuntijaa ja tekijää, mutta huutelua pidemmälle ei homma ole julkisesti edennyt(siis julkisella tasolla) Tämä hemmetin hybridijuttu on kuollut 2kuukaudessa, tämä on käytöstä poistunutta asiaa jo parin kk päästä!
    Toivottavasti en lytännyt luovuuttasi ja halua panostaa tähän hienoon hommaan?! Nämä oli vain ajatuksia kanssa vapottelijalle

     
     
  8. #208
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Onpas Esa nyt tänään negatiivisena..

    Mutta joo, varmasti tippuu porukkaa pois siinä vaiheessa kun pitäs latoa taaloja tiskiin. Itselläni kun ei säännöllisiä tuloja ole, niin kaikkia hankintoja ei voi aina halutessaan tehdä, kun ei tiedä mistä ja milloin seuraavan kerran rahoja tulee, mutta pakko tähän on rahat jostain repiä, jos valmis tuote on niin hyvä kuin oletan.

     
     
  9. #209

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Eiku mä olen optimistinen realisti Oikeasti en näe mitään järkeä, että kompataan niin vitusti tekijää, vaikkei ole penniäkään kiinni koko hommassa? Jos on uskoa ja halua, niin ihan varmasti on myös rahaakin! Unelmat on ihan eri juttu! Sit ollaan huuli pyöreenä, et mitä vittua? Tuolla on koko saatanan maailma täynnä näitä "joo, ehkä ensiviikolla" kunhan olen laittanut omat ja lainatut rahat johonkin saatanan protoon kiinni, ei näin! Esimerkkejä on tuskin turha luetella? Olen itse henkoht käynyt keskustelua asiasta, jollaista ei ole nähty,! Ja todennäköisesti ei koskaan tulla näkemäänkään Mutta se on ihan vitun varma, vaikka se maksais tonnin, niin muutama semmonen tehdään, jos se vain on mahdollista

     
     
  10. #210
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Voe helvettiläinen..........Älä nyt ainakaan omia rahoja laita, jälleen yhden Genisis tyyppisen hybridin rakentamiseen! Haluta voi aina, mutta ota nyt hemmetissä nämä haluajat mukaan riskiin, se on hemmetin helppo huudella nimiä ja halua pitkin nettiä ja sitten kun tosipaikka tulee PUFFFF. Anteeksi tästä jyrkästä näkemyksestä, mutta voisit ottaa riskiin muitakin? Täällä on hemmetti joka alan asiantuntijaa ja tekijää, mutta huutelua pidemmälle ei homma ole julkisesti edennyt(siis julkisella tasolla) Tämä hemmetin hybridijuttu on kuollut 2kuukaudessa, tämä on käytöstä poistunutta asiaa jo parin kk päästä!
    Toivottavasti en lytännyt luovuuttasi ja halua panostaa tähän hienoon hommaan?! Nämä oli vain ajatuksia kanssa vapottelijalle
    En nyt tässä mitään taloudellista konkurssia tee vaikka tähän protoon menisi se 1000 euroa. Taustalla tässä koko projektissa mulla on se että haluan saada laadukkaan laitteen kaikkien saataville kun tahtoo olla nuo zenesikset ym. niin kiven alla että niitä ei saa ostettua vaikka haluaisi. Toki uskon että täällä moni joka on sanonut että laitteen haluaa niin ei sitä osta sitten kun se on saatavilla mutta ei se minua juurikaan haittaa koska on muitakin 'markkina-alueita' kuin suomi ja tarkoitus tätä on myös myydä eurooppaan/jenkkeihin. Alkuun toki kaikille halukkaille suomessa ja sit kasvatetaan myyntialuetta.

    Täällähän varmaan olisi henkilöitä jotka olisivat halukkaita lähtemään rakentamiseen mukaan mutta en halua muita tähän projektiin koska sitten aikataulut ym. voi helposti mennä päin helvettiä ja loppujenlopuksi sitä protoa ei varmaan koskaan saataisi valmiiksi.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  11. #211
    Höyryttelijä Taka's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    90

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja gixxxer Näytä viesti
    En nyt tässä mitään taloudellista konkurssia tee vaikka tähän protoon menisi se 1000 euroa. Taustalla tässä koko projektissa mulla on se että haluan saada laadukkaan laitteen kaikkien saataville kun tahtoo olla nuo zenesikset ym. niin kiven alla että niitä ei saa ostettua vaikka haluaisi. Toki uskon että täällä moni joka on sanonut että laitteen haluaa niin ei sitä osta sitten kun se on saatavilla mutta ei se minua juurikaan haittaa koska on muitakin 'markkina-alueita' kuin suomi ja tarkoitus tätä on myös myydä eurooppaan/jenkkeihin. Alkuun toki kaikille halukkaille suomessa ja sit kasvatetaan myyntialuetta.

    Täällähän varmaan olisi henkilöitä jotka olisivat halukkaita lähtemään rakentamiseen mukaan mutta en halua muita tähän projektiin koska sitten aikataulut ym. voi helposti mennä päin helvettiä ja loppujenlopuksi sitä protoa ei varmaan koskaan saataisi valmiiksi.
    Mies puhuu vähän mutta asiaa.
    Tiedustelijan noin kymmenen käskyä:
    1.Älä ikinä tunnusta 2. Älä ikinä paljastu 3.Älä varasta enempää kuin jaksat kantaa 4.Älä tapa tylsällä puukolla 5. Kuseta minkä ehdit 6.Lyö vyön alle 7.Puukota selkään 8.Älä unelmoi 9. Älä kuvittele 10.Älä luule 11.Älä jää kiinni 12. Näe kaikki 13. Kuule kaikki

     
     
  12. #212
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Siinä mielessä esa on oikeassa, että kyllä puhetta maailmaan mahtuu, tekoja saakin sitten odotella huomattavsti kauemmin. Toivotaan nyt ettei koko juttu lysähdä ihan kasaan.

    Sitä en epäile ettetkö gixxxer saisi protoa valmiiksi, vaan sitä, että löytyykö loppupeleissä niin montaa oikeeta ostajaa että lisää kannattaa alkaa tekemään.

    Toivotaan toivotaan.

    Toivottavasti proto täyttää edes osan laatu- ja toimivuusodotuksista, vaikkei kaikessa heti täydellinen olisikaan. Sehän on prototyyppi, eli isompaan tuotantoon menevään erään voidaan tehdä muutoksia.

    Valitettavasti omalta osalta on pakko sanoa kuten chraun, eli hengessä ollaan mukana ja ostetaan mikäli sen hetkinen taloudellinen tilanne antaa.

    ps. mielenkiinnolla odottelen prototyyppiä, ja varsinkin kuvia!

     
     
  13. #213
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    4

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Hoo, hyvää pointtia ihmisillä. Itselläni nyt ei ole rahasta kiinni, enemmänkin siitä että se on fiksua vastinetta rahalle. Ja siis tietysti millainen sieltä on oikeasti tulossa, tykkään kovasti putkimodeista, kickki ehkä joskus tulossa. Ja noi tankki+carto yhdistelmät on mulle ihan loistavia, eli ainakaan vielä en mitään rebuildablea atoa kaipaa. Mutta fiksu ja laadultaan hyvä putkimodi olisi kiva. Etenkin kun ottaa huomioon miten vaikeaa noita muutamia muita modeja on oikeasti saada.

     
     
  14. #214
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Itse ilmoittauduin kiinnostuneeksi tämän ketjun alussa, mutta nyt tullut hankittua mm. Penelope ja ERA
    Olen myös luopunut koko mesh-ato-hässäkkä ajatuksesta, eli perunut mm. Genesiksen tilaukseni.

    Täten siis ilmoitan, että en ole enää kiinnostunut tästä hybridistä.
    Mekaanisia putkimodejakin pukkaa markkinoille kiihtyvään tahtiin ja hinnat putoaa koko ajan..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  15. #215
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Joo vaihtoehtoja rupeaa maailmalla olemaan, ja hankinnat helpottuu, kun monet avaa omia nettikauppoja.
    Sekä lisäksi kokeneilta rakentajilta tulee uusia malleja jotka on tietysti paranneltuja edellisistä.
    Ei se silti tarkoita sitä, että tämä ei kiinnostaisi. Ja jostainhan jokaisen on aloitettava kehitystyö ja oman suunnan löytäminen.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  16. #216

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hanus Näytä viesti
    Joo vaihtoehtoja rupeaa maailmalla olemaan, ja hankinnat helpottuu, kun monet avaa omia nettikauppoja.
    Sekä lisäksi kokeneilta rakentajilta tulee uusia malleja jotka on tietysti paranneltuja edellisistä.
    Ei se silti tarkoita sitä, että tämä ei kiinnostaisi. Ja jostainhan jokaisen on aloitettava kehitystyö ja oman suunnan löytäminen.
    Totta mutta valitettavasti näyttää siltä että ihmiset ovat nykyään kääntymässä pois genesis-tapaisista RDAsta ja tekevät enemmän wick/coil-tapaisia. Olen itsekin myynyt pois kaikki mun genesikset paitsi didin mutta sitäkään en ole käyttänyt varmaan kohta kuukauteen.

     
     
  17. #217
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Niin nuo silca vehkeet on helpompi saada toimimaan, mutta ei mulla ole pahaa sanaa meshi vehkeitä vastaan. Kummassakin on omat hyvät puolensa ja molempia löytyy itseltä. Mesh vehkeet vaatii käyttäjältä pidempää pinnaa ja enemmän harjoittelua. Tai ainakin näin omasta mielestäni ja kokemuksesta.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  18. #218
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Mites toi terveyspuoli? Vastakkaiset koulukunnat nostavat omaa häntäänsä ja haukkuvat toista, mutta onkos tästä nyt ns. objektiivisia lausuntoja? Nopeasti ajateltuna meshin voisi kuvitella olevan se varmempi.
    KGO & Twist

     
     
  19. #219

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mites toi terveyspuoli? Vastakkaiset koulukunnat nostavat omaa häntäänsä ja haukkuvat toista, mutta onkos tästä nyt ns. objektiivisia lausuntoja? Nopeasti ajateltuna meshin voisi kuvitella olevan se varmempi.
    Molemmat ovat varmasti turvallisempia kuin tupakka. Ei vaping ole niin turvallista kuin ihmiset haluaisi kuvitella esim itse olen houmannut että PG kuivattaa ihoani ihan sairaasti ja kun ennen käytin cartoja niin kurkku oli välillä kipeä, mutta vähemmän vaarallista kuin tupakka kuitenkin. Ja kyllä mä jossain vaiheessa luovun tästäkin pahasta ja elän 150-vuotiaaksi

     
     
  20. #220
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Suomalainen hybridi, kiinnostuneita?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Mites toi terveyspuoli? Vastakkaiset koulukunnat nostavat omaa häntäänsä ja haukkuvat toista, mutta onkos tästä nyt ns. objektiivisia lausuntoja? Nopeasti ajateltuna meshin voisi kuvitella olevan se varmempi.
    Tuolle minäkin rahani laittaisin. Siis meshille.
    Ööööö missä mä oon...

     
     
Keskustelu Hybridit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •