Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: perfumersapprentice.com

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: perfumersapprentice.com

    Toscana Mall:sta olen nyt höyrytellyt Perfumers Apprenticen valmiiksi sotkettuja 18mg VG-nesteitä 60ml. Makuina Mint Candy ja Cranberry. On kuin samettia mun kurkulle, iso höyrypilvi ja hyvä maku. Mun mielestä parhaimpia hinta/laatu - litkuja nämä, koska valmiiksi sotkettunakin maksaa vain vähä yli 10€ 30ml. Juuri saapui 90ml uusia makuja kaappiin, joten kokeillaan niitäkin ja katotaan joutuuko vahvistamaan, vai perumaan puheet tuonnempana

    Edit. Laitoin RY4 tulille ja perhanan hyvää RY4:sta. Pidän siis valmistajasta edelleen
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  2. #22

    Vs: perfumersapprentice.com

    Hmm....itekin pidän noista PA:n aromeista. Koitas Coffee Konaa...omasta mielestä paras maku mitä näissä litkuissa on tullut vastaan. Siitä joko pitää tai inhoaa. Itse teen noi PA:n maut omaksi niksanesteeksi...saapahan kunnon aromit aikaan ja halvalla pääsee. 20% arominesteosuutta tulee yleensä käytettyä. Tuleekohan nyt tolle vaikka 50 ml valmisteelle 24 mg niksalla hintaa jotain 8 euroa kaikkine vermeineen..voi jäädä allekin.

     
     
  3. #23
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: perfumersapprentice.com

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Moonshiners Näytä viesti
    Hemmetti noita jenkki mittoja ^-^....vielä varmaan maksuvaihtoehtonakin myös oravannahat O0
    Viimeks' kelpas Majavan nahatkin

     
     
  4. #24

    Vs: perfumersapprentice.com

    Gallona pitäis tilata nesteitä jenkeistä tullin ohi O0....käyköhän niillä mausteet vielä vaihtovälineenä ku siirtomaa aikoina^-^

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •