Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 48 / 48

Aihe: iJoy Tornado Nano

  1. #41
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    eikai piippua tarvitse kiinni laittaa nähdäkseen toimiiko? vai tarviiko?

     
     
  2. #42
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Onko joku jo löytänyt jostain sitä uudempaa mallia jossa on isompi täyttökorkki ja 510? Ft olis mutta jos lähempää löytyis

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  3. #43
    Tarkoitatko tornado 150? Puffilassa ois. IJoy Tornado 150 RTA clearomisaattori ylätäyttö 25mm

     
     
  4. #44
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja withered Näytä viesti
    Tarkoitatko tornado 150? Puffilassa ois. IJoy Tornado 150 RTA clearomisaattori ylätäyttö 25mm
    Fasttechin sku 4942500 (en saa kopioitua linkkiä)
    On hiukan korkeampi topcap ja menee normi 510 tippi

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
  5. #45
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2016
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    378
    Kaverilla on, tilas just fasttechilta tosiaan jonkin aikaa sitten.

    Sain viimeinkin ton oman tornado nanon toimimaan, sormet verillä. Oli pohjapinni jotenkin kummallisesti painunut ulospäin. Siirsin myös coileja, kyllä niistä näytti vissiin yksi aivan aavistuksen lähellä kammion seinää olevan. Maukkaat höyryt tästä toki lähtee, mutta on tämä tankki aivan perseestä setupoida ja säätää. Hirveän teräviä kierteitä sun muita osia ja huonot tiivisteet/hankala decki/pohjapinnisysteemi.

    Combo RDTA on taas aivan toista maata, toki paljon uudempi tuote. Lisäksi edelleen vanha kunnon Griffin 25 on helppo laitos, eikä siitä tule vekkejä sormiin...

     
     
  6. #46
    Joo eipä oo tota versioo tullu vastaan. Meneehän tohon normiversioonki drip-tippi nokkaan jos sitä haluu käyttää. Itelle just tulossa muutama chuff-cäppi kiinasta omiin nanoihin. Mut ihan kiva toi normaaliki on Mut tosiaan en oo suomikaupois nähny. Varmaan joudut kiinasta tilaa jos ton haluut. Mut eihä fastilkää mee ku se 2 viikkoo et se tulee.

     
     
  7. #47
    mä ostin just puffilalta nanon ja se on sit vissiin tollanen uudenlainen koska on irrotettava driptip. mietinki ku kuvissä näytti erilaiselta.

     
     
  8. #48
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2015
    Sijainti
    Tre
    Viestit
    76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roelly Näytä viesti
    mä ostin just puffilalta nanon ja se on sit vissiin tollanen uudenlainen koska on irrotettava driptip. mietinki ku kuvissä näytti erilaiselta.
    Hyvä tietää, tarvii sieltä kysellä

    Lähetetty minun SM-G925F laitteesta Tapatalkilla

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •