Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 39

Aihe: TECC lopettaa, hinnat -50% !

  1. #1
    Höyryttelijä 525's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    94

    TECC lopettaa, hinnat -50% !

    TECC eli The Electronic Cigarette Company myy loppuvaraston pois -50% alella.

    http://www.theelectroniccigarette.co.uk/


    It is with regret that I am writing this newsletter; I know there has been speculation on why TECC was selling its goods at a discount of 50%.

    It has nothing to do with any potential regulatory decisions or about trying to put other E.cig vendors out of business.

    As many of you know I own and manage three other businesses “Pillbox38 UK LTD, Pillbox38 USA LTD and Totally Wicked E.liquid USA INC”.

    TECCs day to day UK management was conducted until 5 weeks ago by a Director who had been with me since the company’s inception. The person concerned notified me by email on my return from a business trip to the USA in July that she had resigned, and no longered wanted anything to do with running the business.

    After a month’s reflection on what myself and my business should do, I have taken the decision today to sell of TECCs inventory and close the business down. It has been a difficult decision but one I feel is right, all of our customers will be able to purchase all their regular products from Totally Wicked and we will off course manage the liquidation in a professional manner.

    All Staff will be found employment in Pillbox38 UK LTD and all of our customers will still be able to purchase their regular goods from the same business.



    I will have more details as we progress, but for now I want to thank everyone who has ever supported TECC, or any of my other businesses.



    Jason Cropper



    Managing Director

    The Electronic Cigarette Company (UK) Ltd



     
     
  2. #2

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    rahtikulut on vaan sitte aivan himmeet....

     
     
  3. #3

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Lainaus Alkuperäinen postaaja peteman Näytä viesti
    rahtikulut on vaan sitte aivan himmeet....
    Joo, ilman mitään isoa kimppatilausta tuo toimitusmaksu kumoaa koko alennuksen. Sitä taidettiin nostaa juuri ennen loppuunmyyntiä.

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    28

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Ite tuolta tilasin omani viime viikon viikolla, torstaina näky jo shipped. Jostain syystä ei vaan toi seurantapalvelu nää sitä mun tilausta. Kauankohan nuilla mahtaa olla tavallisesti toimitusaika?

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Hei !
    Itse tilasin tuolta ison kimppatilauksen, tuli perille ok, kesti alle viikon ! To tilattu, pe helsingissä ja ke minulla...

    2 viikkoa sitten tilasin toisen tilauksen. Torstaina tilattu, la aamulla näkyi seurannassa että saapunut maahan. Sen jälkeen ei mitään. Otin yhteyttä postiin josta kehoitettiin lähettäjää tekemään selvityspyyntö lähtömaan postiin. Tiedustelin asiaa TECCiltä, ei vastausta. Tiedustelin vielä postilta voinko hakea jotain korvausta tai tehdä itse jotain. Vastaus oli tyly - tuskin saan korvausta, voin toki hakea (ja hainkin, ei vielä vastausta). Tuskin näen lähetystä ellei lähettäjä tee selvityspyyntöä. Näin sanoivat. Ja että joka tapauksessa menee paljon aikaa... Hitto että ottaa päähän !

    En oikein ymmärrä, sanoivat että tämä on lähettäjän ja postin välinen asia. Ei varsinaisesti kuulu minulle... Kuitenkin olen maksanut tavarasta, lähetetty kirjattuna kirjeenä, saapunut Suomeenkin ja hukattu. En ymmärrä en.

    Odottelen nyt vastauksia TECCiltä ja postilta. Pidän teidät ajan tasalla.

     
     
  6. #6

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Ei riitä, että Suomen Posti on kallis, mutta se on vielä todella huolimatonkin.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    28

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Lainaus Alkuperäinen postaaja yrpae Näytä viesti
    Hei !
    Itse tilasin tuolta ison kimppatilauksen, tuli perille ok, kesti alle viikon ! To tilattu, pe helsingissä ja ke minulla...

    2 viikkoa sitten tilasin toisen tilauksen. Torstaina tilattu, la aamulla näkyi seurannassa että saapunut maahan. Sen jälkeen ei mitään. Otin yhteyttä postiin josta kehoitettiin lähettäjää tekemään selvityspyyntö lähtömaan postiin. Tiedustelin asiaa TECCiltä, ei vastausta. Tiedustelin vielä postilta voinko hakea jotain korvausta tai tehdä itse jotain. Vastaus oli tyly - tuskin saan korvausta, voin toki hakea (ja hainkin, ei vielä vastausta). Tuskin näen lähetystä ellei lähettäjä tee selvityspyyntöä. Näin sanoivat. Ja että joka tapauksessa menee paljon aikaa... Hitto että ottaa päähän !

    En oikein ymmärrä, sanoivat että tämä on lähettäjän ja postin välinen asia. Ei varsinaisesti kuulu minulle... Kuitenkin olen maksanut tavarasta, lähetetty kirjattuna kirjeenä, saapunut Suomeenkin ja hukattu. En ymmärrä en.

    Odottelen nyt vastauksia TECCiltä ja postilta. Pidän teidät ajan tasalla.
    Liekköhän mulle käynyt jotain saman tyylisä kun en ole voinut seurata omaa tilaustani tuolta royalmailin kautta eikä näy postinkaan järjestelmässä.
    E: Laitoin itse kyselyä tuolle tecciin että mikä maksaa ja missä vika jos osaavat auttaa siellä päässä.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    08/2010
    Viestit
    28

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Hei.
    Laitoin kyselyä tuosta omasta tilauksestani teccille ja nyt sain uuden seurantanumeron. Nyt pystyin seuraamaan ja näkyi postin järjestelmässä. 23.08.2010, klo 09:07 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI. Mietin vain että miksei se liiku tuolta minnekkään ja jos siinä on joku ongelma miksei ole minuun otettu yhteyttä tuosta?

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Hei !
    Hude, sama juttu minulla.
    USEAN tiedustelun jälkeen sain postilta vastauksen että lähetykseni on tullin hallussa, ottavat sieltä yhteyttä. Ensin väittivät että lähetys on kadonnut Sitä tullin yhteydenottoa odotellessa

     
     
  10. #10

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    perkele.mulla kans 2 lf tilattua pakettia on jääny johonki viimenen paikka on ulkomaanterminaali.taitaa loppua nikotiinin tilaus suomeen....
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  11. #11

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    jep.olin yhteydes postiin ja kyllä näin on jotta tulli on paketit napannu ja saattaa olla et ei tuu paketit englannistakaan enää perille jos on nikotiinia,että sillee
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  12. #12
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    mulla ei paketissa ollut nikotiinia, siis liemiä. vain noita tornado-settejä ja pyysin "cartomizerit" vielä zero nic versioina...
    eiköhä se tulli ota yhteyttä, mistäs ne tietää mitä niis on ennenku kysyy ja mahd avaa paketin ?

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Nyt tuli tullista saapumisilmoitus "teille on saapunut lähetys joka sisälsi ns. sähkötupakkaa" ja kauhea määrä tekstiä. Lopussa maininta "lähetyksen sisältämät lääkkeet on otettu tullivalvontaan ja ne tullaan hävittämään tullikoodeksin 75 artiklan bla bla nojalla".

    Yritin soitella ja kysellä jotta miten ne lopputavarat, nikotiinia kun tuossa lähetyksessä ei ole Jätin soittopyynnön 30min jonotettuani... Saa nähdä.

     
     
  14. #14

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    sama juttu mulla juttelin asiasta jotta sais muut tavarat lupasivat soitella.saa nähä mistä nyt nikotiinia ehkä kiinasta
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    kyllähän ne muut tavarat PITÄÄ saada ?

     
     
  16. #16

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    no toivotaan mut antoivat ymmärtää että ei saa
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  17. #17

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    tosiaan juttelin tullin jonku virkailijan kans pitkään ja totes mulle et toi tecc.iltä alkanu lisääntyny tilaaminen laukas tän tullin ratsaamisen...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  18. #18

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Onko teille tullut jotain seurauksia noista takavarikoiduista nikotiineista vai meneekö ne vaan tuhottavaksi ja sillä selvä? Jos ne myös laitteet pitää niin sitte on jossain jotain vikaa.

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2009
    Viestit
    32

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    Hei !
    Juttelin juuri puoli tuntia yhden tullimiehen kanssa. Penkoivat siellä lähetystä...
    Ovat saaneet ohjeistuksen että jos lähetys sisältää vähänkään nikotiinia, koko lähetys takavarikoidaan. piste.

    Tässä minun tapauksessa epäselväksi homman tekee se että pyysin "suukappaleet" (tai ne cartomizers mitä lie) ilman nikotiinia ja ilmeisesti on kuitenkin normaalit nikotiinilliset ? Paketissa oli myös "makuaineita", siis näitä ilman nikotiinia. Joista tullilla ei hajuakaan mitä sisältävät... Sanoivat että epäilyttävät lähetykset takavarikoidaan jatkossa kokonaan. Sieltä tulee kuulemma kirje jossa pyydetään hävityslupaa ja voi valittaa yms ?

    Eivät suostu palauttamaan lähetystä lähettäjällekkään, jolloin voisin saada TECCiltä rahat takaisin ?

    Noh, ilmoittelen miten homma menee.

     
     
  20. #20

    Vs: TECC lopettaa, hinnat -50% !

    hankalaks menee tää harrastus.onks kellään mitään tietoo mitä nesteet tallinas maksaa meinaan jostain niitä nesteitä on pakko hakkia...
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •